Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2016

Ce este Factoring-ul si cum va poate scoate din criza?

Confruntate cu restringerea drastica a finantarilor bancare din motiv de criza, vor nu vor, pentru a supravietui, companiile trebuie sa se orienteze acum spre noi surse de lichiditati. Una dintre solutii poate fi factoring-ul.

Chiar daca suna “pretentios”, factoringul este o solutie simpla.

Cum scapati de datornici

Factoring-ul reprezinta cedarea facturilor pe care firmele le au de incasat catre companii specializate in gestionarea acestor creante.

Cu alte cuvinte, factoring-ul se realizeaza prin vinzarea creantelor (facturilor neincasate), acumulate de o companie, catre o entitate, adesea o filiala a unei banci, cu un anumit discount.

Aceasta institutie incepe demersurile pentru recuperarea sumelor datorate, obtinind profit atunci cind reuseste sa stringa o suma mai mare decit pretul pe care l-a platit pentru creante. “Intreprinzatorii au nevoie de un alt raport de forte decit debitor-creditor. In ultima perioada s-au depersonalizat relatiile dintre banci si companii.

O companie nu trebuie sa fie doar un caz pentru banca, are nevoie de un finantator care sa fie partenerul sau”, a declarat Dan Stoica, presedintele firmei de consultanta financiara RomFactor la un seminar de profil.

Valoarea pietei romanesti de factoring a fost anul trecut de 1,8 miliarde de euro, in crestere cu 63, 64% fata de 2007, astfel ca gradul de penetrare a acestor servicii in Romania este de doar 0,52%, fata de 7-7,5% media din Uniunea Europeana.


Preturi de Transfer - Curs video
Preturi de Transfer - Curs video

Vezi detalii

Capcanele comertului online
Capcanele comertului online

Vezi detalii

Totul despre Balanta Contabila
Totul despre Balanta Contabila

Vezi detalii



La nivel mondial activeaza 1.600 de companii, iar valoarea pietei in 2008 a fost de 1.224 miliarde de euro, din care Marea Britanie si Irlanda au contribuit cu 18,94%, Franta cu 10,99%, iar Italia cu 9,99%.
RomFactor, 7Plus

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Octombrie 2009


Votati articolul "Ce este Factoring-ul si cum va poate scoate din criza?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

CAS Sanatate la venituri din chirii (cedare folosinta a bunurilor)

Intrebare: Buna ziua,
Ca persoana fizica, am un contract de inchiriere apartament pentru care platesc din 2010 impozit pe venit din cedare folosinta. Am contract de munca la o societate. Am inteles ca incepand cu 2014 se datoreaza asigurari de sanatate si la acest tip de venituri. Am mai multe intrebari pe care va rog sa ma ajutati cu un raspuns:
1) cine stabileste ce valoare am de achitat?
2) care este termenul de plata pentru acest venit
3) trebuie depusa la ANAF declaratia 112? Daca da, se poate depune pe baza unui certificat digital si care este tgermenul de depunere
4) impozitul pe acest venit se calculeaza de ANAF care imi trimite si declaratia de impunere. In acest caz, ei vor deduce automat valoarea CASS inainte de impunere sau trebuie sa fac eu un demers in acest sens?
Daca mai sunt si alte informatii de care am nevoie referitor la acest tip de venit, va rog sa mi le spuneti.
Multumesc anticipat.

Raspuns: Multumesc pentru raspuns. Declaratia 200 am depus-o doar in 2010, la momentul inregistrarii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Octombrie 2009 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ATENTIE! Codul fiscal s-a modificat prin OUG 84/2016. Noile prevederi din 2017

    • Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial  nr. 977 din 6 decembrie 2016 a fost publicata Ordonanta de Urgenta nr. 84 din 16 noiembrie 2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal. Prin noul act pe care il puteti consulta integral mai jos se modifica atat Codul fiscal, cat si Codul de procedura fiscala, cu precizarea ca mai multe prevederi au aplicabilitate imediata. Va prezentam, prin cele ce urmeaza, une...» citeste mai departe aici

  • 32 de acte administrative si fiscale pot fi trimise electronic de ANAF catre contribuabili. Ordinul 3097/2016

    • Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online.    De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau ...» citeste mai departe aici

  • Documente control inopinat in domeniul HORECA. Ce acte trebuie pregatite?

    • Redam mai jos lista publicata de ANAF cu principalele documente solicitate de inspectori la un control operativ si inopinat derulat la contribuabilii din domeniul "Hoteluri si alte facilitati de cazare". 1. Documentele care atesta "fiscalizarea" aparatului de marcat electronic si cele in legatura cu obligatiile care revin utilizatorilor de astfel de aparate, cum sunt: - declaratia de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale - cartea d...» citeste mai departe aici

  • Termen 15 decembrie: plata celei de a II-a rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole si CASS 2016

    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor...» citeste mai departe aici

  • Aprobarea prealabila AGA pentru instrainarea activelor. Ce inregistrari contabile se fac?

    • Conform art. 241 alin. (1) din Legea 297/2004 privind piata de capital, stabilim care este modul de calcul referitor la valoarea care depaseste pe durata unui exercitiu financiar 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele, in vederea instrainarii unui activ imobilizat al societatii. Potrivit art. 241 alin. (1) din Legea 297/2004, actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a...» citeste mai departe aici

  • Casa de ajutor reciproc si acordare tichete cadou. Cum facem monografia contabila?

    • In randurile de mai jos, subiectul il reprezinta Casa de Ajutor Reciproc a Salariatilor (asociatie cu o dubla calitate atat de ONG, cat si de Institutie Financiara Nebancara) care, prin hotararea Consiliului Director, decide sa acorde in luna decembrie tichete cadou salariatilor, membrilor din Consiliul Director si din Comisia de Cenzori. Vom vedea ce tratament fiscal se aplica si care sunt monografia contabila si limita de acordare pentru tichete cadou oferite salariatilor, membril...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari".
X