Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

5.5. Taxa hoteliera

Cuvinte cheie:

  • termen de plata
  • declaratie de impunere

Sumele incasate cu titlu de taxa hoteliera se platesc la bugetul local al comunelor/oraselor/municipiilor/sectoarelor municipiului Bucuresti, dupa caz, in a caror raza teritoriala de competenta se afla unitatea de cazare.


Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii


Taxa hoteliera se achita lunar, pana la data de 10 a lunii in curs pentru luna precedenta, cu exceptia situatiilor in care aceasta data coincide cu o zi nelucratoare, caz in care virarea se face in prima zi lucratoare urmatoare

Totodata, la compartimentele de specialitate ale activitatilor administratiei publice locale respective se va depune in acelasi termen cu plata taxei si „Declaratia-decont privind sumele incasate reprezentand taxa hoteliera” – model ITL – 014. Daca detineti mai multe unitati de cazare, situate in raza de competenta teritoriala a mai multor unitati administrativ-teritoriale, veti depune o declaratie-decont pentru fiecare unitate de cazare in parte.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 27 Februarie 2006


Votati articolul "5.5. Taxa hoteliera":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Intocmire / depunere D112 la 3 luni?

Intrebare: buna ziua,
Asociatie de proprietari 20 apartamente din anul 1999.
Nu se doreste afiliere la asociatie mare.
Cheltuieli comune foarte mici.
Pentru simplificare se va intocmi lista de cheltuieli o data la 3 luni.
Salar foarte mic, dar trebuie legalitate.
Exista semnatura electronica.
Se poate depune D112 / odata la 3 luni ?
S-a auzim de bine.


Raspuns: Daca aveti mai putin de 3 salariati si sunteti inregistrati in vectorul fiscal cu depunere...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Februarie 2006 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X