Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Aflati daca sunteti pregatit sa va lansati propria afacere in consultanta sau contabilitate

Aflati daca sunteti pregatit sa va lansati propria afacere in consultanta sau contabilitate
profesia contabilafirma de contabilitateafacereprofesionist contabil

Mediul de afaceri, contextul financiar si personalitatea ne pot influenta deciziile de business. Putem amana hotarari care tin de cariera sau putem face alegeri de care sa nu fim tocmai multumiti un an mai tarziu. 

Cum verificati daca o firma de contabilitate sau de consultanta fiscala infiintata chiar de voi este decizia corecta? Cum stiti ca drumul pe care porniti este cel mai potrivit pentru o noua etapa in viata profesionala?

Trecand peste faptul ca nu ne putem controla in proportie de 100% viitorul, unele dintre decizii tin numai si numai de noi si ne asteapta sa testam apele, cu increderea ca in cele din urma vom reusi. Persistenta, disciplina si eforturile sustinute sunt factori ai reusitei pe termen lung.


Iata cateva intrebari la care puteti raspunde pentru a putea hotari mai usor ce este mai potrivit sa faceti in acest punct al carierei: pe cont propriu sau continuati ca angajat? Dumneavoastra decideti, iata doar cateva mici indicii care sa va ajute in luarea unei decizii obiective:


1. Va considerati mai degraba un liber-profesionist sau ca cineva care incepe lucrurile pe cont propriu? Aveti dovezi care sa sustina aceste afirmatii?


2. Aveti vreo afacere pe care sa o puteti prelua/demara/reincepe imediat, in mod garantat?

3. Veti fi nevoit sa imprumutati bani de la prieteni, rude sau de la banca?


Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii



4. Va bucurati cu adevarat de profesia aleasa?


5. Va place sa va relaxati in weekend mergand la pescuit, iesind la restaurante, plecand in excursii si o sa va fie dor sa faceti toate aceste lucruri cand nu veti mai avea timp pentru ele?

6. Sunteti pregatit sa investiti in tehnologie care sa va ajute si cunoasteti suficient cu privire la tehnologia disponibila in domeniu? Aveti un furnizor de incredere in aceasta zona?

7. Stiti sa va adaptati si sa indepliniti mai multe roluri dintr-o singura pozitie, roluri pe care nu le-ati fi facut din rolul de manager sau de angajat si care inainte ar fi parut mai jos de statutul dumneavoastra?

8. Puteti lucra ore indelungi fara plata imediata?

9. Puteti jongla cu activitatile de munca astfel incat toti clientii sa beneficieze de atentia dumneavoastra si sa nu se simta neglijati?


Mult succes!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
profesia contabilafirma de contabilitateafacereprofesionist contabil

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 27 Decembrie 2017


Votati articolul "Aflati daca sunteti pregatit sa va lansati propria afacere in consultanta sau contabilitate":
Rating:

Nota: 3.83 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Client incert lichidat

Intrebare: Am preluat urmatoarea situatie:
- client italian cu factura din 2007
- trecut la incerti in 2008 si constituit provizion 30%
(firma s-a inscris in lista creditorilor intrucat a aflat de intrarea clientului in redresare judiciara si a primit si o esalonare - de la administratorul judiciar - pentru 10 ani de recuperare a creantei)
- clientul incert a fost reevaluat in 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
- gasesc acum pe un site de verificare a firmelor din Italia ca respectivul client este din 2010 in "lichidare judiciara" deci in faliment..
Imi pun intrebarile urmatoare cu rugaminte de ajutor de la Dvs:
- cind fac lichidarea creantei? Acum la inchiderea lui 2012 sau trebuie sa ma intorc la 2010 ?
- cit este deductibil din pierdere 30% la nivelul provizionului sau 100% fiind faliment si corespunzator cat din venitul rezultat din stingerea provizionului este impozabil?
- ce se intimpla cu reevaluarea facuta dupa anul falimentului ?
Multumesc

Raspuns: Conform ART. 22 din Codul fiscal contribuabilul are dreptul la deducerea rezervelor si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Decembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Diurna neimpozabila pentru deplasarile in tara. Au aparut noi reguli!

    • In Monitorul Oficial nr. 797 de miercuri, 18 septembrie 2018,  a fost publicata H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului. Aceasta hotarare se va aplica incepand cu 1 ianuarie 2019, data la care vor intra in vigoare noi reguli pentru personalul din instituțiile publice ce se află în d...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

  • 25 septembrie este termen limita. Iata ce declaratii trebuie sa depuneti pana marti!

    • Marti, 25 septembrie, este termen limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale, dar si pentru plata anumitor taxe extrem de importante, potrivit calendarului fiscal ANAF realizat pe luna septembrie. Iata mai jos lista cu cele noua declaratii fiscale ce trebuie depuse pana la termenul de 25 septembrie, dar si ce taxe si impozite trebuie a...» citeste mai departe aici

  • Inregistrare in scopuri de TVA. Care sunt consecintele anularii!

    • Vom dezbate in randurile de mai jos ce consecinte poate sa suporte o firma inregistrata in scopuri de TVA care isi suspenda activitatea si si-o reia mai tarziu, cu ajutorul specialistului nostru in contabilitate. Luam drept exemplu cazul unei firme care si-a suspendat activitatea la Registrul comertului in anul 2010. Atunci ANAF anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA din oficiu conform art.153 alin. (9) lit.b) din respectiva perioada. In cursul anului 2018...» citeste mai departe aici

  • Repartizarea trimestriala a dividendelor – avantaje si dezavantaje

    • Incepand cu trimestrul III al anului 2018, conform modificarilor aduse prin Legea nr. 163/2018 societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste  pot opta pentru repartizarea trimestriala de dividende. Conform modificaril...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!