Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Bon fiscal emis eronat. Cum se face corectia in contabilitate?

casa de marcatbon fiscalcorectare eroriinregistrari contabile

In cazul de mai jos, din greseala se dubleaza un bon fiscal in casa de marcat. Vom vedea care este procedura de urmat, ce documente se intocmesc si unde se anexeaza.

Iata raspunsul specialistului:

Potrivit art 36 din Hotararea Guvernului nr. 479/2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale:

"Pentru corectarea sau anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul intocmeste un dosar care va cuprinde:

a) sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia;

b) decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;

c) copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, intocmite de la ultima
inventariere pana la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in aparatul de marcat electronic fiscal;

d) nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata".

Asadar, dosarul cu documentele prezentate mai sus se anexeaza la bonul fiscal emis eronat impreuna cu nota contabila de corectie, cu sumele corectate inscrise cu semnul minus:


PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii



5311 = % valori cu semnul minus
707
4427

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Ionut Jinga - consultant fiscal

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
casa de marcatbon fiscalcorectare eroriinregistrari contabile

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 26 Septembrie 2017


Votati articolul "Bon fiscal emis eronat. Cum se face corectia in contabilitate?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Notificare tva 2014

Intrebare: Pentru o societate care nu a fost inclusa in 2013 la TVA la incasare, (pentru ca in 2012 a depasit plafonul de 2250000 lei ) iar in 2013 a fost sub 2250000 lei, in 2014 va trebui sa depun notificare pentru a intra in sistem, dar daca optez sa nu intre in sistem de aplicare a TVA-ului ?
Multumesc.

Raspuns: In cazul in care in 2013 cifra de afaceri a fost sub 2250000 lei puteti opta pentru aplicarea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 26 Septembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
In cazul unui PFA fara angajati, care nu are director financiar contabil sau contabil sef, ce document trebuie completat pentru anularea unui bon fiscal eronat. Multumesc
Data adaugarii: 27-Ian-2018
Postat de: user
Foarte interesant si util.Cum se inregistreaza facturile cu materiale de renovare la o cladire?
Data adaugarii: 27-Sep-2017
Postat de: user
Foarte interesant si util.Cum se inregistreaza facturile cu materiale de renovare la o cladire?
Data adaugarii: 27-Sep-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile