Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice

semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Aparitia semnaturii electronice in urma cu cativa ani a redus semnificativ efortul de a depune rapoarte la ghiseele autoritatilor publice, procedura rezumandu-se la doar cateva click-uri.

Practic, activitatea tuturor contabililor, administratorilor, medicilor si farmacistilor, juristilor, a fost eficientizata, accelerandu-se de asemenea intregul proces de preluare si prelucrare a datelor.

Cel mai important aspect atunci cand va alegeti furnizorul de semnatura electronica este sa verificati daca este autorizat/acreditat.

AlfaSign - parte din Alfatrust Certification, este prestator de servicii electronice de incredere Acreditat conform cerintelor noului Regulament eIDAS (910/2014) si respecta standardele tehnice elaborate de Institutul European de Standarde in Telecomunicatii (ETSI).

Vestea buna este ca AlfaSign ofera clientilor sai o promotie speciala la reinnoirea certificatului digital. Astfel, acestia pot beneficia de reinnoire la pretul de numai 27 Euro pe an.

Pentru realizarea procedurii de reinnoire a semnaturii electronice, este necesar ca utilizatorul sa aiba in posesia sa dispozitivul criptografic si sa cunoasca PIN-ul dispozitivului.

Certificatul reinnoit va contine exact aceleasi informatii ca si certificatul vechi. In cazul in care posesorul certificatului doreste sa modifice una din informatiile din certificat, acesta va apela la procedura de reinnoire offline, prin curier.

Prestatorul de servicii electronice ofera de asemenea semnaturi electronice si pentru urmatoarele categorii:

Semnatura Electronica pentru Medici si Farmacisti 
Semnatura Electronica pentru SEAP
Semnatura Electronica pentru ANAF


Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii



Semnatura Electronica pentru Platforma MySMIS
 

Mai multe detalii despre Semnatura Electronica gasiti aici.
 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 Noiembrie 2017


Votati articolul "Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Completare declaratia 200 pentru an 2016

Intrebare: de la ELECTRICA sa am primit dividende in iulie 2015,iar de la fondul mutual SIMFONIA brd am primit instiintarea privind cistigul de capital in 2015.Pentru aceste sume se depune D 200 in mai 2916 si la ce gupa se incadreaza ? Cu stima !

Raspuns: Incasarea unor venituri din dividende si vanzari de titluri se declara in formularul 200 ca venituri...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Noiembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016