Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Servicii la distanta oferite de ANAF

servicii anafservicii electronicecodul de identificare fiscalainactivitate fiscala

Orientarea administratiei fiscale spre servicii la distanta este unul dintre obiectivele strategice inscrise in "Strategia Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind serviciile oferite contribuabililor 2013 - 2017". Va reamintim astfel ca serviciile puse la dispozitie contribuabililor de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt:

A. Servicii oferite electronic:

Spatiu privat virtual - serviciu destinat persoanelor fizice care detin un Cod Numeric Personal, prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor privind situatia fiscala a contribuabilului, precum si depunerea formularelor 200,220 si 230,


Acces controlat la dosarul contribuabilului - serviciu prin intermediul caruia contribuabilii au acces la informatii cu privire la : vectorul fiscal, situatia sintetica, declaratii depuse;

Depunerea declaratiilor on-line - serviciu disponibil pe portalul www.e-guvernare.ro, ce poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat,


Asistenta prin e-mail - prin intermediul formularului de asistenta postat pe site-ul ANAF, contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale,

Buletin informativ fiscal - contine informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in saptamana anterioara;


Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

Manual de Politici Contabile 2018
Manual de Politici Contabile 2018

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii



Ghiduri curente - sectiune pe site-ul ANAF in care sunt publicate ghiduri, orientate pe grupuri tinta care au scopul de a facilita indeplinirea obligatiilor fiscale declarative si de plata ale contributiilor.

B. Servicii oferite telefonic:

Call-center - prin intermediul numarului de telefon 031.403.91.60, contribuabilii primesc raspunsuri prompte si de calitate la intrebarile formulate. Astfel, pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal contribuabilii selecteza tastele 1 si 2 , iar pentru asistenta in domeniul Tehnologiei informatiei(IT) selecteaza tasta 3;
TelVerde - prin intermediul numarului 0800.800.085, contribuabilii pot sesiza :
a) refuzul operatorilor economici de a elibera bon fiscal;
b) actele de coruptie infaptuite de catre functionari din cadrul Ministerului Finantelor Publice si institutii subordonate.
Numarul de telefon 0800.800.085 poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24.

Acces date prin SMS - prin transmiterea unui mesaj (SMS) la numarul 1300, contribuabilii obtin urmatoarele informatii publice despre un anumit agent economic:
a) codul de identificare fiscala;
b) denumirea agentului economic inregistrat/neinregistrat in scopuri de taxa pe valoare adaugata;
c) starea de inactivitate fiscala a agentului economic;
d) aplicarea sistemului de taxa pe valoare adaugata la incasare.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
servicii anafservicii electronicecodul de identificare fiscalainactivitate fiscala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 11 Iulie 2017


Votati articolul "Servicii la distanta oferite de ANAF":
Rating:

Nota: 3.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Activitate suspendata cabinet avocat

Intrebare: Cabinet avocat care si-a suspendat activitatea pentru 1(un) an deoarece a intrat in concediu de ingrijire copil cu data de 01.09.2014, s-au facut toate demersurile la finante , mai exact decizie de la finante unde este prevazuta data incetarii, dar cabinetul de avocat a mai avut de incasat onorarii pentru care a trebuit sa taie chitanta , a mai taiat chitanta pentru banii care i-a primit de la Baroul de Avocati reprezentand concediu sarcina si a platit la Barou cotele.Cum inregistrez in contabilitate aceste chitante daca activitatea este suspendata, cum procedez in acest caz.
Multumesc

Raspuns: In cazul suspendarii activitatii, inregistrarile contabile se reiau la data la care se reincepe...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 11 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Plafoane fiscale 2018: fiti la curent cu noile modificari!

    • UPDATE Plafonul de incadrare in categoria microintreprinderilor si plafonul de inregistrare in scopuri de TVA au suferit recent modificari. **** Data de 1 ianuarie 2018 a adus multe schimbari de ordin fiscal, unele cu care nu este usor sa tineti pasul, mai ales daca nu va informati din timp. Printre aceste modificari importante se numara si plafoanele fiscale pentru anul 2018. ...» citeste mai departe aici

  • ANAF raspunde contribuabililor: cum se completeaza Declaratia unica 212?

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a sustinut, in data de 18 aprilie, o sesiune de asistenta online cu tema “Completarea Declaratiei Unice 212 pentru veniturile din activitati independente - realizate in anul 2017 si/ sau estimate pentru anul 2018". Cititi in randurile urmatoare ce neclaratitati au contribuabilii in ceea ce priveste completarea formularului 212 si ce raspunsuri au oferit specialistii de la Directia Generala ...» citeste mai departe aici

  • Romanii vor primi notificari de la ANAF privind redirectionarea a 2% din impozitul anual

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) va trimite romanilor notificari referitoare optiunea de redirectionare a sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si din pensii, anunta manager.ro. Prin Ordinul nr. 1003/2018, intrat in vigoare in data de 11 aprilie, a fost aprobat...» citeste mai departe aici

  • MFP a publicat noile norme de aplicare ale Codului fiscal. Iata modificarile!

    • Pe site-ul MFP (Ministerul Finantelor Publice) a fost publicat proiectul de hotarare, in data de 19 aprilie, pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1/2016.   Acest proiect cuprinde prevederi referitoare la impozitul pe profit, impozitul pe veniturile microintreprinderilor, impozitul ...» citeste mai departe aici

  • Dividende platite la persoana fizica nerezidenta. Ce se calculeaza?

    • In data de 17 aprilie a avut loc seminarul online cu tema "Microintreprinderea. Aspecte fiscale", o sesiune de consultanta personalizata prezentata de Portal Codul FIscal. In a doua parte a acestuia, participantii au putut adresa intrebari lectorului Olga Crevelescu: - Expert Contabil - Membru CECCAR.   Iata mai jos una ...» citeste mai departe aici

  • Contract de franciza. Care este tratamentul contabil si fiscal?

    • In analiza de astazi, prezentam o firma care are un contract de franciza incepand cu data de 1 februarie 2018.  Beneficiarul va plati francizorului drepturi de autor la fiecare doua luni si in primele 15 zile din luna, care urmeaza dupa perioada de doua luni, un procent de 3% din sumele totale brute incasate pentru prestarea serviciilor, sume incasate in cele doua luni anterioare. Intrebarea este ce declaratii se depun din punct de vedere fiscal pentru acest contract de franciza ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile