Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Cine depune Formularul 50 Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului?

formularul 050modificare domiciliul fiscalsediul social

Va aducem la cunostinta ca Formularul 050 "Cerere de inregistrare/Modificare a domiciliului fiscal al contribuabiulului":

1. - Se completeaza si se depune numai in cazul in care domiciliul fiscal este diferit de domiciliul sau sediul social ori in cazul modificarii ulterioare a acestuia.

Noutate: Modificarea domiciliului sau sediului social care reprezinta si domiciliul fiscal are ca efect si modificarea din oficiu a domiciliului fiscal, iar contribuabilul/platitorul nu are obligatia depunerii cererii de modificare a domiciliului fiscal.

MODEL ANAF Formular 050 aici!

2. - Cererea se depune:

- direct sau prin imputernicit/reprezentant legal/reprezentant fiscal la registratura organului fiscal competent. Organul fiscal competent este organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili noul domiciliu fiscal al contribuabilului;
- prin posta, prin scrisoare recomandata.

3. - Documente anexate - documente care sa faca dovada detinerii sau ocuparii legale a spatiului pentru noul domiciliu fiscal al contribuabilului.

4. - Modul de completare - cererea se completeaza in doua exemplare, inscriindu-se cu majuscule, citet si corect, toate datele prevazute; un exemplar se pastreaza de catre contribuabil, iar celalalt exemplar se depune la organul fiscal competent.

Baza legala:
- Art.32 alin.(5) din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala, alineat completat prin O.G nr.30/2017;


Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii



- Ordinul Presedintelui ANAF nr. 3698/2015.

Sursa: DGRFP Brasov

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul 050modificare domiciliul fiscalsediul social

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 02 Noiembrie 2017


Votati articolul "Cine depune Formularul 50 Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Registru de incasari si plati obligatoriu pentru norma de venit?

Intrebare: Buna ziua! Am un pfa infiintat in luna mai 2014 cu caen 1061 si am depus la finante declaratia 220 in termen de 15 zile de la infiintare,dar nu mi au spus ca trebuie sa depun si registrul de incasari si plati si registrul inventar pentru parafat.Daca merg acum sa le depun primesc amenda?Am inteles ca nu sunt obligatorii daca am optat pentru impozitare la norma de venit.Daca sunt obligatorii cum le completez? Utilajele si cladirea(sediu) sunt luate in comodat cu titlu gratuit.sunt legalizate la notar.nu se emite nici o factura(cheltuiala) pe pfa.As mai avea o intrebare ce declaratii trebuie depuse la anaf pentru anul in curs?sunt si angajata cu norma intreaga.Doamna de acolo mi a spus ca trebuie doar o adeverinta precum ca lucrez cu norma intreaga si atat(ca nu trebuie sa mai depun nici declaratia 220 nici 200) si ca o sa primesc prin posta(data trecuta mi a dat pe loc) decizia de impunere 260.Este ok cum zice ea? Multumesc mult pentru timpul acordat!

Raspuns: Depuneti ce v-a spus functionarul, dar tot acesta va emite si amenda pentru nedepunere.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 02 Noiembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X