Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

MFP: proiect de ordin privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale

MFP: proiect de ordin privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale
mfpguvernproiect de ordinsituatii financiare

Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice a fost publicat in data de 18.12.2017 proiectul de ordin privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, precum si pentru modificarea si completarea unor reglementari contabile.


Avand in vedere prevederile art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 36 alin. (3) din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 14 din Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, cu completarile ulterioare, in temeiul prevederilor art. 4, art. 28, art. 37 si ale art. 44 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
    
        Ministrul Finantelor Publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1. – (1) Potrivit prevederilor art. 28 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele prevazute la art. 1 alin. (1) - (4) din aceeasi lege au obligatia sa intocmeasca situatii financiare anuale.
    (2) Potrivit art. 27 alin. (1) din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, exercitiul financiar reprezinta perioada pentru care trebuie intocmite situatiile financiare anuale si, de regula, coincide cu anul calendaristic.
 

    Art. 2. – Prezentul ordin se aplica de catre entitatile prevazute la art. 3, 4 si 12.

    Art. 3. – Entitatile carora le sunt incidente Reglementarile contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.802/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia sa intocmeasca si sa depuna situatii financiare anuale la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conditiile prevazute in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.

    Art. 4. – (1) Societatile ale caror valori mobiliare sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata, inclusiv cele al caror exercitiu financiar difera de anul calendaristic, au obligatia sa intocmeasca si sa depuna situatii financiare anuale la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conditiile prevazute in anexa nr. 1.
                 (2) Potrivit prevederilor art. 28 alin. (3) din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru persoanele juridice care aplica Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), situatiile financiare au componentele prevazute de aceste standarde.


Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii



                 (3) Entitatile mentionate la alin. (1) au obligatia sa intocmeasca si sa depuna, de asemenea, raportari contabile anuale incheiate la 31 decembrie, la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conditiile prevazute in anexa nr. 3, care face parte integranta din prezentul ordin.
                (4) Elementele raportate prin situatiile financiare anuale, respectiv raportarile contabile anuale intocmite de entitatile prevazute la alin. (1), se determina pe baza prevederilor cuprinse in Reglementarile contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.844/2016, cu completarile ulterioare.
 

    Art. 5. – (1) Retratarea, inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia, intocmirea balantei de verificare si a situatiilor financiare anuale, respectiv a raportarii contabile anuale, de catre societatile ale caror valori mobiliare au fost admise la tranzactionare in cursul exercitiului financiar 2017 se efectueaza potrivit Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.844/2016, cu completarile ulterioare.
            (2) Pentru exercitiul financiar al anului 2017, societatile ale caror valori mobiliare au fost admise la tranzactionare in cursul exercitiului financiar 2017 intocmesc situatiile financiare anuale individuale in baza IFRS prin retratarea informatiilor din contabilitatea organizata in baza Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.802/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.
         (3) Incepand cu exercitiul financiar al anului 2018, societatile ale caror valori mobiliare au fost admise la tranzactionare in cursul exercitiului financiar 2017 tin contabilitatea in baza prevederilor IFRS.
    
    Art. 6. – (1) Pentru scopuri contabile, entitatile pot opta pentru un exercitiu financiar diferit de anul calendaristic, in conditiile prevazute la art. 27 din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
                 (2) Entitatile care au optat pentru un exercitiu financiar diferit de anul calendaristic au obligatia sa intocmeasca si sa depuna raportari contabile anuale la 31 decembrie la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conditiile prevazute in anexa nr. 2 sau anexa nr. 3, dupa caz. Anexele nr. 2 si 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
               (3) Entitatile prevazute la alin. (2) intocmesc raportari contabile anuale la 31 decembrie distinct de situatiile financiare anuale incheiate la data aleasa pentru acestea, cu respectarea prevederilor Legii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
               (4) La intocmirea, de catre entitatile prevazute la alin. (2), a situatiilor financiare anuale sunt avute in vedere prevederile reglementarilor contabile aplicabile.
 

