Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Declaratia 112: ANAF prezinta 38 de raspunsuri la problemele depunerii online

formularul unicdeclaratia unicadeclaratia 112intrebareraspuns

Data find importanta formularului unic 112 au aparut o serie de probleme ridicate de cei care il folosesc. ANAF a colectat pentru dvs 39 de intrebari frecvente venite de la utilizatori si raspunsurile aferente.


 
Le puteti citi integral mai jos. Speram sa va ajute in munca dumneavoastra.
 
Intrebare 1: Se mai depune si declaratia 100, care continea aceasta raportare sau este si ea inlocuita de D112?
 
Raspuns: Declaratia 112 nu inlocuieste declaratia 100. Impozitul pe veniturile din salarii se raporteaza in D112 incepand cu raportarea pe ianuarie 2011.
 
Intrebare 2: Depunerea declaratiei D112 elimina depunerea declaratiilor separate pentru CASMB, CNPAS, ANOFM ?
 
Raspuns: Da, D112 contine si raportarile individuale,pe fiecare asigurat , care erau depuse anterior de fiecare angajator la CASMB, CNPAS, ANOFM
 

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii



Intrebare 3: Ca asociatie non-profit transmiteam pana acum declaratile 100 si 102 semestrial. Mai este valabil acest lucru si pentru D112 sau trebuie sa o depunem lunar?
 
Raspuns: Declaratiile catre CASMB, CNPAS, ANOFM se depuneau lunar. Si D112 se va depune lunar. Informatiile referitoare la impozitul pe venit din 100 si toate informatiile din 102 se vor regasi in Anexa1 -angajator a declaratiei D112.
 
Intrebare 4: Vechile fisiere erau DBF rezultate din aplicatie salariala. Acum cu ce program le convertesc in fisier XML?
 
Raspuns: Nu avem posibilitatea sa va punem la dispozitie un soft care sa incarce datele din bazele proprii in structura xml a formularului D112.
 
Daca societatea are peste 50 - 60 de angajati, va trebui sa achizitionati de la o societate specializata un soft care sa va genereze fisierul xml din baza de date proprie. Daca numarul de angajati este sub 60, puteti incarca de mana datele intr-un fisier PDF inteligent pe care sa il salvati de model si pe care sa il modificati in fiecare luna doar cu datele care se schimba periodic (numar de zile in luna, concedii etc.).
 
Este publicat pe site-ul ANAF si un document care va contine instructiunile de completare pentru fisierul PDF inteligent.
 
Intrebare 5: Daca depunem D112 pe suport electronic si hartie (inca nu avem certificat digital), pe hartie se listeaza toti asiguratii (sa zicem 700 de asigurati, deci 80-90 pagini) ? Sau pe format de hartie se duce doar Anexa 1 ( nu si anexa 1.1anexa 1.2) ?
 
Raspuns: Pentru depunerea declaratiei 112 la ghiseu, este necesar sa listati doar Anexa 1, nu este necesara listarea anexei 1.1 si anexei 1.2.
 
Intrebare 6: Deoarece …. SA are subunitati in subordine in toata tara, va rugam sa ne raspundeti la urmatoarele intrebari:
 
a. Aplicatia dvs va putea sa insumeze fisierele trimise de la fiecare judet? (pentru a obtine un fisier unic la nivel de unitate)
 
b. Aplicatia dvs. stie sa lucreze si cu alte formate de fisier in afara de XML? (de exemplu dbf)
b.1. Daca nu, puteti sa ne furnizati instrumente de transformat dbf in XML?
b.2. Daca nu, acceptati sa primiti 42 de pdf-uri sau xml-uri (cate unul din fiecare judet)?

c. Va rugam sa ne oferiti o modalitate de centralizare a fisiereleor de la fiecare judet, pentru a obtine o declaratie centralizata pe unitate.

d. Impozitul pe venit salarii se va achita centralizat?(tinand cont ca el se va declara centralizat, conform D112)
 
Raspuns:
a. Declaratia unica se depune doar de sediul mama, pentru el si pui, deci va trebui sa depuneti o singura declaratie, nu cate una in fiecare judet. In functie de datele declarate, informatiile vor ajunge unde este necesar.
b. Nu avem posibilitatea sa va punem la dispozitie un soft care sa incarce datele din bazele proprii in structura xml a formularului D112.
 
