Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf

Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate (F4102) este dinsponibil incepand cu data 11 iunie. Acesta este disponibil in format editabil pe site-ul ANAF, sectiunea Servicii online – Declaratii electronice – pozitia 05 Descarcare declaratii.
 

Poate fi descarcat si de aici: varianta PDF – soft A >>
                                          varianta Java – soft J >>
                                           structura XML >>
 


Cine trebuie sa trimita formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate?


Formularul F4102 se transmite de catre distribuitorul autorizat sau unitatea de service acreditata, (in functie de cine instaleaza casa de marcat) organului fiscal competent in termen de 2 zile lucratoare de la data intocmirii sau, dupa caz, primirii „Declaratiei de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale”. Formularele completate si validate, in format PDF cu fisier XML atasat, se transmit organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta si pot contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale.


Cum se procedeaza pentru transmiterea formularului: ghid pas cu pas

1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica  conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditati. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditati, este stabilit si publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale pe site-ul  www.mcsi.ro.


Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Vezi detalii



2. Instalati programul Adobe Reader.

3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).

4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).

5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale).

6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).

7. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru depunerea declaratiilor. Dupa acest termen puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere declaratii. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului „Depunere declaratii”. Daca intampinati probleme la depunerea declaratiilor, va rugam sa trimiteti mesajul de eroare prin formularul de contact.

8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF).

9. Descarcati formularele electronice.

10. Completati formularele de declaratii.

11. Transmiteti declaratiile.

12. Examinati starea declaratiilor transmise https://www.anaf.ro/StareD112/.

 


 
Sursa: patronatcasedemarcat.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Iunie 2018


Votati articolul "ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate":
Rating:

Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Deductibilitate cheltuieli tva spatiu inchiriat

Intrebare: Buna ziua!

Societatea inchiriaza in regim scutire fara drept de deducere spatii de locuit.
A decis efectuarea de lucrari de modernizare. Tva-ul va fi nedeductibil. Va rog sa imi spuneti daca cheltuiala cu TVA-UL este sau nu deductibil?

Multumesc!
Maria

Raspuns: Lucrarile de modernizare pentru spatii care sunt folosite in scopul desfasurarii activitatii de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Iunie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!