Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Informare ANAF referitoare la plata defalcata a TVA

Informare ANAF referitoare la plata defalcata a TVA
anafplata defalcata a tvaOG 23/2017cod fiscal

ANAF ne aduce la cunostinta prevederile Ordonantei Guvernului nr.23/2017 referitoare la plata defalcata a TVA, cu modificarile si completarile ulterioare.


Conform unui anunt facut de AJFP Prahova (Administratia Judeteana a Finantelor Publice Prahova):

“Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA potrivit art.316 din Codul fiscal, pentru incasarea si plata TVA, si institutiile publice inregistrate in scopuri de TVA potrivit art.316 din Codul fiscal pentru incasarea TVA care, incepand cu data de 1 ianuarie 2018, inregistreaza obligatii fiscale reprezentad TVA, restante conform art.157 din Codul de procedura fiscala, neachitate in termen de 60 de zile lucratoare de la scadenta, cu exceptia celor a caror executare silita este suspendata in conditiile art.235 din Codul de procedura fiscala, in cuantum maimare de 15.000 de lei in cazul contribuabililor mari, 10.000 de lei in cazul contribuabililor mijlocii, 5.000 de lei pentru restul contribuabililor, incepand cu data de 1 a celei de a doua luni urmatoare celei in care s-a indeplinit termenul de 60 de zile lucratoare dela scadenta, au obligatia sa deschida si sa utilizeze cel putin un cont de TVA.”

Institutia recomanda contribuabililor sa verifice permanent situatia fiscala, fie utizand Spatiul Privat Virtual, fie prin prezentarea la sediul organului fiscal, in vederea preintampinarii neconcordantelor sau remedierii acestora in timp util pentru a evita situatiile in care pot fi incadratidin oficiu la aplicarea mecanismului de plata defalcata a TVA.

ATENTIE!

In situatia in care in termen de 60 de zile lucratoare de la scadenta, nu se achita obligatiile fiscale restante reprezentand TVA, incepand cu data de 1 a celei de a doua luni urmatoare celei in care s-a implinit acest termen, contribuabilii vor fi inscrisi in Registrul persoanelor care aplica plata defalcata a TVA.


Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii


Sursa: AJFP Prahova

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafplata defalcata a tvaOG 23/2017cod fiscal

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Februarie 2018


Votati articolul "Informare ANAF referitoare la plata defalcata a TVA":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Semnatura contabil, Contract de utilizare ? sau un Contract de custodie ?

Intrebare: Buna dimineata !

Avem in derulare un Contract de service calculatoare.
Furnizorul a venit cu o propunere de incheiere a unui Contract de utilizare
a unui numar de 2 imprimante de catre institutia noastra.
Juristul este in concediu medical si nu stiu daca se poate incheia un asemenea contract.

Furnizorul vrea sa lege acest ultim contract de primul, fara a avea vreo alta pretentie financiara.
Propune ca utilizarea echipamentului sa inceapa odata cu semnarea acestui ultim contract
si sa se mentina pe toata perioada contractului de service.

1 - va fi un Contract de utilizare ? sau un Contract de custodie ?
pentru cele 2 imprimante.
2 - va fi bine sa se incheia un asemenea contract ?
Contabilul va putea semna singur un asemenea contract ?

Va rog mult de tot sa ma sfatuiti ce trebuie facut.


Raspuns: si totusi, folosindu-le, imprimantele se uzeaza, se pot defecta .... asa ca nu se pot inapoia in...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Februarie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile