Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Campanii de fidelizare clienti. Cum facem monografia contabila?

inregistrari contabilemonografia contabilafidelizare clientivouchere

In analiza de mai jos, avem o societate care e intermediar si desfasoara comert cu amanuntul. Organizeaza campanii publicitare si ofera vouchere de o anumita valoare primite de la un furnizor de unde se aprovizioneaza cu produsele care intra in campanie. Beneficiarii finali ai acestor vouchere le prezinta societatii intermediare la achizitionarea produselor din campania publicitara si au o reducere de o anumita valoare pe produs.

Vom vedea ce documente se intocmesc intr-o astfel de situatie si care este monografia contabila atat pentru primirea voucherelor la societatea intermediara de la furnizor, cat si la vanzarea produselor la care s-a aplicat reducerea la momentul primirii voucherelor de la beneficiarul final.

Potrivit pct. 437 din OMFP 1802/2014 cu modificarile si completarile ulterioare unele entitati pot practica programe de fidelizare a clientilor, care presupun acordarea de puncte cadou acestora.

Aceste puncte cadou pot fi utilizate pentru a achizitiona bunuri sau servicii gratuite sau cu pret redus, ca parte a unei tranzactii de vanzare de bunuri sau prestari de servicii, sub rezerva indeplinirii unor eventuale conditii suplimentare.

Conditia pentru inregistrarea ca venituri in avans a valorii punctelor cadou este ca programul de fidelizare practicat de entitate sa permita cunoasterea, in orice moment, a urmatoarelor informatii: valoarea punctelor cadou acordate, termenele la care expira valabilitatea acestora, valoarea punctelor cadou onorate si valoarea punctelor cadou existente, ce urmeaza a fi onorate in perioada urmatoare.

In situatia in care entitatea nu dispune de un sistem de evidenta a punctelor cadou, care sa permita cunoasterea informatiilor mentionate sau in cazul in care entitatea practica alte sisteme de fidelizare a clientilor, cum ar fi cupoane valorice, tichete, aceasta inregistreaza venituri curente in clasa 7 "Conturi de venituri" pentru suma totala si, concomitent, un provizion aferent costurilor estimate a fi suportate pentru onorarea obligatiilor asumate.

In masura in care contravaloarea voucherelor este suportata de catre furnizorul producator, intermediarul nu va inregistra aceste vouchere in conturile bilantiere. Valoarea voucherelor primite se inregistreaza in conturi in afara bilantului – debit cont 8039- Alte valori in afara bilantului

Inregistrare vanzare produse catre beneficiar
411 = %


Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii



704
4427

Incasarea se face partial cu numerar si partial cu vouchere

Inregistrarea incasarii
% = 411
5311
5328

Transmiterea voucherelor spre decontare catre furnizorul produselor
461 = 5328

Incasarea contravalorii voucherelor
5121 = 461

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Gabi Popescu - Auditor financiar

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 01 August 2017


Votati articolul "Campanii de fidelizare clienti. Cum facem monografia contabila?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Pot ceda o parte din activitate sotului?

Intrebare: buna seara!!i cadrul unei fitofarmacii fara angajati, administratorul poate ceda o parte din activitate adica cea de a vinde exclusiv seminte ,sotului ?in cazul unui raspuns pozitiv el trebuie sa devina PFA?IN CE CONDITII ADMINISTRATORUL poate angaja pe cineva fara a plati prea mari impozite si taxe?daca e sot schimba cu ceva situatia? mii de multumiri.. cu respect A. R.

Raspuns: Se poate incheia o conventie civila, sau contract de munca cu timp partial. Cotele de contributii in...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 01 August 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".