Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Sinteza Contabilul.ro: Taxa noua din 2018 pentru afacerile online, dosar TVA si analiza principalilor indicatori

taxa de mentenantaplata defalcata a tvabalanta de verificare

Revenim, ca de fiecare data, cu cele mai importante articole si cele mai accesate subiecte din ultima perioada. Ultima luna de vara vine la pachet cu vestea unei noi taxe pe comertul electronic, inclusiv pentru toti detinatorii de domenii.ro, indiferent daca acestia obtin venituri de la adresele respective sau nu. V-am pregatit si un DOSAR de TVA in care veti regasi noutati de ultima ora cu privire la sistemul de plata defalcata a TVA, vehement criticat de mediul de afaceri, Consiliul IMM-urilor din Romania si Asociatia patronala a agentiilor de turism din Romania.

Veti regasi, de asemenea, si un material cuprinzator referitor la calculul si analiza principalilor indicatori economico-financiari 2017, cateva modalitati legale prin care sa platiti mai putini bani statului, precum si obligatiile pe care le au sediile secundare care au sub 5 salariati.

BONUS, la finalul articolului: Balanta de verificare. MODEL 2017


Taxa de mentenanta: O noua taxa din 2018 pentru afacerile din online! Comertul electronic, suprataxat

Daca un domeniu inca mai prospera pana anul trecut, acela era al comertului electronic. Nu doar afacerile din online vor fi taxate suplimentar din martie 2018, ci absolut orice domeniu.ro, indiferent daca acesta aduce proprietarului venituri sau nu. In conditiile in care site-uri ale unor institutii de stat nu reusesc sa functioneze corect, sa ofere informatii utile si sa aiba o structura inteligibila, nu ne putem astepta decat la o taxa pe mentenanta de care nu vom avea parte. Mai mult decat atat, la inceputul anului 2016, acest proiect care taxa suplimentar toti detinatorii de domenii.ro a fost anulat, insa revine din martie 2018, conform anuntului facut recent de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica Bucuresti.

Atentie! Data de expirare a domeniilor se va calcula tinand cont de principiul conform caruia vechea taxa de inregistrare trebuie sa acopere minim cinci ani de mentenanta.

Cititi mai multe aici >>


Calculul si analiza principalilor indicatori economico-financiari 2017


Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii



Obiectivul situatiilor financiare anuale il constituie furnizarea de informatii despre pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie ale unei entitati, utile unei categorii largi de utilizatori.

Entitatile mici, prevazute la pct. 9 alin. (3) din Reglementarile contabile, precum si entitatile mijlocii si mari, prevazute la pct. 9 alin. (4) din Reglementarile contabile, au obligatia elaborarii notelor explicative la situatiile financiare anuale.

Notele explicative cuprinse in capitolul 6 "Note explicative la situatiile financiare anuale" din Reglementarile contabile, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.802/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt limitative, acestea urmand sa contina cel putin informatiile cerute de capitolul respectiv.

Cititi mai multe aici >>

DOSAR: Noile modificari de TVA, valabile din luna septembrie

Am reunit intr-un nou dosar toate acele noutati importante cu privire la TVA, programate sa se aplice incepand din toamna acestui an. Cu toate acestea, vorbim de modificari extrem de criticate de mediul de afaceri si de schimbari care vor face ca de la un sistem de impozitare prietenos, Romania sa treaca la cel mai agresiv mod de impozitare din Uniunea Europeana.

Plata defalcata a TVA - care este efectul asupra cresterii gradului de colectare la buget?

Fortat sa faca "vraji" pentru cresterea gradului de colectare a TVA la buget, guvernul vine cu un nou subiect "hot": proiectul de Ordonanta prin care se doreste implementarea unui nou sistem de plata defalcata a TVA.

Cititi mai multe aici >>

Descoperiti modalitatile legale prin care sa platiti mai putini bani statului. Secrete dezvaluite de specialisti

Intr-o tara in care legile sunt permanent modificate, sa fiti la curent cu noutatile si sa intelegeti toate aspectele fiscal-contabile importante este extrem de dificil. Totusi, trebuie sa va asigurati mereu ca actionati conform legii. Motivele sunt evidente: pentru ca sunteti un profesionist, dar si pentru ca ANAF-ul nu iarta pe nimeni.

Cu siguranta va intrebati care este cea mai buna modalitate de a fi informat si de a aplica legea in mod corect. Aceasta este intrebarea pe care ne-am pus-o si noi, precum si profesionistii cu care stam de vorba. Iar concluzia la care am ajuns este ca participarea la conferinte merita de fiecare data. (detalii aici >>)

Cititi mai multe aici >>


Ce obligatii au sediile secundare care au sub 5 salariati?


Contribuabilii care au infiintat sedii secundare au obligatia sa le declare prin completarea formularului Declaratie privind sediile secundare - formular 061 (Ordinul ANAF numarul 3698/2015 cu modificarile si completarile ulterioare).

Depunerea declaratiei: la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului (societatii mama) care le infiinteaza insotita de copii dupa certificatul de inregistrare fiscala a contribuabilului/platitorului de care apartine sediul secundar si ale documentelor doveditoare ale informatiilor inscrise in declaratie, (ex: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului etc).

Cititi mai multe aici >>

BONUS! Balanta de verificare. MODEL 2017
Redam mai jos formularul pentru balanta de verificare, alaturi de cateva informatii utile:


BALANTA DE VERIFICARE (cu patru egalitati - Cod 14-6-30 si Cod 14-6-30/A)

BALANTA DE VERIFICARE (cu cinci egalitati - Cod 14-6-30/a, Cod 14-6-30/b1, Cod 14-6-30/b2)

BALANTA DE VERIFICARE (cu sase egalitati - Cod 14-6-30/b)

BALANTA ANALITICA A STOCURILOR (Cod 14-6-30/c)

Balanta de verificare serveste la:
- verificarea inregistrarii corecte in contabilitate a operatiunilor efectuate;
- controlul concordantei dintre contabilitatea sintetica si analitica;
- intocmirea situatiilor financiare si raportarilor contabilestabilite potrivit legii. Click aici pentru formular!

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 18 August 2017


Votati articolul "Sinteza Contabilul.ro: Taxa noua din 2018 pentru afacerile online, dosar TVA si analiza principalilor indicatori":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila pentru factura de garantie pentru chirie spatiu

Intrebare: Am avut o factura catre un client pentru inchiriere spatiu cu TVA , si pe aceeasi factura era trecuta si garantia.Factura a fost achitata integral de catre client.
Am facut urmatoarele inregistrari:
411=%
706
167
4427
5121=411
Nu stiu daca am procedat corect.Am sold la 167 ,desi garantia am incasat-o.
Mentionez ca inregistarea este din 2014.Cum ar trebui sa corectez acum?
Clientul a plecat, si nu a mai achitat ultima factura ,(nu are aceeasi valoare cu garantia).
cum pot inchide cele 2 conturi?

Raspuns: Se poate tine evidenta garantiei primite in contul 167 pentru evidentierea incasarii garantiei si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 August 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X