Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Cine poate tine contabilitatea unei societati cu doi angajati? Ce conditii trebuie sa respectati

legea contabilitatiitinerea contabilitatiiadministrator societate

Aducem in atentia dumneavoastra clarificari cu privire la cine poate tine contabilitatea unui SRL cu doi asociati in conditiile in care administratorul este expert contabil si membru activ CECCAR, dar asociatii sunt parintii administratorului. Vom vedea daca acesta poate conduce contabilitatea si semna situatiile financiare in calitate de director economic angajat in baza unui contract de munca daca este si administrator in acelasi timp.

Deoarece expertul contabil este administrator conform statutului si nu in baza unui contract de administrare, el poate incheia cu societatea un contract de munca pentru functia de director economic sau contabil-sef.

De asemenea, daca detine un cabinet de contabilitate, poate incheia un contract de prestari servicii cu societatea in discutie pentru tinerea contabilitatii.

In final, pentru ca Legea contabilitatii prevede la art. 10 ca "(1) Raspunderea pentru organizarea si conducerea contabilitatii la persoanele prevazute la art. 1 alin. (1) - (4) revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii entitatii respective".

In opinia mea, daca administratorul are cunostintele necesare, el poate tine contabilitatea entitatii pe care o gestioneaza fara incheierea unui contract de munca separat.


Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Iunie 2017


Votati articolul "Cine poate tine contabilitatea unei societati cu doi angajati? Ce conditii trebuie sa respectati":
Rating:

Nota: 3.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

I se va plăti vechimea n muncă ?

Intrebare: Buna ziua !

Un coleg de serviciu are o problema cu vechimea in munca si
va rog din suflet sa ne ajutati cu un raspuns:

- colegul a urmat cursurile unei Şcoli profesionale
n perioada septembrie 1986 - februarie 1988, curs de zi
şi făcea practică n producţie 6 ore /zi ( n Filatură de bumbac )
şi primea lunar o sumă de bani ( parcă 42 lei sau 60 lei n fiecare lună ).
La sfrşit, a primit o Diplomă de absolvire.

- din anul 2012, colegul lucrează ca Referent n instituţia noastră publică.

Vă rog frumos să ne ajutaţi cu un răspuns şi să ne spuneţi:

1. - dacă se ia n calcul ca vechime n muncă acea perioadă
acum, cnd lucrează la instituţia noastră ?
2. - dar la pensie ?

3. - dacă acea perioadă se ia n calcul ca vechime n muncă
şi dacă pnă acum instituţia noastră /colegul de la Resurse Umane
nu i-a luat n calcul acea perioadă ca vechime n muncă,
ce va trebui să facă colegul ?
Instituţia noastrăi va acorda din urmă vechimea n muncă, din anul 2012 sau din anul 2015 ?
..... sau ce va trebui să facă pentru a i se recunoaşte şi pentru a i se acorda pentru acea perioadă vechimea n muncă ?

Colegul spune că cere acest lucru n baza Deciziei nr.18/2015 a CCJ Bucureşti.

Raspuns: Este complicat. Angajatul pentru vechime ar trebui sa detina carte de munca cu perioada practicii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Iunie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI