Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Gestionarea practicilor: cabinetele de contabilitate de mici dimensiuni detin un avantaj in fidelizarea angajatilor

cabinetele de contabilitatececcarfirmele micicontabilitate

CECCAR aminteste ca in cel mai recent buletin global de informatii, resurse si stiri de pe Reteaua globala de cunostinte a IFAC, se vorbeste despre pastrarea celor mai valoroase talente in practicile contabile si despre ceea ce face profesia contabila mai atractiva pentru noile generatii, asa numitii Milenari.

Astfel, potrivit CECCAR, caracteristicile generatiei Milenare - cunoscuta si sub numele de Generatia Y - identificate de expertii in recrutare sunt urmatoarele:

"Isi doresc nu doar stimulente si avantaje financiare; se concentreaza mai mult pe sentimentul de satisfactie profesionala si pe modul in care pot contribui la comunitate, societate si conduita etica;

Au nevoie de un echilibru intre profesie si viata personala, precum si de un rol mai extins in fiscalitate, audit si finante corporative, nedorind sa se limiteze la o singura arie de expertiza;

Tinerii angajati isi doresc lideri care sa fie onesti, competenti, inspirationali si care au credibilitate;

Isi doresc sa aiba impact sau sa lucreze pentru o intreprindere care are un impact mare in societate;

Sunt, in general, pasionati de tehnologie, iar metodele lor de comunicare sunt diferite de cele traditionale (prefera comunicarea prin email sau text mai degraba decat cea directa).

Avand in vedere trasaturile identificate mai sus, conform acestui articol pare sa fie mai usor pentru cabinetele mai mici, spre deosebire de firmele mari, sa adapteze si sa personalizeze evolutia profesionala, aspectele legate de relatia profesional-personal si alte oportunitati pentru angajatii lor. 

Firmele mici pot atrage si pastra angajati performanti: oferind mai mult decat un pachet salarial mediu, incurajand angajatii mai vechi, care au o experienta mai indelungata in firma, sa impartaseasca deschis si onest din cunostintele lor, oferind oportunitati clare de evolutie si dezvoltare profesionala, precum si oportunitati de feedback, reducand astfel factorii obisnuiti de reprimare".


Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii



Mai multe informatii despre acest subiect aflati aici.


Sursa: CECCAR
 

 

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 26 Iunie 2017


Votati articolul "Gestionarea practicilor: cabinetele de contabilitate de mici dimensiuni detin un avantaj in fidelizarea angajatilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Deducere tva

Intrebare: Se poate deduce tva-ul dintr-o factura primita de la un furnizor in faliment?
multumesc

Raspuns: Da, puteti deduce TVA-ul. Vezi Legea nr. 85/2006 privind procedura insolven??ei, cu modificÄ?rile...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 26 Iunie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X