    Art. 7. – (1) Din punct de vedere contabil, sediile permanente din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul in strainatate reprezinta subunitati fara personalitate juridica ce apartin acestor persoane juridice si au obligatia intocmirii situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile cerute de Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care persoana juridica cu sediul in strainatate isi desfasoara activitatea in Romania prin mai multe sedii permanente, situatiile financiare anuale si raportarile contabile cerute de legea contabilitatii se intocmesc de sediul permanent desemnat sa indeplineasca obligatiile fiscale, acestea reflectand activitatea tuturor sediilor permanente.
          (2) Potrivit art. 5 din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, subunitatile deschise in Romania de societati rezidente in state apartinand Spatiului Economic European nu intocmesc situatii financiare anuale pentru propria activitate.
 

    Art. 8. – Persoanele care fac obiectul prezentului ordin sunt denumite in intelesul acestuia entitati.
 

    Art. 9. – (1) Potrivit prevederilor art. 36 alin. (3) din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pe perioada lichidarii, persoanele juridice aflate in lichidare depun, in termen de 90 de zile de la incheierea fiecarui an calendaristic, la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice o raportare contabila anuala, in structura prevazuta in anexa nr. 2.
             (2) Sistemul de raportare contabila anuala cuprins in anexa nr. 2 se aplica, de asemenea, si subunitatilor deschise in Romania de societati rezidente in state apartinand Spatiului Economic European, in conditiile prevazute la art. 7.
 

    Art. 10. – (1) Se aproba structura formularelor „Date informative” (cod 30) si „Situatia activelor imobilizate” (cod 40), prevazute in anexa nr. 4, care face parte integranta din prezentul ordin.
        (2) Situatiile financiare anuale intocmite potrivit prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.802/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre entitatile al caror exercitiu financiar coincide cu anul calendaristic, vor fi insotite de formularele prevazute la alin. (1).
 

    Art. 11. – Entitatile autorizate, reglementate si supravegheate de Banca Nationala a Romaniei, respectiv de Autoritatea de Supraveghere Financiara, intocmesc situatii financiare anuale la 31 decembrie avand in vedere pe langa reglementarile aplicabile acestora si prevederile generale cuprinse la pct. I.1.4. si la pct. I.1.5. din anexa nr. 1.
 

    Art. 12. – Persoanele juridice fara scop patrimonial intocmesc situatii financiare anuale la 31 decembrie avand in vedere, pe langa reglementarile aplicabile acestora, si prevederile generale cuprinse la pct. I.1.3. din anexa nr. 1, precum si prevederile cuprinse in anexa nr. 5, care face parte integranta din prezentul ordin.
 

    Art. 13. – Reglementarile contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.802/2014, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 963 din 30 decembrie 2014, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza, dupa cum urmeaza:

    1. La punctul 354, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(2) In aceasta categorie se cuprind: angajamente (giruri, garantii, cautiuni) acordate sau primite in relatiile cu tertii; imobilizari corporale luate cu chirie; valori materiale primite spre prelucrare sau reparare, in pastrare sau custodie; debitori scosi din activ, urmariti in continuare; stocuri de natura obiectelor de inventar date in folosinta; redevente, locatii de gestiune, chirii si alte datorii asimilate; efecte scontate neajunse la scadenta; bunuri proprietate publica primite in administrare, concesiune sau cu chirie de catre regii autonome, societati/companii nationale, societati; bunuri din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active; dobanzi aferente contractelor de leasing financiar, neajunse la scadenta; certificate de emisii de gaze cu efect de sera primite, care nu au stabilita o valoare si, prin urmare, nu pot fi recunoscute in conturi bilantiere, precum si alte valori."

    2. Punctul 355 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "355. – (1) Bunurile proprietate publica primite in administrare, concesiune sau cu chirie, precum si bunurile din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active se reflecta in conturi in afara bilantului (contul 8038 "Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare").
        (2) La sfarsitul duratei contractului de administrare, concesiune sau inchiriere, bunurile se restituie proprietarului. La restituirea acestor bunuri se crediteaza contul 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”.”
 

    3. Dupa punctul 4925 se introduce un nou punct, punctul 4926, cu urmatorul cuprins:
    „4926. – La prezentarea informatiilor nefinanciare este avuta in vedere Comunicarea Comisiei Europene „Ghid privind raportarea informatiilor nefinanciare (metodologia de raportare a informatiilor nefinanciare) (2017/C 215/01)”, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria C, nr. 215 din data de 5 iulie 2017.”
 

    4. Dupa punctul 5565 se introduce un nou punct, punctul 5566, cu urmatorul cuprins:
    „5566. – La prezentarea informatiilor nefinanciare este avuta in vedere Comunicarea Comisiei Europene „Ghid privind raportarea informatiilor nefinanciare (metodologia de raportare a informatiilor nefinanciare) (2017/C 215/01)”, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria C, nr. 215 din data de 5 iulie 2017.”
 

    5. In Planul de conturi general cuprins la punctul 594, denumirea contului 8038 se modifica astfel: „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”.
 

    6. In Planul de conturi general cuprins la punctul 594, se introduc conturile 6584 „Cheltuieli cu sumele sau bunurile acordate ca sponsorizari” si 7586 „Venituri reprezentand transferuri cuvenite in baza unor acte normative speciale”1.
 

    7. In functiunea contului 666 „Cheltuieli privind dobanzile”, din cadrul capitolului 16 „Functiunea conturilor”, se elimina elementul „valoarea dobanzilor repartizate pe cheltuieli pentru operatiunile de cumparare cu plata in rate (471)”.
 

    8. In functiunea contului 766 „Venituri din dobanzi”, din cadrul capitolului 16 „Functiunea conturilor”, se elimina elementul „valoarea dobanzilor inregistrate pe venituri, pentru operatiunile de vanzare cu plata in rate (472)”.
 

    9. La capitolul 16 „Functiunea conturilor” se elimina functiunea contului 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune si cu chirie” si se introduce functiunea contului 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”, cu urmatorul cuprins:
 

    „Contul 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”
       Cu ajutorul acestui cont se tine evidenta bunurilor proprietate publica primite in administrare, concesiune si cu chirie de catre regii autonome, societati/companii nationale, societati, precum si a bunurilor din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active.

        In debitul contului 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare” se inregistreaza valoarea bunurilor proprietate publica primite in administrare, concesiune si cu chirie de catre regii autonome, societati/companii nationale, societati, precum si a bunurilor din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active, iar in credit, valoarea celor restituite.

        Soldul contului reprezinta valoarea bunurilor proprietate publica primite in administrare, concesiune si cu chirie de catre regii autonome, societati/companii nationale, societati, precum si a bunurilor din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active, existente in entitate la un moment dat.”
 

    Art. 14. – Reglementarile contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.844/2016, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1020 si 1020 bis/19 decembrie 2016, cu completarile ulterioare, se modifica si se completeaza, dupa cum urmeaza:

    1. Dupa punctul 48 se introduce un nou punct, punctul 481, cu urmatorul cuprins.
    „481. – La aplicarea prevederilor prezentului capitol este avuta in vedere Comunicarea Comisiei Europene „Ghid privind raportarea informatiilor nefinanciare (metodologia de raportare a informatiilor nefinanciare) (2017/C 215/01)”, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria C, nr. 215 din data de 5 iulie 2017.”

    2. La punctul 146, alineatele (2) si (3) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
    „(2) In categoria elementelor mentionate la alin. (1) se cuprind: angajamente (giruri, garantii, cautiuni) acordate sau primite in relatiile cu tertii; imobilizari corporale luate cu chirie; valori materiale primite spre prelucrare sau reparare, in pastrare sau custodie; debitori scosi din activ, urmariti in continuare; stocuri de natura altor materiale date in folosinta; redevente, locatii de gestiune, chirii si alte datorii asimilate; efecte scontate neajunse la scadenta; bunuri proprietate publica primite in administrare, concesiune sau cu chirie de catre regii autonome, societati/companii nationale, societati; bunuri din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active; dobanzi aferente contractelor de leasing financiar, neajunse la scadenta, precum si alte valori.
    (3) Bunurile proprietate publica primite in administrare, concesiune sau cu chirie, precum si bunurile din domeniul privat al statului, care nu indeplinesc conditiile de recunoastere ca active se evidentiaza in conturi in afara bilantului (contul 8038 „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”)”.

