Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Arta contabilitatii: Beneficii si castiguri dupa ce angajati primul salariat

firma de contabilitatestagiarcontabilprofesia contabilaprimul angajat

La inceput de drum cu firma de contabilitate? Va doriti sa va extindeti, dar nu stiti daca e inca momentul potrivit? Va e teama sa nu faceti costuri inutile care sa nu se acopere in timp?

Aceasta este una dintre cele mai importante decizii, spune Edward Mendlowitz pentru AccountingToday si ar trebui luata in functie de obiectivele profesionale pe care le aveti.

Daca va doriti sa construiti o afacere pornind de la profesia contabila, atunci e important sa angajati pe cineva cat mai devreme ca sa puteti demara mai usor. Daca vreti sa va castigati traiul prin aceasta profesie, atunci nu e cel mai intelept sa asteptati pana cand acumulati mai multa munca decat puteti gestiona de unul singur.

Exista, desigur, si varianta parteneriatelor. Daca va aflati intr-un astfel de context, decizia trebuie sa apartina amandurora, chiar daca e mai usor sa luam de unii singuri astfel de hotarari. Sigur ca angajarea cuiva inseamna costuri lunare mai mari, asa ca asigurati-va si ca aveti ce munca sa ii dati noului salariat.

Exista trei tipuri de salariati pe care ii puteti angaja, spune Mendlowitz: un contabil, un stagiar si un administrator.

Recomandarea lui este sa angajati pe cineva daca aveti suficienta munca incat asta sa ii tina ocupati macar jumatate din timp. Asta o sa va elibere de un sfert sau o treime din munca dumneavoastra fiindca la inceput nu vor fi chiar eficienti.

Dupa circa doua luni insa, ar trebui sa faca munca la fel de eficient ca dumneavoastra, astfel ca veti avea cu jumatate mai putina munca de facut si ii veti putea delega si noi sarcini care apar pe masura ce afacerea creste.

Aceste costuri se vor acoperi in timp, inclusiv datorita faptului ca pozitia dumneavoastra va creste in ochii clientilor si puteti astfel chiar sa mariti tarifele mentionand ca aveti si un salariat de platit.

E in natura omului pentru un client sa creada ca oricat va platesc, suma merge direct in buzunarul dumneavoastra (in vreme ce ignora cheltuielile profesionale si cele pe care le presupune un spatiu), atrage atentia Edward Mendlowitz. Tocmai de aceea clientii cred ca ar trebui sa va plateasca cu cat mai putin posibil. Cu toate acestea, din momentul in care aveti si un angajat, clientul va intelege ca aveti cheltuieli in plus si relatia se va schimba in avantajul dumneavoastra. Acest lucru nu se va intampla imediat, dar va evolua pe masura ce veti ajusta si mari tarifele.


Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


Un alt beneficiu al angajarii cuiva este nevoia de a sistematiza procesele, de a fi mai organizat, astfel ca veti avea mai mult timp pentru intalnirile de afaceri, pentru consultanta si pentru a va gandi ce puteti face mai mult pentru clientii dumneavoastra. Veti avea mai mult timp pentru marketing si pentru a cere recomandari. Veti avea, totodata, o afacere si nu doar practicarea meseriei de unul singur.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 August 2017


Votati articolul "Arta contabilitatii: Beneficii si castiguri dupa ce angajati primul salariat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Control incrucisat firma lichidata

Intrebare: Pe data de 27.03.2015 s-a dat sentinta de lichidare a societatii.Inainte de lichidare s-a facut control de fond de la ANAF.Pe 2.04.2015 m-a sunat un angajat ANAF si mi-a comunicat ca,trebuie sa faca un control incrucisat legat de o firma la care apare diferente pe 394,iar un altul de pe raza altui judet sa-i trimit copii dupa boderourile de achizitie pe ultimii patru ani legat de o persoana fizica.Mentionez ca,in urma lichidarii societatii s-a platit integral suma datorata ANAF si in urma controlului nu au fost trasate masuri de indeplinit.Ce trebuie sa fac?Se mai poate face control incrucisat?Mai pot sa trimit coppiile de pe borderourile solicitate?Odata cu inceperea lichidarii mi s-a ridicat dreptul de administrare.Mai am vreo obligatie fata de firma ,terti,anaf alte organe?

Raspuns: S-a inchis procedura de lichidare.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 August 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X