Daca societatea are peste 50 - 60 de angajati, va trebui sa achizitionati de la o societate specializata un soft care sa va genereze fisierul xml din baza de date proprie.
c. Nu va putem oferi solutii pentru centralizarea datelor proprii.
d. La aceasta intrebare veti primi raspuns ulterior, pe site-ul ANAF, la sectiunea "Intrebari frecvente declaratia 112"
 
Intrebare 7: Suntem o firma cu peste 250 de angajati, si introducerea tuturor cu noul program ne-ar lua f.mult timp. Pana acum preluam in programele utilizate pt. cas,cass si somaj, fisiere tip dbf obtinute din programele proprii de calcul al salariilor(respectand structura ceruta de programe), faceam validarea la sfarsit si trimeteam declaratiile la institutiile respective. Va intreb deci, cum preluam in acest acest nou program dintr-o structura de tip dbf datele referitoare la angajati pentru cas,cass,si somaj pt. ca odata preluate sa se contorizeze in totaluri pe societate si sa se poata face si validarea datelor.
 
Raspuns: Ne pare rau, dar societatile cu numar mare de angajati vor trebui sa faca un efort sa procure un soft care sa populeze fisierul xml in structura, cu validarile si corelatiile publicate pe site-ul ANAF.
 
Intrebare 8: De unde se poate cumpara un astfel de soft?
 
In cazul in care generam prin mijloace proprii fisierul XML cu structura ceruta,de unde putem descarca(adresa site-ului) programul furnizat de MFP pentru verificarea acestui fisier si programul pt. generarea fisierului PDF cu atasarea automata a XML-ului(si numele acestor programe)
In noua varianta a declaratiilor reunite ce se intampla cu copiile certificatelor medicale care ajungeau la Casele Judetene de Sanatate?
 
Raspuns: Toate specificatiile referitoare la declaratia unica le gasiti pe site-ul ANAF, la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/declunica/Declaratiaunica.htm.
 
Nu avem informatii despre societatile specializate in soft pentru declaratia unica.
 
Copiile certificatelor medicale se depun in continuare la casele judetene de sanatate.
 
Intrebare 9: Avand in vedere ca "Declaratia unica" a fost publicat in Monitorul Oficial, aceasta intra in vigoare cu 01.01.2011! Cum declar urmatoarele situatii:
 
- Contract de munca mai mic de 2 ore, dar nu cu 1 ora! (Ex. 30 minute)
- Daca "conform legii" nu va fi si "conform aplicatiei de preluare si validare", ce fac sa se preia declaratia?
 
Raspuns: Declaratia unica 112 a fost facuta conform legislatiei, deci daca situatiile prezentate de dumneavoastra se incadreaza, nu veti gasi impedimente in completarea declaratiei.
 
Pentru contract de munca de 30 min/zi, si pana acum aveati aceaasi problema, deci nu il completati la sectiunea 21/22 zile in luna cate 30 min ci este situatia in care calculati cate zile sunt lucrate cu multiplu de ore in luna.(30min x 21 zile : 8(sau 6 sau 4) ore = nr. zile lucrate cu norma de 8, 6 sau 4 ore pe zi)
 
Validarile din formularul D112 sunt date de cei de la ANOFM, CNAS, CNPAS, conform legilor in vigoare, deci nu trebuie sa convingeti pe nimeni de la finante ca sunt neconcordante intre bazele de calcul "legale si pentru certificatul medical".
 
Intrebare 10: Cum se declara persoanele in concediu de crestere copil ?
 
Raspuns: Pentru persoanele in concediu de crestere a copilului, aveti si acum variante pentru diferite case:
 
- poate fi neasigurat pentru concedii si indemnizatii si asigurat pentru somaj, sau invers
 
Intrebare 11: Cum se declara un asigurat cu doua contracte la acelasi angajator ?
 
Raspuns: Pentru un asigurat cu doua contracte la acelasi angajator, aveti la dispozitie sectiunile B, C.
 
Intrebare 12: Ce validari sunt folosite ?
 
Raspuns: Validarile sunt publicate pe site-ul ANAF si sunt si legislative, nu doar matematice, in masura posibilitatilor. Sunt mai bine de 440 validari.
 
Intrebare 13: Completand D112 am observat ca nu se cere introducerea contributiilor pt. accidente si boli respectiv contributia datorata de angajator pt.sanatate.
 
Raspuns: In fisierul PDF exista sectiunea C3. Indemnizatii pentru accidente de munca si boli profesionale, pentru angajator, nu pentru fiecare angajat in parte.
 
Intrebare 14: Am incercat sa completez decl 112 dar la norma pe zi nu am gasit in cazul in care salariatul este anagajat cu 2 ore pe saptamana......exista si aceasta posibilitate ......nu este obligatoriu 2 ore pe zi. La apasarea butonului de validare nu se intampla nimic. Nu zice ca s-a validat sau ca sunt erori.
 
Raspuns: Daca nu functioneaza butonul de validare, descarcati utima versiune de pe site.
Se pare ca aveti o versiune mai veche.
 
Pentru contracte cu 2 ore pe saptamana, ar trebui sa completati declaratia asa cum o faceati pana acum pentru aceasta situatie.
 
Intrebare 15: Caseta Data plecarii trebuie completata de angajator cand salariatul intra in concediu de crestere a copilului pana la 2 ani? La fel, Data angajare se completeaza la reluarea activitatii la angajator de catre aceste persoane ?
 
Raspuns: Pentru persoanele care intra in concediu crestere copil se va completa data plecarii de la angajator (care corespunde cu ultima zi de activitate la angajator, aceasta urmand sa intre in concediu pentru crestere copil), iar data angajarii se completeaza in momentul reintoarcerii la lucru a persoanei la angajator. Aceasta persoana va fi raportata in perioada cat se afla in concediu ingrijire copil de Agentia Nationala pentru Prestatii Sociale conform art. 2963 litera f) pct.2 din OUG117/2010 care la randul sau va completa atat data angajarii (data de la care persoana incepe concediul pentru crestere copil) si data plecarii (data cand aceasta persoana inceteaza acest concediu).
 
Intrebare 16: Persoanele aflate toata luna in concediu crestere copil figureaza cu 0 in declaratie ? Pana acum la unele AJOFM-uri se cerea ca acestia sa figureze in declaratia somaj.
 
Raspuns : Persoanele aflate toata luna in concediu crestere copil apar in declaratie ca si inainte, adica: Ore suspendate in luna = nr total ore lucratoare in luna Baza calcul somaj = 0
 
Intrebare 17: Referitor la Anexa 1.1, cap.B1, rd.8 – Total zile lucrate Daca un asigurat cu 1/2 norma pe un post cu norma de 8 ore a lucrat efectiv 4 zile cu cate 4 ore, introducem aici 2 zile (luate cu 8 ore) sau 4 zile (luate cu 4 ore)?
 
Raspuns : Corect este sa completati:
 
Tip contract = P4
 
Ore norma zilnica contract = 8
 
Ore lucrate efectiv in luna = 16
 
Total zile lucrate = 4
 
Pentru sistemul de asigurari de sanatate se va lua in calcul 4 zile.
 
Intrebare 18: Referitor la Nomenclator creante fiscale - Anexa 2 la HG 1397/2010 Cf. art. 6 (7) din OUG 158/2005 mai este in vigoare contributia pentru concedii si indemnizatii suportata din FAAMBP pentru zilele de incapacitate temporara de munca suportate din fond.
 
In anexa 1.2 din declaratia 112, la rd.8 din sectiunea C.2. este enumerat acest tip de contributie. Insa ea nu se regaseste nici in OUG 117/2010, nici in nomenclatorul din Anexa 2 la HG 1397/2010. Unde o centralizam?
 
Raspuns: Contributia pentru concedii si indemnizatii suportata din FAAMBP este inca valabila, iar in nomenclatorul din Anexa 2 ( HG 1397/2010 ) este cuprinsa in creanta de la punctul 15.
 
Atat in OUG 158/2005, cat si in normele de aplicare ale OUG117/2010(care se elaboreaza acum)se face referire la acest aspect.
 
Intrebare 19: Referitor la Nomenclator subventii/scutiri/reduceri - Anexa 3 la HG 1397/2010 Din cate ne dam seama, pozitia 5. Subventii cf. art. 7 (3) din OUG 58/2001, aceasta ordonanta de urgenta a fost abrogata de OG 12/2008 care nu prevede subventii, deci acestea nu mai exista.
 
Nu exista insa loc pt. a include ajutorul financiar prevazut de LG 76/2002 art.84/1. Nu trebuie raportat aici?
 
Raspuns : In Nomenclatorul subventii/scutiri/reduceri au fost pastrate aceleasi pozitii din declaratia depusa potrivit Procedurii privind declararea lunara de catre angajatori a evidentei nominale a asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj, aprobata prin Ordinul ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr.405/2004. Poz. 5 s-a pastrat pt corespondenta cu formatul vechi de formular dar va fi zero.
 
Ajutorul financiar prevazut la art.84¹ nu are acelasi regim cu subventiile/scutirile/reducerile. Acesta se vireaza, la cerere, in conditiile prevazute expres la alin.(4) al articolului mentionat.
 
