Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Firmele inregistrate inainte de 7 iulie 2017 nu trebuie sa isi innoiasca certificatul de inregistrare existent pentru EUID

registrul comertuluieuidcertificatul de inregistrareidentificatorul unic

Registrul Comertului aminteste in aceasta perioada ca profesionistilor care se vor inmatricula in registrul comertului dupa data de 07 iulie 2017 li se va aloca un identificator unic la nivel european (EUID) prin Sistemul Informatic Integrat al Oficiului National al Registrului Comertului, care va fi evidentiat in cuprinsul certificatului de inregistrare emis de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale.

In ceea ce priveste profesionistii inregistrati in registrul comertului anterior datei de 07 iulie 2017, acestia nu sunt obligati sa isi preschimbe certificatul de inregistrare existent. in cazul in care doresc acest lucru, au posibilitatea sa solicite in mod expres emiterea unui nou certificat de inregistrare continand si identificatorul unic la nivel european -EUID prin completarea si depunerea cererii de inregistrare (formular -tip) la care vor atasa vechiul certificat de inregistrare. De asemenea, acesta poate fi eliberat odata cu inregistrarea altor mentiuni in registrul comertului.

Cererea de inregistrare (formular-tip) se depune la oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala profesionistul si-a stabilit sediul social.


Aceasta poate fi obtinuta direct de la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale sau accesand pagina de internet a Oficiului National al Registrului Comertului, www.onrc.ro, sectiunea Mentiuni, subsectiunea Persoane Juridice, ghidul referitor la Mentiuni prevazute la punctul 4.6. din cererea de inregistrare.

Prevederile privind alocarea identificatorului unic la nivel european (EUID) sunt cuprinse in Legea nr. 152/2015 pentru modificarea si completarea unor acte normative in domeniul inregistrarii in registrul comertului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 519/13.07.2015, document prin care este asigurata transpunerea Directivei 2012/17/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 13 iunie 2012 de modificare a Directivei 89/666/CEE a Consiliului si a Directivelor 2005/56/CE si 2009/101/CE ale Parlamentului European si ale Consiliului in ceea ce priveste interconectarea registrelor centrale, ale comertului si ale societatilor.

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa contactati: Biroul Comunicare si Relatii Internationale


Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017

Vezi detalii

Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii


Sursa: ONRC

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Iulie 2017


Votati articolul "Firmele inregistrate inainte de 7 iulie 2017 nu trebuie sa isi innoiasca certificatul de inregistrare existent pentru EUID":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Caz unic Servicii Medicale la Domiciliu

Intrebare: Buna ziua, am si eu ceva mai multe neclaritati in ceea ce priveste achizitionarea unei case de marcat daca este obligatorie, tinand cont de intrebarile adresate in continuare .
O societate care presteaza servicii medicale la domiciliu de tip * Ingrijiri medicale la domiciliu, trebuei sa detina casa de marcat ?
Va dau doua variante daca exista in acelasi timp doua solicitari la pacienti acasa cum distribui casa de marcat pe teren ? iar al doilea exemplu: daca exista o solicitare pe teren si una la sediul (punct de lucru) asta inseamna ca trebuie sa am doua case de marcat ?
Dar daca iau banii in transe sau fac pachete speciale a tratamentelor cum incasez in casa ?

Cu Stima



Raspuns: Pentru incasarea numerar in cazul in care clientii sunt persoane fizice, utilizarea casei de marcat...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI