Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

ANAF a publicat Ghidul caselor de marcat eletronice. Ce trebuie sa faceti de la A la Z

ANAF a publicat Ghidul caselor de marcat eletronice. Ce trebuie sa faceti de la A la Z
anafcase de marcat electronicecontribuabili

ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) a publicat pe site-ul insitutiei un ghid destinat distribuitorilor autorizati si unitatilor acreditate pentru vanzari si service case de marcat, precum si pentru utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale.

In ghidul caselor de marcat electronice veti gasi informatii legate de inregistrarea caselor de marcat si proceduri legate de certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a casei de marcat in etapa operationala a Registrului de evidenta al AMEF. „Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale” se elibereaza in termen de 2 zile de la depunerea cererii de catre solicitant.

De asemenea, veti putea citi si cum se procedeaza in cazul schimbarilor starii sau situatiei aparatelor de marcat electronice fiscale si precizari referitoare la dispozitiile legale privind organul fiscal competent sa primeasca o serie de documente si sa efectueze o serie de operatiuni.


INFO: Utilizatorii pot solicita "Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale" organului fiscal (Directiile generale regionale ale finantelor publice si Directia generala de administrare a marilor contribuabili - pentru contribuabilii mari care instaleaza aparate de marcat electronice fiscale pe raza municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov) in a carui raza teritoriala urmeaza sa fie instalate aparatele. Biroul (compartimentul) avize si autorizatii (case de marcat) desfasoara activitate inclusiv la nivelul Administratiilor judetene ale finantelor publice din judetele arondate, altele decat cel in care se afla sediul directiei generale regionale.

RECOMANDARE: Pentru solutionarea eficienta si rapida, adresati cererea birourilor (compartimentelor) avize si autorizatii (case de marcat) de la nivelul Administratiilor judetene ale finantelor publice din judetele arondate, inclusiv cel in care se afla sediul Directiei generale regionale.

Indiferent de formatul in care este completata si de modalitatea de transmitere, cererea trebuie sa fie insotita de urmatoarele documente, in copie certificata cu originalul:

• factura si documentul de plata care atesta achizitionarea aparatului de marcat electronic fiscal;


Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii




• contractul de vanzare-cumparare cu plata in rate sau dupa caz, contractul de leasing financiar incheiat cu clauza expresa privind asumarea obligatiei partilor ca, la expirarea contractului de leasing, se transfera utilizatorului dreptul de proprietate asupra aparatului;

• procesul-verbal de sigilare a memoriei fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal;

• actul de identitate a reprezentantului legal inscris in cerere, precum si a actul de identitate cu care se legitimeaza imputernicitul, daca este cazul;

• certificatul de garantie al aparatului de marcat electronic fiscal. Conformitatea cu originalul a copiilor se efectueaza de catre utilizator prin inscrierea mentiunii ”conform cu originalul” si prin semnatura acestuia.

De asemenea, la cerere se mai anexeaza:

• declaratia pe propria raspundere a utilizatorului

→ privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau, dupa caz,

→ privind desfasurarea activitatii in regim ambulant ori in regim de taxi, precum si, daca cererea a fost depusa prin imputernicit,

• imputernicirea in original.

In situatia in care aparatul de marcat electronic fiscal este utilizat in activitatea de taximetrie, la cerere se anexeaza si declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind numarul de inmatriculare al autovehiculului pe care se va instala aparatul de marcat electronic fiscal, insotita de copia autorizatiei taxi.


Descarca Ghidul caselor de marcat electronice de AICI. >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafcase de marcat electronicecontribuabili

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Iunie 2018


Votati articolul "ANAF a publicat Ghidul caselor de marcat eletronice. Ce trebuie sa faceti de la A la Z":
Rating:

Nota: 3.43 din 5 din 7 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bon fiscal

Intrebare: Buna ziua!
Se elibereaza bonul fiscal din calculator (prtogram de conatabilitate) si se duce pe casa de marcat.Eram pe luna octombrie si am inregistrat bon desi trebuia pe noiembrie. Casa de marcat a inregistrat pe noiembrie dar in programul de contabilitate s-a dus pe octombrie suma . Ce reglare trebuie sa fac. Nu este erare de casa marcat.
Multumesc

Raspuns: Nu imi permite, de aceea va intreb ce nota contabila sa fac pentru declaratii... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Iunie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X