Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Calvarul fiscal pregatit firmelor din 2018. Amenzi majorate si taxe suplimentare

plata defalcata tvacodul fiscalmunca la negrucodul munciicontract de munca

Firmele din Romania nu par sa se mai inscrie in obiectivele programului de guvernare, iar incurajarea mediului de afaceri si a tinerilor antreprenori incepe sa para doar o amintire. Mai mult de-atat, legea preventiei a devenit deja un proiect pe care incepe sa se puna praful.

Cel mai nou proiect de modificare a Codului fiscal propune majorarea impozitului datorat statului roman de reprezentantele firmelor straine, in conditiile in care investitiile straine sunt deja in scadere.

Inasprirea sanctiunilor din Codul muncii si dublarea unor amenzi pentru munca la negru poate fi un bir greu pe capul angajatorilor, mai ales in conditiile in care definitia muncii "fara forme legale" a devenit, dupa modificari, inclusiv faptul ca nu s-a transmis raportul de munca in registrul general de evidenta in termenul prevazut, atrage atentia Digi24.ro.

Mai mult de-atat, fiecare persoana cu contract de munca part-time, depistata ca lucreaza in afara programului de lucru, inseamna pentru firma o amenda de 10.000 de lei. Si o masura extrem de dura vine tot dinspre Codul muncii actualizat: inspectorul ITM poate decide sa sisteze activitatea firmei!

Criticat de consultanti si de mediul de afaceri este si noul sistem de plata defalcata a TVA, sistem care ar trebui introdus inca de la 1 septembrie in mod optional, urmand sa devina obligatoriu de la 1 octombrie! Vorbim oricum de o perioada mult prea scurta pentru aplicarea acestor schimbari, mai ales fara consultarea mediului de afaceri si in conditiile in care in UE inca se discuta pe tema acestui sistem, fara a se fi luat nicio hotarare.

In cazul in care acest sistem va fi aplicat, nu mai putin de 300.000 de firme vor fi obligate sa isi deschida conturi separate de TVA la banci si la trezorerie, sa isi modifice sistemele informatice pentru a putea tine evidenta TVA in timp real si inevitabil sa cheltuiasca sume mai mari luna de luna atat pentru intretinerea conturilor, cat si pentru delegarea persoanelor care sa se ocupe de aceste plati, cu mentiunea ca orice plata gresita va fi pedepsita de stat prin confiscarea a jumatate din suma!


Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


Totodata, incepand de la 1 martie 2018, firmele si persoanele fizice care detin domenii de internet .ro vor trebui sa achite o taxa de inregistrare de 30 de euro si o taxa de mentenanta, de 6 euro/an, separat de platile actuale.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 09 August 2017


Votati articolul "Calvarul fiscal pregatit firmelor din 2018. Amenzi majorate si taxe suplimentare":
Rating:

Nota: 3.67 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ce monografie contabila se inregistreaza la vanzarea unui imobil

Intrebare: in 1997 societatea a achizitionat un spatiu pe care l-a modernizat si utilizat pt desfasurarea de activitati comerciale .in acest an trebuie sa vindem spatiul conform planului de reorganizare .Ce monografii contabile trebuie facute avand in vedere ca spatiul a fost reevaluat la fiecare 3 ani de la prima ocupare ?Ce se intampla cu 105 si amortizarea inregistrata pt diferenta rezultata din reevaluare ?

Raspuns: Inteleg ca pt vanzare imobil fac 461%7583,4427 scot din gestiune bunul %=212 2812 6583 valoarea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 09 August 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descoperiti modalitatile legale prin care sa platiti mai putini bani statului. Secrete dezvaluite de specialisti

    • Intr-o tara in care legile sunt permanent modificate, sa fiti la curent cu noutatile si sa intelegeti toate aspectele fiscal-contabile importante este extrem de dificil. Totusi, trebuie sa va asigurati mereu ca actionati conform legii. Motivele sunt evidente: pentru ca sunteti un profesionist, dar si pentru ca ANAF-ul nu iarta pe nimeni.  Cu siguranta va intrebati care este cea mai buna modalitate de a fi informat si de a aplica legea in mod corect. Aceasta est...» citeste mai departe aici

  • Corectarea erorilor din situatiile financiare anuale si raportarile contabile anuale

    • Regasiti mai jos un material publicat recent de ANAF privind corectarea erorilor din situatiile financiare anuale si raportarile contabile anuale depuse de operatorii economici si persoanele juridice fara scop patrimonial de catre entitatile aflate in aria de reglementare contabila a Ministerului Finantelor Publice. A. Erorile care pot fi corectate sunt cele determinate de completarea eronata a urmatoarelor informatii: 1. denumirile entitatilor raportoare;...» citeste mai departe aici

  • Angajamentul de plata (Cod 14-8-2/a). Model 2017

    •   Regasiti mai jos un model de angajament de plata, din categoria documentelor editabile, alaturi de cateva informatii pe care speram sa le considerati utile. Puteti descarca formularul la finalul articolului.  Angajamentul de plata serveste ca: - titlu executoriu pentru recuperarea pagubelor; - titlu executoriu pentru executarea silita, in caz de nerespectare a angajamentului; - angajament de plata a unei sume ce reprezinta o paguba adusa en...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Tabel comparativ Impozitul pe profit, dupa modificarile aduse de Legea 177/2017

    • Redam mai jos un tabel comparativ pentru TITLUL II - IMPOZITUL PE PROFIT, ca urmare a modificarilor aduse de Legea numarul 177/2017.  Forma Codului fiscal 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare TITLUL II - IMPOZITUL PE PROFIT  Articolul 13 "Contribuabili" alineatul (2):  Nu intra sub incidenta prezentului titlu urmatoarele persoane juridice romane: .................................................» citeste mai departe aici

  • Calculul si plata impozitului pe profit cand anul fiscal e diferit de anul calendaristic

    • Descoperiti mai jos prevederile actuale privind calculul si plata impozitului pe profit in cazul optiunii pentru un an fiscal diferit de anul calendaristic, conform art. 16 alin. (5) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare Regula: Anul fiscal este anul calendaristic. [articolul 16 alineatul (1) din Codul fiscal] Exceptie: Contribuabilii care au optat, in conformitate cu legislatia contabila*, pentru un exercitiu...» citeste mai departe aici

  • Servicii de administrare imobil. Cum faceti monografia contabila pentru fondul de rulment?

    • In analiza de mai jos, va propunem ca subiect o societate comerciala, dezvoltator imobiliar, care presteaza servicii de administrare a unui imobil. In plus, s-a decis constituirea unui fond de rulment si reparatii. Societatea a incasat, in contul bancar deschis in acest scop, sumele reprezentand participarea fiecarui locatar la acest fond de rulment si reparatii. Sumele au fost inregistrate in contul 462.  Vom vedea daca are societatea obligatia de a emite factura pentru aceste...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI