Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Servicii la distanta oferite de ANAF

servicii anafservicii electronicecodul de identificare fiscalainactivitate fiscala

Orientarea administratiei fiscale spre servicii la distanta este unul dintre obiectivele strategice inscrise in "Strategia Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind serviciile oferite contribuabililor 2013 - 2017". Va reamintim astfel ca serviciile puse la dispozitie contribuabililor de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt:

A. Servicii oferite electronic:

Spatiu privat virtual - serviciu destinat persoanelor fizice care detin un Cod Numeric Personal, prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor privind situatia fiscala a contribuabilului, precum si depunerea formularelor 200,220 si 230,


Acces controlat la dosarul contribuabilului - serviciu prin intermediul caruia contribuabilii au acces la informatii cu privire la : vectorul fiscal, situatia sintetica, declaratii depuse;

Depunerea declaratiilor on-line - serviciu disponibil pe portalul www.e-guvernare.ro, ce poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat,


Asistenta prin e-mail - prin intermediul formularului de asistenta postat pe site-ul ANAF, contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale,

Buletin informativ fiscal - contine informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in saptamana anterioara;


Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii



Ghiduri curente - sectiune pe site-ul ANAF in care sunt publicate ghiduri, orientate pe grupuri tinta care au scopul de a facilita indeplinirea obligatiilor fiscale declarative si de plata ale contributiilor.

B. Servicii oferite telefonic:

Call-center - prin intermediul numarului de telefon 031.403.91.60, contribuabilii primesc raspunsuri prompte si de calitate la intrebarile formulate. Astfel, pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal contribuabilii selecteza tastele 1 si 2 , iar pentru asistenta in domeniul Tehnologiei informatiei(IT) selecteaza tasta 3;
TelVerde - prin intermediul numarului 0800.800.085, contribuabilii pot sesiza :
a) refuzul operatorilor economici de a elibera bon fiscal;
b) actele de coruptie infaptuite de catre functionari din cadrul Ministerului Finantelor Publice si institutii subordonate.
Numarul de telefon 0800.800.085 poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24.

Acces date prin SMS - prin transmiterea unui mesaj (SMS) la numarul 1300, contribuabilii obtin urmatoarele informatii publice despre un anumit agent economic:
a) codul de identificare fiscala;
b) denumirea agentului economic inregistrat/neinregistrat in scopuri de taxa pe valoare adaugata;
c) starea de inactivitate fiscala a agentului economic;
d) aplicarea sistemului de taxa pe valoare adaugata la incasare.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 11 Iulie 2017


Votati articolul "Servicii la distanta oferite de ANAF":
Rating:

Nota: 3.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Delegare atributii + spor + ....

Intrebare:
Buna ziua !

Este un caz mai dificil cu care nu m-am intalnit pana in prezent..

Va rog din tot sufletul sa ma ajutati cum trebuie sa se procedeze.

Contabilul sef al institutiei noastre publice s-a pensionat.
Directorul institutiei vrea sa procedeze astfel:
- pana la ocuparea postului prin concurs
de catre contabilul sef care va fi declarat admis,
de la data de 03.07.2017
vrea sa numeasca prin Decizie interna
un alt salariat, un economist care in acest moment pune viza CFP pe acte,
iar in locul economistului vrea sa numeasca un alt coleg, care are studii juridice dar care este specialist Resurse Umane,
care sa puna viza CFP.
- economistul care pune acum viza CFP sa fie numit pe acea perioada
iar in Decizie sa se spuna ca:
" economistul se deleaga sa preia responsabilitatile contabilului sef..."
- iar printr-o alta Decizie sa se spuna ca:
"salariatul specialist Resurse Umane se deleaga
sa pune viza CFP pe acte, in locul economistului ...."

- economistul care avea viza CFP,
in perioada cat prin delegare va ocupa postul de contabil sef
pana la ocuparea postului prin concurs,
odata ce i se ia viza CFP, cum se va proceda ?
1. - cum i se ia viza CFP ?
prin suspendare ? sau ......? sau doar prin delegare ?
2. - dupa ocuparea postului de catre contabilul sef
care va fi admis la concursul de angajare,
economistul care punea viza CFP
poate sa revina pe postul de economist si
va avea, ca inainte, acelasi spor CFP de 25 %, odata de prin delegatie ?
sau i se va acorda doar 10% - conform Legii salarizarii noi /2017 ?
Este posibil sa revena si sa aibe acelasi spor CFP ?
- pentru modificarile de mai sus
trebuie sa se faca Adresa catre Consiliul Judetean, ca ordonator principal de credite - pentru aprobare sau
doar sa li se comunice doar Decizia - pentru instiintare ?
- salariul si alte sporuri ( de ex.: sporul de conducere pentru contabil sef si
sporul CFP ) - se va calcula Legea salarizarii noua ?
sau economistul, cand va reveni pe post, cu viza CFP,
va avea sporul de 25% - conform legislatiei veche,
si nu 10% - conform Legii salarizarii noua ?

Raspuns: 1. Dar daca de la data de 01.07.2017 in Legea nr.153 /2017 - privind salarizarea personalului...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 11 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X