Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori

fise fiscalesedii secundareimpozitbordero
Platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia depunerii fiselor fiscale pentru anul 2010. Acestea se depun la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau unde sunt luati in evidenta, insotite de borderoul centralizator editat cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat conform legii. Formatul electronic al formularului se obtine prin folosirea programului de asistenta pus la dispozitie de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si poate fi descarcat de aici.

Cand un angajat a lucrat in cursul anului la mai multi angajatori, acestia sunt obligati sa-i acorde deducerea personala corespunzator perioadei lucrate, sa completeze si inmaneze un exemplar al fisei fiscale odata cu definitivarea formelor de lichidare sau la incetarea raporturilor in baza carora au fost obtinute veniturile din salarii.

In situatia in care un angajat a lucrat in cursul anului fiscal la mai multe sedii secundare ale aceluiasi angajator – persoana juridica, se va intocmi o singura fisa fiscala care va fi depusa de sediul secundar, in evidentele caruia figureaza la data de 31 decembrie a anului de raportare.

Angajatorii vor edita fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare semnate si stampilate, conform legii: unul se pastreaza de catre angajator iar celalalt se inmaneaza angajatului.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii




Sediile secundare ale angajatorilor persoane juridice, inregistrate ca platitori de impozit pe venitul din salarii, depun fisele fiscale ale angajatilor proprii la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala sunt inregistrate sediile secundare respective. In cazul in care, la data depunerii fiselor fiscale, sediul secundar este desfiintat, depunerea fiselor fiscale se va face de catre persoana juridica de care a apartinut sediul secundar, la administratia fiscala la care este inregistrata persoana juridica.
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fise fiscalesedii secundareimpozitbordero

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Februarie 2011


Votati articolul "Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Angajare administrator bloc

Intrebare: Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti daca exista un formular tip de contract pentru angajare administrator la o asociatie de locatari. Cine semneaza si da acordul angajarii administratorului ?

Multumesc!
Marian

Raspuns: Asociatia de proprietari poate angaja un administrator pe baza unui contract individual de munca....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Februarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile