Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

De ce au picat serverele ANAF. Contribuabilii nu au putut face plati o zi intreaga

serverele anaflucrari de mentenantabogdan stanmodernizarea anafordine de incasare

In data 11 iulie, marti, serverele ANAF nu au fost functionale, iar contribuabilii nu au reusit sa faca plati, iar ANAF nu a putut emite ordine de incasare.

Sistemul informatic s-a blocat inca de la primele ore ale zile, blocand toate operatiunile care se fac prin intermediul acestuia.

"Nu putem emite ordine de incasare, caci nu functioneaza sistemului informatic", a declarat pentru Digi24 o functionara de la Administratia Financiara a Sectorului 6. Defectiunea a continuat pe durata intregii zile.

Defectiuni au existat chiar si luna trecuta, cand, asa cum aminteste Ziare.com, timp de mai multe zile, bancile au fost nevoite sa ceara solicitantilor de credit acte suplimentare pentru a verifica veniturile lor declarate, din cauza unor lucrari de mentenanta la serverele ANAF.

Aceste defectiuni par sa sustina declaratiile recente ale sefului ANAF, Bogdan Stan, care spunea chiar saptamana aceasta ca modernizarea informatica a Fiscului nu este una reala, fiind facuta doar pe hartie si ca nu au fost efectuate imbunatatiri din 2015 si pana in prezent.

Programul de modernizare informatica a Fiscului este finantat de Banca Mondiala si a fost demarat in urma cu patru ani. Termenul de realizare a fost amanat din 2018 pana in 2021.

"De cand am preluat aceasta functie, la inceputul acestui an, am constatat ca modernizarea informatica a ANAF era doar pe hartie si, practic, din 2015 pana acum nu s-a mai intamplat nimic concret", a declarat Stan, pentru RFI Romania.


Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii


De asemenea, aceeasi sursa aminteste ca infrastructura de servere si unitati de stocare a centrelor de date ale ANAF este formata, in mare parte, din echipamente aflate la sfarsitul ciclului de viata, cu o uzura fizica si morala avansata, mai noteaza sursa.

Abia in jurul dupa-amiezii, ANAF a anuntat ca o serie de aplicatii pentru contribuabili vor fi nefunctionale din cauza unor lucrari de mentenanta: "Astazi, 11 iulie, serviciile informatice ale ANAF vor suporta lucrari de mentenanta, fapt pentru care o serie de aplicatii pentru contribuabili vor fi nefunctionale".

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
serverele anaflucrari de mentenantabogdan stanmodernizarea anafordine de incasare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 Iulie 2017


Votati articolul "De ce au picat serverele ANAF. Contribuabilii nu au putut face plati o zi intreaga":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

OG nr.6/2013

Intrebare: Firma are activitatea exploatarea si prelucrarea lemnului. Conform O.G. nr. 6/2013 are obligatia de a plati impozitul de 0,5% asupra veniturilor obtinute care sunt luate in considerare la stabilirea cifrei de afaceri.
Materia prima e obtinuta o parte din exploatari proprii si o parte rezulta din exploatarile altor agenti economici. La calcularea impozitului de 0,5% luam in calcul numai cifra de afaceri care rezulta din exploatarile proprii sau la cifra de afaceri totala?

Raspuns: Buna ziua, In formularul 100, la ce cod de creanta fiscala se declara aceste venituri? Ca nu apare...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! 27 august este termenul limita pentru depunerea declaratiilor fiscale

    • Contribuabilii trebuie sa fie atenti la termenul de 27 august fiindca reprezinta data limita pentru depunerea mai multor declaratii fiscale importante.   Luni, 27 august 2018 este termenul limita pentru depunerea urmatoarele declaratii:   - formularului 097 " Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare";   - ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X