Dupa fiecare depunere, intrati pe pagina de vizualizare si daca aveti recipisa ca documentul depus este o declaratie fiscala, asteptati mesajul de la "Informatii dupa prelucrare".
Etapele pe scurt:
1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati: CertSign, DigiSign sau Trans Sped.
2. Instalati programul Adobe Reader 8.2.
3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Înregistrare certificate calificate).
4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).
Manual de politici contabile - Stick USB
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
5. Privind împuternicirea de la contribuabil: în situatia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, în original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotarârea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);
6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (împuternicirea, actul de identitate, formularul 150).
7. Asteptati primirea pe e-mail a dreptului de utilizare a serviciului.
8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF)
9. Descarcati formularele electronice .
10. Completati formularele de declaratii.
11. Transmiteti declaratiile.
12. Examinati starea declaratiilor transmise