Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Aplicarea Declaratiei unice: discutii intre Fisc si firme

declaratia unicafisc
Directia Generala a Finantelor Publice informeaza ca, incepand cu obligatiile aferente lunii ianuarie 2011, firmele vor depune la Fisc o singura declaratie, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, continutul si modalitatea de depunere si de gestionare a „Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate”, formular 112, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 897/31 decembrie 2010.

Astfel, incepand cu saptamana viitoare vor avea loc discutii despre aplicarea din acest an a declaratiei unice pentru plata impozitului pe venit si pentru contributiile de asigurari sociale ale angajatilor intre reprezentantii firmelor si  cei ai Agentiei Nationale de Administrare Fiscala /ANAF/, ai caselor de pensii, casei de asigurari de sanatate si agentiilor pentru ocuparea fortei de munca.

'Primul ministru a cerut, in special ministrului Finantelor, dar si ministrului Muncii si ministrului Sanatatii ca incepand cu saptamana viitoare reprezentantii ANAF, ai casei de sanatate, de somaj si de pensii, atat de la nivel central cat si local, sa aiba intalniri cu mediul de afaceri pentru a se asigura ca modalitatea de aplicare a declaratiei unice este intru totul inteleasa', a declarat purtatorul de cuvant al Executivului, Ioana Muntean.

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Vezi detalii




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratia unicafisc

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Ianuarie 2011


Votati articolul "Aplicarea Declaratiei unice: discutii intre Fisc si firme":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum scot din gestiune un mijloc fix returnat la furnizor dupa 6 luni de la receptie?

Intrebare: Buna ziua, ma impiedic de o problema aparent simpla. La 1 ianuarie 2012 am receptionat un mijloc fix cumparat de la un furnizor si am facut urmatoarele inregistrari:
% = 401 10000
231 7600
4426 2400
apoi
213 = 231 7600 ( inclusiv accesorii)
Mijlocul fix s-a amortizat liniar (4 ani) pana la 31.08.2012 inclusiv:
681 = 213 1267
La 01.09.2012 mijlocul fix s-a stricat si s-a trimis la furnizor pentru reparatii dar nu a mai putut fi reparat si l-am restituit si am primit banii inapoi, dar nu si cei pe aceesoriile cu care l-am receptionat. Furnizorul mi-a facut si factura de storno pe suma mijlocului fix dar fara valoarea accesoriilor.
Factura am inregistrat-o astfel:

% = 401 - 7000
231 - 1680
4426 - 5320
iar restituirea sumei catre mine:

512 = 401 7000

Cum trebuia inregistrata factura de storno si restituirea sumei si cum imi scot din gestiune mijlocul fix? Pot sa il casez? Care sunt operatile corecte?
Va multumesc si astept sa ma ajutati pentru ca nu am gasit nicaieri un astfel de exemplu si nu stiu cum sa procedez.

Raspuns: Dar cu valoarea accesoriilor care ramane in 213 ce fac? Mijlocul fix (1 spirometru) a venit insotit...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Ianuarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!