Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

2.3. Model de contract de prestari servicii pentru lucrari de cotabilitate sau consultanta contabila

Cuvinte cheie:

  • contract de prestari servicii

EXEMPLU:

CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII

Incheiat astazi ...........................
la ..................................

I. PARTILE CONTRACTANTE

1.1. S.C.* .............................................................................................................S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L.,

cu sediul social in .........................................................., str. ............................................... nr. .........., (localitatea)

bloc ......................., scara ................., etaj ..................., apartament ......................, judet/sector ....,inregistrata la Oficiul Registrului Comertului .........................................., sub nr. ..........................din .................................., cod fiscal nr. ..................................... din ......................................, avand contul nr. ......................................., deschis la ................................................, reprezentata de ...................................., cu functia de ........................., in calitate de prestator, pe de o parte, si


Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii


sau

1.1. D* ........................................................................., domiciliat in ..........................................................,str. ......................................... nr. .............., bloc ............, scara ........, etaj ........, apartament ..........,sector/judet ..........................................., nascut la data de ................................................................

(ziua, luna, anul)

in .........................................................................., sector/judet ............................................................,(localitatea)

fiul lui .................................................... si al ...................................., posesorul buletinului (cartii)de identitate seria .............. nr. ...................., eliberat de ............................................, cod numericpersonal ............................................................................, in calitate de prestator, pe de o parte, si

1.2. S.C. .............................................................................................S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L.,

cu sediul social in ......................................................., str. .................................................... nr. ........, (localitatea)

bloc .........., scara ..........., etaj ........., apartament .........., judet/sector ............................................,inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ......................................................, sub nr. ..............din .........................................., cod fiscal nr. ................................. din .................................., avand contul nr. .................................................., deschis la .................................................., reprezentata de ............................., cu functia de ............................, in calitate de beneficiar, pe de alta parte,

sau

1.2. Asociatia/Fundatia ..............................................................................................................................,

cu sediul in ........................................................................., str. .............................................. nr. ......, (localitatea)

bloc ........., scara ..............., etaj ............., apartament ............., sector/judet ..................................,inregistrata in registrul persoanelor juridice prin Sentinta civila nr. ............................................,din ..................................., a Tribunalului .............................., codul fiscal nr. ................................,din ........................, avand contul nr. ......................, deschis la .................................., reprezentata

*) Se mai inscrie, in plus, mentiunea: „inscrisa in Tabloul Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din

Romania cu certificat/carnet de membru nr. .........../.........................“ (se anexeaza in xerocopie certificatul/carnetul de membru si chitanta de plata a cotizatiei anuale).

de ................................., cu functia de ................................., in calitate de beneficiar, pe de alta parte, sau

1.2. Intreprinderea/Asociatia ....................................................................................................................,

cu sediul in ......................................................................., str. ................................................. nr. ......, (localitatea)

bloc ................, scara .............., etaj ............., apartament ................, sector/judet ..........................,posesoarea autorizatiei nr. ...................... din ......................., eliberata de Primaria ......................,codul fiscal nr. ........................................... din ............................, avand contul nr. ........................,deschis la ......................................., reprezentata de ........................................................, cu functia de ...................................................................................., in calitate de beneficiar, pe de alta parte,

sau

1.2. ................................................................................., cu sediul in .........................................................., (numele si prenumele) (localitatea)

str. ................................................ nr. ..........., bloc ......, scara ........, etaj ......., apartament .............., sector/judet ..................................., posesorul autorizatiei nr. .......................................................... din ................................, eliberata de Primaria ..........................., codul fiscal nr. ............................ din ................................, avand contul nr. ..................................., deschis la ...................................., persoana fizica autorizata sa desfasoare activitati independente, in calitate de beneficiar, pe de alta parte,

sau

1.2. D .........................................................................., domiciliat in ..........................................................,str. .................................................. nr. ........, bloc ....., scara ......., etaj ........, apartament ................,sector/judet ..................................., nascut la data de ........................................................................,

(ziua, luna, anul)

in ................................................, sector/judet ..............................., fiul lui ........................................ (localitatea)

si al ............................, posesorul buletinului/cartii de identitate seria ............... numarul ........, eliberat de ............................... la data de ......................., cod numeric personal ............................, in calitate de beneficiar, pe de alta parte, au convenit sa incheie prezentul contract de prestari de servicii, cu respectarea urmatoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Prestatorul, in calitate de expert contabil, va indeplini in numele si in folosul beneficiarului activitatile pentru care este autorizat conform reglementarii-cadru a activitatii de expertiza contabila, respectiv O.G. nr. 65/1994, cu modificarile si completarile ulterioare. In indeplinirea atributiilor sale, prestatorul va da dovada de maxima diligenta si obiectivitate, folosind in acest sens cunostintele si experienta profesionala acumulate.

2.2. Verificarea si certificarea bilantului contabil se vor efectua pe baza Normelor de audit financiar si certificare a bilantului contabil, elaborate de CECCAR, avizate, potrivit Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Contractul se incheie pe o durata de ......................, incepand de la data de .................. pana la data de .................. (este de preferat a se incheia pe o perioada de 3 ani, cu posibilitatea reinnoirii).

IV. OBLIGATIILE PARTILOR

4.1. Obligatiile prestatorului:

a) tinerea/supravegherea contabilitatii si intocmirea bilantului contabil:

– acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice;

– elaborarea si punerea in aplicare de: procedee contabile; plan de conturi adaptat unitatii; contabilitate de gestiune, tablou de bord, control de gestiune si control prin buget, in baza si cu respectarea normelor generale;

b) efectuarea de evaluari patrimoniale:

– evaluari de bunuri si active patrimoniale;

– evaluari de intreprinderi si de valori mobiliare, pentru vanzari, succesiuni, partaje, donatii sau la cererea celor interesati;

– evaluari de elemente intangibile; c) executarea de lucrari cu caracter financiar-contabil:

– intocmirea de situatii periodice;

– consolidarea conturilor si bilantului;

– intocmirea de planuri de finantare pe termen mediu si lung; d) pastrarea deplinei confidentialitati a lucrarilor realizate.

4.2. Obligatiile beneficiarului:

a) sa plateasca prestatorului un onorariu de ..............................................................................................(in cifre si litere)

in numerar/prin virament bancar in contul indicat la cap. I din prezentul contract, pe baza de stat de plata/factura fiscala;

b) sa asigure conditiile necesare pentru realizarea lucrarilor si prestatiilor (inclusiv cooperarea personalului propriu) si sa puna la dispozitia prestatorului toate informatiile si documentele necesare.

V. LITIGII

5.1. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori incetarea acestuia sa fie rezolvate pe cale amiabila de reprezentantii lor.

5.2. In cazul in care nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila (inclusiv solicitand sprijinul CECCAR), partile se vor adresa instantelor judecatoresti competente.

VI. CLAUZE FINALE

6.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.

6.2. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale (daca este cazul) care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

6.3. In cazul in care partile isi incalca obligatiile lor, neexercitarea de partea care sufera vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea intocmai sau prin echivalent banesc a obligatiei respective nu inseamna ca ea a renuntat la acest drept al sau.

6.4. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de .................. exemplare, din care ......................
astazi ........................., data semnarii lui.

PRESTATOR, BENEFICIAR,

 

 

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Aprilie 2006


Votati articolul "2.3. Model de contract de prestari servicii pentru lucrari de cotabilitate sau consultanta contabila":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Servicii prestate care tari din ue

Intrebare: Agent economic roman , avaind in dotare remorchere, presteaza servicii de remorcare barje pe Dunare pentru egenti economici din ue. Aceste servicii se declara in dec 394, ele fiind scutite de tva?
Multumec anticipat!

Raspuns: Aceste servicii se incadreaza in categoria serviciilor de transport intracomunitar cu scutire de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Aprilie 2006 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X