Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Tot ce trebuie sa stiti despre cresterea contributiilor sociale pentru angajatii part-time

casscontracte part-timeangajatii part-timecontracte cu norma partiala

De la 1 august, cresc contributiile de asigurari sociale pentru angajatii part-time! Angajatorii vor trebui sa achite CAS si CASS la nivelul salariului minim brut, chiar si pentru angajatii part-time.

Masura este una intens dezbatuta. Pe de-o parte, Guvernul sustine ca este nevoie de aceasta masura pentru a descuraja angajatorii sa mai incheie contracte cu norma partiala, pentru a plati Statului taxe mai mici. Pe de alta parte, angajatorii o considera injusta.

Cert este ca trebuie sa fim la curent cu toate aspectele pe care le implica o astfel de modificare. In contextul de fata, Rentop & Straton a lansat o lucrare care sa ne ajute sa intelegem toate implicatiile acestei masuri: CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017!

Lucrarea ofera exemple de calcul si studii de caz, care va vor arata limpede ce inseamna aceasta modificare a Codului Fiscal.

CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017 contine:

• studii de caz
• exemple de calcul
• comentarii ale specialistilor
• implicatii fiscal-contabile

Lucrarea CAS si CASS pentru angajatii part-time 2017 este disponibila instantaneu pe platforma online www.rspro.ro. O puteti accesa pe baza unui username (codul de client) si a unei parole (CUI-ul societatii/ CNP) dupa confirmarea platii.


 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017

Vezi detalii

Clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe 2017
Clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe 2017

Vezi detalii


7 beneficii ale utilizarii platformei RS PRO:

1. Acces garantat din orice loc (acasa, birou) de pe orice instrument (laptop, tableta, smartphone), la orice ora
2. Taxa de transport - zero lei.
3. Livrare instanta (imediat dupa confirmarea platii)
4. In RS PRO, totul este organizat ca la carte: lucrarile sunt impartite pe categorii si subcategorii. Mai mult, platforma beneficiaza si de un motor de cautare astfel incat dvs. sa gasiti lucrarea de care aveti nevoie in doar o clipa!
5. Posibilitatea de a crea notite cu insemnarile dvs. privind diverse subiecte din lucrarile citite
6. Suport RS PRO: suntem la un click distanta de dvs. si va stam la dispozitie cu orice informatie aveti nevoie.
7. Gasiti in contul dvs. toate detaliile privind produsele achizitionate, istoricul comenzilor, facturile platite sau in asteptare.

Veti fi cu siguranta afectat de aceasta masura, asa ca este necesar sa fiti cat mai bine informat. Profitati de faptul ca specialistii Rentrop & Straton au concentrat toate informatiile de care aveti nevoie intr-o singura lucrare!

Descoperiti toate avantajele ofertei aici >>

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 27 Iulie 2017


Votati articolul "Tot ce trebuie sa stiti despre cresterea contributiilor sociale pentru angajatii part-time":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Transfer al unui bun - intre 2 institutii publice

Intrebare: Buna dimineata !
Va rog mult sa ma ajutati cu
un Model de Proces verbal de transfer al unui bun ( tablou )
intre institutia noastra si muzeul judetean.
Peste tot gasesc doar informatii despre un transfer in cazul unor casari.
In cazul de fata nu este vorba de nici o casare, ci
pur si simplu o predare a unui bun si o scoatere definitiva din inventarul institutiei noastre.

1. Ce acte sunt necesare ?
2. Proces verbal de transfer trebuie vizat sau /si aprobat
de ordonatorul principal de credite ( Consiliul Judetean ) ?
3. Ce acte se fac ulterior predarii ?

Raspuns: Se intocmeste ca orice proces verbal, nu este un tipizat.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descoperiti modalitatile legale prin care sa platiti mai putini bani statului. Secrete dezvaluite de specialisti

    • Intr-o tara in care legile sunt permanent modificate, sa fiti la curent cu noutatile si sa intelegeti toate aspectele fiscal-contabile importante este extrem de dificil. Totusi, trebuie sa va asigurati mereu ca actionati conform legii. Motivele sunt evidente: pentru ca sunteti un profesionist, dar si pentru ca ANAF-ul nu iarta pe nimeni.  Cu siguranta va intrebati care este cea mai buna modalitate de a fi informat si de a aplica legea in mod corect. Aceasta est...» citeste mai departe aici

  • Corectarea erorilor din situatiile financiare anuale si raportarile contabile anuale

    • Regasiti mai jos un material publicat recent de ANAF privind corectarea erorilor din situatiile financiare anuale si raportarile contabile anuale depuse de operatorii economici si persoanele juridice fara scop patrimonial de catre entitatile aflate in aria de reglementare contabila a Ministerului Finantelor Publice. A. Erorile care pot fi corectate sunt cele determinate de completarea eronata a urmatoarelor informatii: 1. denumirile entitatilor raportoare;...» citeste mai departe aici

  • Angajamentul de plata (Cod 14-8-2/a). Model 2017

    •   Regasiti mai jos un model de angajament de plata, din categoria documentelor editabile, alaturi de cateva informatii pe care speram sa le considerati utile. Puteti descarca formularul la finalul articolului.  Angajamentul de plata serveste ca: - titlu executoriu pentru recuperarea pagubelor; - titlu executoriu pentru executarea silita, in caz de nerespectare a angajamentului; - angajament de plata a unei sume ce reprezinta o paguba adusa en...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Tabel comparativ Impozitul pe profit, dupa modificarile aduse de Legea 177/2017

    • Redam mai jos un tabel comparativ pentru TITLUL II - IMPOZITUL PE PROFIT, ca urmare a modificarilor aduse de Legea numarul 177/2017.  Forma Codului fiscal 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare TITLUL II - IMPOZITUL PE PROFIT  Articolul 13 "Contribuabili" alineatul (2):  Nu intra sub incidenta prezentului titlu urmatoarele persoane juridice romane: .................................................» citeste mai departe aici

  • Calculul si plata impozitului pe profit cand anul fiscal e diferit de anul calendaristic

    • Descoperiti mai jos prevederile actuale privind calculul si plata impozitului pe profit in cazul optiunii pentru un an fiscal diferit de anul calendaristic, conform art. 16 alin. (5) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare Regula: Anul fiscal este anul calendaristic. [articolul 16 alineatul (1) din Codul fiscal] Exceptie: Contribuabilii care au optat, in conformitate cu legislatia contabila*, pentru un exercitiu...» citeste mai departe aici

  • Servicii de administrare imobil. Cum faceti monografia contabila pentru fondul de rulment?

    • In analiza de mai jos, va propunem ca subiect o societate comerciala, dezvoltator imobiliar, care presteaza servicii de administrare a unui imobil. In plus, s-a decis constituirea unui fond de rulment si reparatii. Societatea a incasat, in contul bancar deschis in acest scop, sumele reprezentand participarea fiecarui locatar la acest fond de rulment si reparatii. Sumele au fost inregistrate in contul 462.  Vom vedea daca are societatea obligatia de a emite factura pentru aceste...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI