Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Extinderea serviciului Spatiul Privat Virtual si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica

utilizator SPVspatiul privat virtualcertificatul digitalformularul c800

Din 1 iunie 2017 serviciul "Spatiul Privat Virtual" (SPV) este disponibil atat pentru persoanele fizice, direct sau prin imputernicit, cat si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin imputernicit.

In M.O. nr. 368 / 17.05.2017 a fost publicat O.M.F.P. nr. 660 / 2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre M.F.P. / organul fiscal central si persoanele fizice, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica, care, in plus fata de O.M.F.P. 1154 / 2014, abrogat prin acest act normativ, reglementeaza urmatoarele:

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" atât la persoanele juridice, cat si la alte entitati fara personalitate juridica;
- regulile prin care persoanele fizice, persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica pot apela la imputerniciti pentru accesarea serviciului "Spatiul privat virtual";  
- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" la toate declaratiile fiscale ale persoanelor fizice, persoanelor juridice sau altor entitati fara personalitate juridica;
- facilitati de transmitere a cererilor contribuabililor/platitorilor prin reprezentantii sau imputernicitii acestora si implementarea lor in "Spatiul privat virtual";
- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea tuturor deciziilor de impunere atat la persoanele fizice, persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica;

- "Document care contine date cu caracter personal protejate de prevederile Legii nr. 677/2001"  

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea in lista documentelor ce pot fi comunicate prin mediul electronic a notificarilor, somatiilor, popririlor si titlurilor executorii in  cazul persoanelor fizice, persoanelor juridice sau altor entitati fara personalitate juridica;

- extinderea listei documentelor emise de persoanele fizice dar si pentru persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica, comunicate Ministerului Finantelor Publice precum si unitatilor aflate in subordinea, administrarea sau sub autoritatea Ministerului Finantelor Publice care sa cuprinda cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari privind informatiile publice, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale;

- extinderea serviciului "Spatiul privat virtual" prin cuprinderea in lista documentelor ce pot fi comunicate prin mediul electronic catre si de catre persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica a tipurilor de cereri pe care le pot formula, potrivit legii, acesti contribuabili si care sunt deja disponibile pentru persoanele fizice. 


Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii


Persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica se pot identifica in "Spatiul Privat Virtual" astfel:

a) cu certificatul calificat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica; 
b) cu certificatul calificat detinut de persoana fizica reprezentant legal al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
c) cu certificatul calificat detinut de reprezentantul desemnat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
d) cu certificatul calificat detinut de imputernicitul persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica.

Pentru inrolarea in "Spatiul Privat Virtual" a persoanelor juridice este necesara completarea si transmiterea formularului C 800 - Cerere de inregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care detin certificat calificat.

Completarea formularului C800 se realizeaza cu ajutorul programului de asistenta care poate fi descarcat de pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Servicii Online/Declaratii electronice/Descarcare declaratii. In aceasta sectiune este disponibil si Ghidul de completare a formularului C800.

Formularul Cerere de inregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care detin certificat calificat, completat si semnat se depune prin canalul de depunere declaratii, prin portalul eguvernare.ro, dupa autentificarea cu certificatul digital inregistrat in sistemul informatic al ANAF.

Facem precizarea ca accesarea serviciului "Spatiul privat virtual" reprezinta optiune in sensul art. 47 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare si in cazul utilizarii "Spatiului privat virtual" nu se mai utilizeaza si alta modalitate de comunicare a actului administrativ-fiscal.

Serviciul "Spatiul Privat Virtual" este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.  

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
utilizator SPVspatiul privat virtualcertificatul digitalformularul c800

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Iulie 2017


Votati articolul "Extinderea serviciului Spatiul Privat Virtual si pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Registru de incasari si plati obligatoriu pentru norma de venit?

Intrebare: Buna ziua! Am un pfa infiintat in luna mai 2014 cu caen 1061 si am depus la finante declaratia 220 in termen de 15 zile de la infiintare,dar nu mi au spus ca trebuie sa depun si registrul de incasari si plati si registrul inventar pentru parafat.Daca merg acum sa le depun primesc amenda?Am inteles ca nu sunt obligatorii daca am optat pentru impozitare la norma de venit.Daca sunt obligatorii cum le completez? Utilajele si cladirea(sediu) sunt luate in comodat cu titlu gratuit.sunt legalizate la notar.nu se emite nici o factura(cheltuiala) pe pfa.As mai avea o intrebare ce declaratii trebuie depuse la anaf pentru anul in curs?sunt si angajata cu norma intreaga.Doamna de acolo mi a spus ca trebuie doar o adeverinta precum ca lucrez cu norma intreaga si atat(ca nu trebuie sa mai depun nici declaratia 220 nici 200) si ca o sa primesc prin posta(data trecuta mi a dat pe loc) decizia de impunere 260.Este ok cum zice ea? Multumesc mult pentru timpul acordat!

Raspuns: Depuneti ce v-a spus functionarul, dar tot acesta va emite si amenda pentru nedepunere.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Taxe si impozite mai mari din 2019. Iata cat vor scoate bucurestenii din buzunare!

    • UPDATE. Proiectul de Hotarare referitor la stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in Municipiul Bucuresti incepand cu anul 2019 a fost aprobat in sedinta CGMB de joi, 19 aprilie. Conform legii, Consiliul General adopta hotarari privind impozitele si taxele locale pentru anul urmator, punctand ca PMB pune in aplicare prevederile Codului fiscal.   Mai jos, cititi cu cat vor fi major...» citeste mai departe aici

  • Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta, printr-un comunicat publicat pe site-ul insitituiei, informatii generale despre SPV (Spatiul Privat Virtual). Iata in randurile urmatoare ce ar trebui sa stie contribuabilii despre acest serviciu! ANAF informeaza ca “Serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica p...» citeste mai departe aici

  • VIDEO Impozitarea salariilor in 2018. Modificari la calculul CAS

    • Va invitam sa urmariti mai jos un videoclip care face parte din seria de seminare online realizata de Rentrop & Straton. Tema principala a acestuia o reprezinta impozitarea salariilor in anul 2018, cu accent pus pe modificarile care au fost aduse la calculul CAS (contributiile de asigurari sociale). Pentru a participa la un seminar specializat din domeniile fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii sau salarizare, accesati ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA prin optiune. In ce cazuri poti beneficia de facilitati fiscale?

    • Dezbatem in randurile urmatoare cazul unei societati care doreste sa aplice mecanismul de plata defalcata a TVA prin optiune. Vom afla ce se intampla in cazul in care se depune cererea in decursul lunii mai 2018. Intrebarile sunt urmatoarele: - se va beneficia incepand cu trimestrul II de reducerea de 5% din impozit? - cum se calculeaza perioada in care aplica sistemul, avand in vedere ca societatea aplica sistemul de plata anticipata a impozitului ...» citeste mai departe aici

  • Venitul obtinut din anularea provizionului se scade sau nu?

    • In data de 17 aprilie a avut loc seminarul online cu tema "Microintreprinderea. Aspecte fiscale", o sesiune de consultanta personalizata prezentata de Portal Codul Fiscal. In partea a doua a seminarului, participantii au avut optiunea de a adresa intrebari lectorului Olga Crevelescu: - Expert Contabil - Membru CECCAR. Iata mai jos una dintre intrebarile...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile