Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Bon fiscal emis eronat. Cum se face corectia in contabilitate?

casa de marcatbon fiscalcorectare eroriinregistrari contabile

In cazul de mai jos, din greseala se dubleaza un bon fiscal in casa de marcat. Vom vedea care este procedura de urmat, ce documente se intocmesc si unde se anexeaza.

Iata raspunsul specialistului:

Potrivit art 36 din Hotararea Guvernului nr. 479/2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale:

"Pentru corectarea sau anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul intocmeste un dosar care va cuprinde:

a) sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia;

b) decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;

c) copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, intocmite de la ultima
inventariere pana la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in aparatul de marcat electronic fiscal;

d) nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata".

Asadar, dosarul cu documentele prezentate mai sus se anexeaza la bonul fiscal emis eronat impreuna cu nota contabila de corectie, cu sumele corectate inscrise cu semnul minus:


Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii



5311 = % valori cu semnul minus
707
4427

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Ionut Jinga - consultant fiscal

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
casa de marcatbon fiscalcorectare eroriinregistrari contabile

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 26 Septembrie 2017


Votati articolul "Bon fiscal emis eronat. Cum se face corectia in contabilitate?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila si documente

Intrebare: O unitate platitoare de TVA si impozit pe profit ( A) are de incasat de la o unitate platitoare de TVA si impozit pe venit micro (B) suma de 60.000 lei.Unitatea A are contul blocat si are de platit rate de leasing lunare in valoare de 4.000 lei. Cei 2 admonistratori de la cele 2 firme s-au inteles ca unitatea B sa faca plata lunara a ratelor de leasing ( cu acordul unitatii de leasing) in contul datoriei ce o are fata de unitatea A. Ce inregistrari contabile se fac la unitatea A, ce documente trebuiesc intocmite si daca sunt implicatii fiscale?

Raspuns: Pentru varianta prezentata daca sunt de acord cele trei parti,se pot face plati cu instrumente la...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 26 Septembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
In cazul unui PFA fara angajati, care nu are director financiar contabil sau contabil sef, ce document trebuie completat pentru anularea unui bon fiscal eronat. Multumesc
Data adaugarii: 27-Ian-2018
Postat de: user
Foarte interesant si util.Cum se inregistreaza facturile cu materiale de renovare la o cladire?
Data adaugarii: 27-Sep-2017
Postat de: user
Foarte interesant si util.Cum se inregistreaza facturile cu materiale de renovare la o cladire?
Data adaugarii: 27-Sep-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X