Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronica

ANAFcertificat digitalsemnatura electronica
Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica se obtine de la unul din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditati in conditiile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. Lista acestor furnizori se gaseste pe site-ul Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, www.mcsi.ro, sectiunea Registrul furnizorilor de servicii de certificare sau pe websiteul ANAF, sectiunea Declaratii electronice, categoria Informatii depunere declaratii. Acestia sunt in ordine alfabetica:

- SC CERT SIGN SRL - www.certsign.ro;
- SC DIGI SIGN SA - www.digisign.ro;
- SC TRANS SPEED SRL - www. transsped.ro.

Important! Este necesara instalarea programului Adobe Reader 8.2. Cu un singur certificat puteti semna declaratiile fiscale pentru mai multi contribuabili. In cazul in care sunt mai multi angajati pentru semnarea electronica a declaratiilor fiscale, pentru fiecare angajat se obtine un certificat digital pe o adresa proprie de e-mail.

Pentru siguranta transmiterii datelor, certificatul digital calificat obtinut trebuie sa fie confirmat de firma care l-a eliberat. Pentru aceasta, se descarca in calculatorul de pe care se transmit declaratiile documentul de confirmare de pe websiteul ANAF - www.anaf.ro, categoria Asistenta Contribuabili, modulul Toate formularele cu explicatii, la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf. Se completeaza documentul de confirmare si se aplica semnatura digitala in casuta Semnatura utilizator.

Atentie! Aplicatia preluata de la furnizorul de certificate digitale calificate trebuie sa fie salvata pe discul calculatorului de pe care urmeaza a fi transmise declaratiile fiscale.

Ghid practic Excel
Ghid practic Excel

Vezi detalii

Proceduri Contabile pentru PFA
Proceduri Contabile pentru PFA

Vezi detalii

Declaratia 101. Modificari de ultima ora
Declaratia 101. Modificari de ultima ora

Vezi detalii




Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Ianuarie 2011


Votati articolul "Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Investitii si contract de comodat la PFA

Intrebare: Am un PFA cu sediul in Bucuresti si cu activitate ,,La Beneficiar?. Beneficiarul este un SRL din jud. Ilfov. In scopul desfasurarii activitatii, PFA-ul a facut niste investitii: a cumparat niste utilaje (strunguri, freze etc) care se regasesc in Contabilitatea acestuia (Facturi, Regisrtrul inventar si Fisele de amortizari); deasemenea, in baza unui Contract de comodat, PFA-ul a investit (la beneficiar) in amenajarea unui Atelier pe fundamentul unei alte constructii. De precizat ca proprietarul spatiului din jud. Ilfov, precum si patron al SRL-ului cat si al PFA-ului este una si aceeasi persoana. Anul trecut am avut o inspectie fiscala care aproape ,,a desfiintat? PFA-ul. Pe langa multe greseli de procedura, greseli de calcul facute de organele de inspectie, mi s-a reprosat: s-au considerat nedeductibile in contabilitate cheltuielile PFA-ului referitoare la amenajarea atelierului sub pretextele ca:
1. ,,un PFA nu are voie sa faca investitii? (??!!).
2. Contractul de comodat nu este suficient si ar trebui un contract de inchiriere (??!!).
Va rog sa-mi spuneti urmatoarele:
1.Ce reglementari legale exista in privinta investitiilor pe care le poate face un PFA si daca in cazul de fata organele de inspectie fiscala au sau nu dreptate?
2.Din cate imi amintesc in Codul de procedura fiscala se face referire doar la Contract de comodat si nu exista obligativitatea unui Contract de inchiriere. Cum reglementeaza legea aceasta situatie? Exista vre-o obligativitate ca un contract de comodat sa fie inlocuit cu un contract de inchiriere asa cum impun organele de inspectie sau este un abuz al acestora?
In perioada de dupa inspectia fiscala, am facut diverse petitii la Ministerul de Finante (la unele am primit raspunsuri favorabile mie), am depus in termen legal Contestatie iar in aceasta perioada este in discutie aceasta Contestatie.
Astept raspunsul dvs. si va multumesc anticipat pentru ajutor.

Raspuns: Din cele prezentate, inteleg ca aveti doua persoane juridice un pfa si o srl care probabil au...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Ianuarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: do*****
asa cum s-au depus declaratii de la sediile Casei de Sanatate cu prelucrare pe servere de la Bucuresti,tot astfel sper ca va functiona si depunerea 112.Timpul le va decide pe toate.Sunt expert contabil dar, personal nu am achizitionat certificat digital.Este prima procedura ce o voi face-daca va mai fi cazul pe ultima suta de metri..
Data adaugarii: 17-Ian-2011
Postat de: ni*****
Sunt interesat de continutul acestui raport.
Data adaugarii: 17-Ian-2011
Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X