Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Extinderea serviciului Spatiul Privat Virtual si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica

utilizator SPVspatiul privat virtualcertificatul digitalformularul c800

Din 1 iunie 2017 serviciul "Spatiul Privat Virtual" (SPV) este disponibil atat pentru persoanele fizice, direct sau prin imputernicit, cat si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin imputernicit.

In M.O. nr. 368 / 17.05.2017 a fost publicat O.M.F.P. nr. 660 / 2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre M.F.P. / organul fiscal central si persoanele fizice, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica, care, in plus fata de O.M.F.P. 1154 / 2014, abrogat prin acest act normativ, reglementeaza urmatoarele:

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" atât la persoanele juridice, cat si la alte entitati fara personalitate juridica;
- regulile prin care persoanele fizice, persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica pot apela la imputerniciti pentru accesarea serviciului "Spatiul privat virtual";  
- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" la toate declaratiile fiscale ale persoanelor fizice, persoanelor juridice sau altor entitati fara personalitate juridica;
- facilitati de transmitere a cererilor contribuabililor/platitorilor prin reprezentantii sau imputernicitii acestora si implementarea lor in "Spatiul privat virtual";
- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea tuturor deciziilor de impunere atat la persoanele fizice, persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica;

- "Document care contine date cu caracter personal protejate de prevederile Legii nr. 677/2001"  

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea in lista documentelor ce pot fi comunicate prin mediul electronic a notificarilor, somatiilor, popririlor si titlurilor executorii in  cazul persoanelor fizice, persoanelor juridice sau altor entitati fara personalitate juridica;

- extinderea listei documentelor emise de persoanele fizice dar si pentru persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica, comunicate Ministerului Finantelor Publice precum si unitatilor aflate in subordinea, administrarea sau sub autoritatea Ministerului Finantelor Publice care sa cuprinda cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari privind informatiile publice, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale;

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea in lista documentelor ce pot fi comunicate prin mediul electronic catre si de catre persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica a tipurilor de cereri pe care le pot formula, potrivit legii, acesti contribuabili si care sunt deja disponibile pentru persoanele fizice. 


Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii


Persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica se pot identifica in "Spatiul Privat Virtual" astfel:

a) cu certificatul calificat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica; 
b) cu certificatul calificat detinut de persoana fizica reprezentant legal al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
c) cu certificatul calificat detinut de reprezentantul desemnat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
d) cu certificatul calificat detinut de imputernicitul persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica.

Pentru inrolarea in "Spatiul Privat Virtual" a persoanelor juridice este necesara completarea si transmiterea formularului C 800 - Cerere de inregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care detin certificat calificat.

Completarea formularului C800 se realizeaza cu ajutorul programului de asistenta care poate fi descarcat de pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Servicii Online/Declaratii electronice/Descarcare declaratii. In aceasta sectiune este disponibil si Ghidul de completare a formularului C800.

Formularul Cerere de inregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care detin certificat calificat, completat si semnat se depune prin canalul de depunere declaratii, prin portalul eguvernare.ro, dupa autentificarea cu certificatul digital inregistrat in sistemul informatic al ANAF.

Facem precizarea ca accesarea serviciului "Spatiul privat virtual" reprezinta optiune in sensul art. 47 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare si in cazul utilizarii "Spatiului privat virtual" nu se mai utilizeaza si alta modalitate de comunicare a actului administrativ-fiscal.

Serviciul "Spatiul Privat Virtual" este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.  

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Iulie 2017


Votati articolul "Extinderea serviciului Spatiul Privat Virtual si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

O Asociație poate conduce contabilitatea în partidă simplă?

Intrebare: Există vreo posibilitate/dispoziție legală în baza căreia o asociație înființată pe baza O.G.nr.26/2000 cu modificările și completările ulterioare să poată conduce contabilitatea în partidă simplă?
Asociația noastră are ca principală activitate organizarea de conferințe duhovnicești în cele 2 posturi mari din an (Postul Paștilor și Postul Crăciunului), precum și diferite, dar nu multe (din lipsa fondurilor), acțiuni social-filantropice.
Mulțumesc de ajutor! Doamne ajută!

Raspuns: Mă iertați...am altă specializare și nu am înțeles nimic :(.... Da? ori Ba?... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • De ce ar putea fi mai avantajos sa devii PFA din 2018

    • Veniturile din activitati independente nu au fost ferite de noile modificari fiscale care, in unele cazuri, vor duce la scaderi ale castigului net.  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 79/2017 a adus astfel modificari importante in domeniul impozitului pe venit si al contributiilor sociale. Claudia Sofianu, Partener EY Romania, a explicat recent, pentru Startupcafe.ro, in ce fel...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X