Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronica

ANAFcertificat digitalsemnatura electronica
Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica se obtine de la unul din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditati in conditiile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. Lista acestor furnizori se gaseste pe site-ul Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, www.mcsi.ro, sectiunea Registrul furnizorilor de servicii de certificare sau pe websiteul ANAF, sectiunea Declaratii electronice, categoria Informatii depunere declaratii. Acestia sunt in ordine alfabetica:

- SC CERT SIGN SRL - www.certsign.ro;
- SC DIGI SIGN SA - www.digisign.ro;
- SC TRANS SPEED SRL - www. transsped.ro.

Important! Este necesara instalarea programului Adobe Reader 8.2. Cu un singur certificat puteti semna declaratiile fiscale pentru mai multi contribuabili. In cazul in care sunt mai multi angajati pentru semnarea electronica a declaratiilor fiscale, pentru fiecare angajat se obtine un certificat digital pe o adresa proprie de e-mail.

Pentru siguranta transmiterii datelor, certificatul digital calificat obtinut trebuie sa fie confirmat de firma care l-a eliberat. Pentru aceasta, se descarca in calculatorul de pe care se transmit declaratiile documentul de confirmare de pe websiteul ANAF - www.anaf.ro, categoria Asistenta Contribuabili, modulul Toate formularele cu explicatii, la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf. Se completeaza documentul de confirmare si se aplica semnatura digitala in casuta Semnatura utilizator.

Atentie! Aplicatia preluata de la furnizorul de certificate digitale calificate trebuie sa fie salvata pe discul calculatorului de pe care urmeaza a fi transmise declaratiile fiscale.

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Examenul de Consultant fiscal 2017. Grile si temeiuri legale
Examenul de Consultant fiscal 2017. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende

Vezi detalii




Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Ianuarie 2011


Votati articolul "Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Probleme nerezolvate la bilant 30.06.2016

Intrebare: buna ziua
multumesc pentru raspuns
am incercat si am pus zero la coloana C2 dar tot imi da eroare (F10R29/C2),aici la coloana C1 am valoarea capitalului social cont 1012 si deci mil cere si la coloana C2, dar daca il pun incepe cu erori incontinuare
ce sa fac?

Raspuns: Aveti probleme de corelatii in balanta. Ar trebui sa verificati balanta pentru a corecta erorile,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Ianuarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: do*****
asa cum s-au depus declaratii de la sediile Casei de Sanatate cu prelucrare pe servere de la Bucuresti,tot astfel sper ca va functiona si depunerea 112.Timpul le va decide pe toate.Sunt expert contabil dar, personal nu am achizitionat certificat digital.Este prima procedura ce o voi face-daca va mai fi cazul pe ultima suta de metri..
Data adaugarii: 17-Ian-2011
Postat de: ni*****
Sunt interesat de continutul acestui raport.
Data adaugarii: 17-Ian-2011
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Anunt CECCAR: Termen-limita depunere Formular 010

    •  Termenul-limita pentru depunerea Formularului 010 cuprinzand informatii referitoare la organizarea si conducerea contabilitatii pe baza de contracte de prestari servicii in domeniul contabilitatii este de 15 zile de la publicarea Ordinului nr. 1.382/2017 in Monitorul Oficial (data publicarii: 10.05.2017). Conform Codului de procedura fiscala, depunerea declaratiei se face la ghiseu, in format hartie, sau prin posta (pentru a se evita aglomeratia de la ghiseu), prin scrisoare (...» citeste mai departe aici

  • Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

    • Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media. Cititi aici Partea I: 3 greseli pe ca...» citeste mai departe aici

  • 3 greseli pe care le fac contabilii in social media

    • In calitate de profesionisti contabili, felul in care alegeti sa va promovati influenteaza in 2017, poate mai mult ca niciodata, clientii pe care reusiti sa ii atrageti in portofoliul dumneavoastra sau al firmei.  De la Facebook pana la LinkedIn, mijloacele de comunicare prin retelele de socializare variaza, iar felul in care va promovati prin intermediul acestora este, dupa caz, diferit. ...» citeste mai departe aici

  • Contract de comodat. Cum stabilim ce cheltuieli sunt deductibile?

    • In analiza urmatoare, o societate are contract de comodat pentru sediu social incheiat cu o alta societate. Vom stabili in ce masura cheltuielile (utilitatile, amenajarile, reparatii etc.) aferente sediului sunt deductibile. Un prim aspect se refera la faptul ca tranzactia reprezentand utilizarea spatiului in baza contractului de comodat (nerecomandat intre doua societati comerciale) ar putea fi reincadrata de catre organul fiscal in baza art. 11 alin. (1) din Codul Fiscal ; iar ace...» citeste mai departe aici

  • 25 mai 2017 este ultima zi pentru declararea impozitului pe venit!

    • Pana joi, 25 mai 2017, contribabilii trebuie sa depuna la organele fiscale competente, pentru anul 2016, "Declaratia privind veniturile realizate din Romania”, cod 200. Veniturile pentru care se depune Declaratia 200 Declaratia se depune de catre persoanele fizice care realizeaza, in mod individual sau intr-o forma de asociere, venituri in bani si/sau in natura din Romania, provenind din: - activitati independente; - cedare...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X