    3. Nota de subsol nr. 4 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    „Acest cont apare doar la entitatile care detin, potrivit legii, bunuri de natura patrimoniul privat si pentru care sunt indeplinite conditiile de recunoastere ca active.”

    4. In Planul de conturi general cuprins la punctul 196, denumirea contului 8038 se modifica astfel: „Bunuri primite in administrare, concesiune, cu chirie si alte bunuri similare”.

    5. In Planul de conturi general cuprins la punctul 196, se introduc conturile 6584 „Cheltuieli cu sumele sau bunurile acordate ca sponsorizari” si 7586 „Venituri reprezentand transferuri cuvenite in baza unor acte normative speciale”2.

    Art. 15. – In Reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial, aprobate prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 1.969/2007, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 846 si 846 bis din 10 decembrie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, nota de subsol nr. 2 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    „Acest cont apare doar la entitatile care detin, potrivit legii, bunuri de natura patrimoniului privat si pentru care sunt indeplinite conditiile de recunoastere ca active.”

    Art. 16. – La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului finantelor publice nr. 166/2017 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, precum si pentru modificarea si completarea unor reglementari contabile, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 86 din 31 ianuarie 2017, cu exceptia art. 12 si art. 13 din ordinul mentionat.

          Art. 17. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

 

 

                                            Ministrul finantelor publice,

                                                     IONUT MISA

 

Puteti consula ANEXA 1 si ANEXA 2 aici.

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
mfpguvernproiect de ordinsituatii financiare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Decembrie 2017


Votati articolul "MFP: proiect de ordin privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Facturi care nu trebuiau emise si incasate

Intrebare: Buna ziua, v-as ruga sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns...am 2 facturi pe 2015 emise si incasate pentru chirie pasune. Acum s-a realizat ca defapt acele servicii nu ar fi trebuit facturate si incasate de catre firma noastra. Cum pot rezolva situatia?(cele 2 facturi nu contin TVA, sunt scutite fara drept de deducere tva)

Raspuns: Daca ati incasat chirie in baza unor facturi si a unui contract de inchiriere, avand in vedere ca...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Decembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Diurna neimpozabila pentru deplasarile in tara. Au aparut noi reguli!

    • In Monitorul Oficial nr. 797 de miercuri, 18 septembrie 2018,  a fost publicata H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului. Aceasta hotarare se va aplica incepand cu 1 ianuarie 2019, data la care vor intra in vigoare noi reguli pentru personalul din instituțiile publice ce se află în d...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

  • 25 septembrie este termen limita. Iata ce declaratii trebuie sa depuneti pana marti!

    • Marti, 25 septembrie, este termen limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale, dar si pentru plata anumitor taxe extrem de importante, potrivit calendarului fiscal ANAF realizat pe luna septembrie. Iata mai jos lista cu cele noua declaratii fiscale ce trebuie depuse pana la termenul de 25 septembrie, dar si ce taxe si impozite trebuie a...» citeste mai departe aici

  • Inregistrare in scopuri de TVA. Care sunt consecintele anularii!

    • Vom dezbate in randurile de mai jos ce consecinte poate sa suporte o firma inregistrata in scopuri de TVA care isi suspenda activitatea si si-o reia mai tarziu, cu ajutorul specialistului nostru in contabilitate. Luam drept exemplu cazul unei firme care si-a suspendat activitatea la Registrul comertului in anul 2010. Atunci ANAF anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA din oficiu conform art.153 alin. (9) lit.b) din respectiva perioada. In cursul anului 2018...» citeste mai departe aici

  • Repartizarea trimestriala a dividendelor – avantaje si dezavantaje

    • Incepand cu trimestrul III al anului 2018, conform modificarilor aduse prin Legea nr. 163/2018 societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste  pot opta pentru repartizarea trimestriala de dividende. Conform modificaril...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!