Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Declaratiile 100 si 710 au fost modificate. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

OANAF 2935/2017radierea inregistrarii fiscalecodul de identificare fiscala

Prin OANAF 2.935/2017, publicatin MOF nr. 812 din 13 octombrie 2017,au fost aduse modificari formularelor 100 ”Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat” si 710 ”Declaratie rectificativa", modificari ce se aplica incepand cu obligatiile aferente lunii septembrie 2017, cu termen de declarare pana la data de 25 octombrie 2017.



Este vorba de reglementarea modului de declarare a obligatiilor fiscale de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.

Astfel, conform art. 90 din Codul de procedura fiscala, la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal se efectueaza radierea inregistrarii fiscale, respectiv retragerea codului de identificare fiscala si a certificatului de inregistrare fiscala.

La incetarea calitatii de subiect de drept fiscal, persoanele sau entitatile inregistrate fiscal prin declaratie de inregistrare fiscala trebuie sa solicite radierea inregistrarii fiscale, prin depunerea unei declaratii de radiere. Declaratia se depune in termen de 30 de zile de la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal si trebuie insotita de certificatul de inregistrare fiscala in vederea anularii acestuia. Radierea inregistrarii fiscale se poate efectua si din oficiu, de catre organul fiscal, ori de cate ori acesta constata indeplinirea conditiilor de radiere a inregistrarii si nu s-a depus declaratie de radiere.

Radierea inregistrarii fiscale se efectueaza din oficiu, de catre organul fiscal central, in cazul decesului persoanei fizice sau, dupa caz, incetarii existentei persoanei juridice potrivit legii.

Codul de identificare fiscala retras ca urmare a radierii inregistrarii fiscale poate fi utilizat ulterior radierii numai pentru indeplinirea, de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, a obligatiilor fiscale aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.


Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii


Pentru aceasta situatie, atat in cazul depunerii declaratiei 100 Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat cat si in cazul depunerii declaratiei rectificative 710, in formulare se bifeaza casuta "Declaratie depusa potrivit art. 90 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul de procedura fiscala. In declaratie se completeaza codul de identificare fiscala al succesorului. De asemenea, la sectiunea "Date de identificare fiscala a contribuabilului/platitorului"la rubrica "Cod de identificare fiscala” se inscrie codul de identificare fiscala a entitatii care si-a incetat existenta.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Octombrie 2017


Votati articolul "Declaratiile 100 si 710 au fost modificate. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Poate functiona in baza conventiei civile?

Intrebare: Salariatul are CIM pe perioada nedeterminate, dar pe perioada a 2 luni, are CFP. Acelasi salariat, este si PFI, pe perioada CFP poate functiona cu Conventie civila? Dar daca salariatul cu CIM, fara sa fie PFA sau PFI(PROFESII LIBERALE), poate functiona in baza conventiei civile pe durata CFP?

Raspuns: Nu poate avea cim si conventie civila in acelasi timp cu aceeasi firma. Cfp se acorda pentru motive...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Octombrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X