Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar

MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar
mfpproiect hotarareguvern

MFP a publicat in data de 16 mai un proiect de hotarare privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.817/2017 referitoare la structura organizatorica si numarul de posturi ale Autoritatii pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar, infiintata prin reorganizarea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, si pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice.

ASPAAS este institutie publica, cu personalitate juridica si functioneaza in subordinea Ministerului Finantelor Publice.

„Proiectul de hotarare a Guvernului contine prevederi referitoare la structura organizatorica si numarul de posturi pentru personalul executiv si cel de conducere al ASPAAS, care sa asigure eficientizarea activitatii institutiei in conformitate cu responsabilitatea si competenta in domeniul supravegherii in interes public a auditului statutar, avand in vedere problemele identificate in procesul de reorganizare. Astfel, se modifica structura organizatorica si se stabileste numarul de posturi si aspecte referitoare la reincadrarea personalului pe noua structura.”, se mentioneaza in nota de fundamentare.

Ce trebuie retinut din acest proiect?

- Numarul de posturi este 21, inclusiv presedintele.

- Incadrarea personalului in numarul maxim de posturi aprobat si noua structura organizatorica se realizeaza cu respectarea termenelor si procedurilor legale aplicabile fiecarei categorii de personal, in termen de minimum 30 de zile si maximum 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.


Consultati textul integral al documentului in atasamentele de mai jos:


Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii



Proiectul de hotarare >>

Nota de fundamentare >>



Sursa: MFP

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
mfpproiect hotarareguvern

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Mai 2018


Votati articolul "MFP: Modificari privind organizarea Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Orele suplimentare nestipulate in contractul de munca anii 1990-1997

Intrebare: Pentru orele suplimentare efectuate fara ca acestea sa fie inregistrate ca obligatie in contractul de munca, dar necesare și platite de angajator, in perioada 1990-1998, s-a platit oare CAS? Era obligatorie plata acestei dări?

Solicit raspunsuri pentru eventualele suplimentari la pensie.

Daca nu am incadrat intrebarea corect va rog sa ma indrumati la rubrica necesara.

Multumesc

Raspuns: La vremea respectiva se facea statul de salarii cu venituri salariale si salarii brute, diferentele...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Mai 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile