Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori

fise fiscalesedii secundareimpozitbordero
Platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia depunerii fiselor fiscale pentru anul 2010. Acestea se depun la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau unde sunt luati in evidenta, insotite de borderoul centralizator editat cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat conform legii. Formatul electronic al formularului se obtine prin folosirea programului de asistenta pus la dispozitie de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si poate fi descarcat de aici.

Cand un angajat a lucrat in cursul anului la mai multi angajatori, acestia sunt obligati sa-i acorde deducerea personala corespunzator perioadei lucrate, sa completeze si inmaneze un exemplar al fisei fiscale odata cu definitivarea formelor de lichidare sau la incetarea raporturilor in baza carora au fost obtinute veniturile din salarii.

In situatia in care un angajat a lucrat in cursul anului fiscal la mai multe sedii secundare ale aceluiasi angajator – persoana juridica, se va intocmi o singura fisa fiscala care va fi depusa de sediul secundar, in evidentele caruia figureaza la data de 31 decembrie a anului de raportare.

Angajatorii vor edita fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare semnate si stampilate, conform legii: unul se pastreaza de catre angajator iar celalalt se inmaneaza angajatului.

Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018
Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018
Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018

Vezi detalii




Sediile secundare ale angajatorilor persoane juridice, inregistrate ca platitori de impozit pe venitul din salarii, depun fisele fiscale ale angajatilor proprii la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala sunt inregistrate sediile secundare respective. In cazul in care, la data depunerii fiselor fiscale, sediul secundar este desfiintat, depunerea fiselor fiscale se va face de catre persoana juridica de care a apartinut sediul secundar, la administratia fiscala la care este inregistrata persoana juridica.
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fise fiscalesedii secundareimpozitbordero

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Februarie 2011


Votati articolul "Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Daca s-a facut o plata gresita, se mai poate indrepta ?

Intrebare: Buna seara !

Va supun atentiei o speta interesanta
si va rog sa imi spuneti daca o asemenea problema contabila
se poate rezolva:

Fostul contabil sef a facut o plata pentru prestari de servicii
cu Ordin de plata in care
s-a trecut din greseala un alt numar de cont.

Abia acum s-a descoperit greseala,
faptul ca din eroare de redactare
s-a trecut un alt cont decat cel din care trebuia sa se faca plata.

Plata ar fi fost totusi corecta daca
s-ar fi facut inainte virare
din acel cont care s-a trecut din greseala
si in care erau bani,
in contul gol din care trebuia sa se faca plata.

Plata gresita s-a facut la sfarsitul anului trecut,
in luna decembrie 2014,
prin Trezorerie.

Acum nu se mai poate face o rectificare
sau o alta operatiune contabila
prin care sa se corecteze greseala ?
Fiind un alt an de exercitiu financiar,
se mai poate face acest lucru ?

Raspuns: Daca nu se poate corecta bugetul anului trecut, nu aveti posibilitatea sa schimbati ceva.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Februarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X