Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

ANAF actualizeaza formularele 100 si 710

formularul 710formularul 100anafinstitutii publicecodul de procedura fiscala

Incepand cu luna septembrie 2017, autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati si care nu angajeaza persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati, platesc lunar catre bugetul de stat o suma reprezentand salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap.

Conform dispozitiilor art. 90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala, a fost reglementata modalitatea de indeplinire a obligatiilor fiscale in cazul persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta. Codul de identificare fiscala retras ca urmare a radierii inregistrarii fiscale poate fi utilizat ulterior radierii pentru indeplinirea, de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, a obligatiilor fiscale aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.

Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.587/2016, dupa cum urmeaza:

- completarea formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa" cu rubricile necesare aplicarii dispozitiilor art.90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala.
- modificarea corespunzatoare a instructiunilor de completare a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa".


Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Manual de Politici Contabile 2018
Manual de Politici Contabile 2018

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii


Reamintim ca, incepand cu data de 1 septembrie 2017, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2017, a fost modificata Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind eliminata dispozitia potrivit careia contribuabilii pot opta pentru achizitionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat.

Sursa: ANAF

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul 710formularul 100anafinstitutii publicecodul de procedura fiscala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 28 Septembrie 2017


Votati articolul "ANAF actualizeaza formularele 100 si 710":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Produse personalizate primite cadou de la furnizor

Intrebare: Am primit de la un furnizor extern 50 sacose,30 pixuri,15 umbrele,si 25 mape toate personalizate cu numele furnizorului si care sunt trecute pe factura doar cantitativ,valoare 0.Cum fac receptia respectivelor produse?Pe ce cont intra in stoc?

Raspuns: si NiR-ul de intrare in gestiune pe ce cont il fac?Nu pot sa fac NIR pe 371,doar nu e marfa?... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 28 Septembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X