Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Amenzi mai mari pentru firmele care nu schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018!

amenzifirme1 mai 2018case de marcataparate de marcat electronice fiscale

Ministerul de Finante a pus in dezbatere publica un proiect de ordonanta care prelungeste termenele de implementare a noilor case de marcat.

Totodata, se mentioneaza ca toti operatorii economici vor schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018.

De asemenea, normele de aplicare ale OUG 28/1999 vor fi modificate pana la data de 31 august 2017.

In cadrul aceluiasi proiect, se precizeaza ca vizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de data de 30 aprilie 2018.

Informatiile prevazute in Registrul national de evidenta al AMEF precum si metodologia si procedura de inregistrare a acestora se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 31 august 2017, conform noilor propuneri MFP.

Procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale, precum si data incepand cu care acestea se conecteaza la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale, se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 1 iunie 2018.

O alta propunere cuprinsa in acelasi proiect vizeaza insa majorarea amenzilor pentru firmele care nu respecta termenul anuntat sau care nu isi achizitioneaza aparatele de marcat electronice fiscala de la distribuitori autorizati.

Atentie! Distribuitorii autorizati nu mai au voie sa comercializeze aparate de marcat electronice cu rola jurnal tot de la 1 mai 2018! Incepand cu 1 februarie 2018 vor fi autorizati doar distribuitorii pentru case de marcat electronice!


Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru cabinetele medicale
Ghid GDPR pentru cabinetele medicale

Vezi detalii


Amenzile pentru neconformare pot ajunge pana la 15.000 de lei, fata de 12.500 de lei, amenda prevazuta in prezent de OUG nr. 28/1999. Proiectul nou publicat de MFP prevede si confiscarea sumelor care nu pot fi justificate, pe langa plata amenzii.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
amenzifirme1 mai 2018case de marcataparate de marcat electronice fiscale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 02 August 2017


Votati articolul "Amenzi mai mari pentru firmele care nu schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018!":
Rating:

Nota: 2.38 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Depasire plafon TVA la 30.09.2016

Intrebare: Buna ziua,
am intrbare legata de plafonul de TVA, o firma a depasit plafonul de TVA in luna septembrie 2016 am depus dosarul la ANAF pentru inregistrare ca platitor de TVA mi s-a eliberat si CUI cu RO urmand ca de la 01.11.2016 sa devin platitor de TVA daca se aproba dosarul in cazul in care nu se aproba dosarul voi fi obligat ca la ceea ce incasesz sa deduc TVA si sa depun declaratia 311 sa platesc TVA incasat conform declaratie 311. va multumesc

Raspuns: multumesc... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 02 August 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X