Intrebare 20: In anexa 9 la sectiunea Circula la... apare ca circula la unitatea fiscala si la angajator formatul listat pe hartie, fara sa se precizez: se listeaza doar anexa 1 sau si listele insotitoare din declaratie.Se intelege ca trebuie listata toata declaratia.
 
Raspuns: Declaratia depusa in format electronic la organul fiscal este insotita de Anexa1 in format hartie , semnat si stampilat.
 
Intrebare 21: Angajatorul trebuie sa retina contributia de asigurari sociale de sanatate si pentru persoanele care realizeaza venituri profesionale (drept autor, conventii civile)? Daca retinem, cum raportam in declaratia 112, in care creanta fiscala ?
 
Raspuns: Contributia de asigurari sociale de sanatate se plateste la casele judetene de asigurari de sanatate de catre persoanele care realizeaza venituri profesionale (drept autor, conventii civile), nu se raporteaza in aceasta declaratie.
 
Intrebare 22: Concediile medicale pentru lunile anterioare (pentru interventii chirurgicale, aparat gipsat, etc) in situatia in care legal aceste certificate pot fi aduse de catre salariati si in luna urmatoare celei pt care au fost emise, inclusiv dupa data de 05 a lunii urmatoare, in D112 nu se pot raporta (exista limitare la nr total de zile lucratoare din luna curenta iar in aceste conditii nr zile vor fi peste aceast plafon, respectiv nr zile lucrate in luna curenta + nr zile de concediu
medical ptr luni anterioare) – ce solutia ne sugerati?
 
Raspuns: In luna de raportare se trec toate concediile medicale care au fost eliberate in acea luna. De ex. daca in luna ianuarie 2011 un angajator are 2 salariati care au fiecare cate un concediu medical, acest angajator va raporta 2 concedii medicale. Daca a omis sa raporteze unul dintre concediile medicale, va face o rectificativa la luna ianuarie. Nu va raporta in februarie concediul omis in luna ianuarie.
 
Intrebare 23: In cazul concediilor medicale pentru accident de munca sau boala profesionala suportate de catre angajator, respectiv peste 5 zile, ce se intampla cu limitarea impusa in programul de validare? Angajatorul poate suporta mai mult de 5 zile.
 
Raspuns: Pentru condii pe accident de munca si boala profesionala angajatorul plateste doar primele 3 zile. Lege 346/2002 (ART. 34 Indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca in cazul accidentului de munca sau al bolii profesionale se suporta in primele 3 zile de incapacitate de catre angajator, iar din a 4-a zi de incapacitate, din contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale.)
 
Pentru concedii medicale conform OUG 158/2005 angajatorul plateste primele 5 zile: OUG158/2005:ART. 12 Indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca se suporta dupa cum urmeaza:
 
A. de catre angajator, din prima zi pana in a 5-a zi de incapacitate temporara de munca;
 
B. din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, incepand cu:
 
a) ziua urmatoare celor suportate de angajator, conform lit. A, si pana la data incetarii incapacitatii temporare de munca a asiguratului sau a pensionarii acestuia;
b) prima zi de incapacitate temporara de munca, in cazul persoanelor asigurate prevazute la art. 1 alin. (1) lit. C si alin. (2).
 
Concediile medicale ptr accidente de munca nu se completeaza in sectiunea D daca accidentul de munca nu este confirmat de Casa de Pensii (Directia de accidente de munca) atunci concediul medical este asimilat concediului pe OUG 158 (de accea este limitare)
 
Intrebare 24: In cazul veniturilor acordate in luni ulterioare inchiderii contractului de munca (diferente de venit pt perioada anterioara, alte drepturi, etc) se cere in programul de validare si timp lucrat – evident acesta nu exista – cum se raporteaaza? Ce se trece la timp lucrat?
 
Raspuns : Pentru sanatate nu este nevoie sa se completeze timp de lucru ci doar sa se adauge la suma primita de angajat in luna de raportare si suma din luna anterioara.Daca nu a lucrat in luna de raportare (are contract incheiat) il va raporta pe tip asigurat fara contract de munca.
 
Intrebare 25: Contractele civile sunt limitate ca suma de plata – exista prevedere legala in acest sens?
 
Raspuns: Este vorba de conventii civile sau drepturi de autor. Exista limita pentru sumele de plata conform OUG 94/2010 la 5 salarii medii brute.
 
Contributia de sanatate pentru aceste tipuri de persoane nu se depune prin declaratia unica
 
Intrebare 26: In ce declaratie se raporteaza contributia pentru persoane cu handicap?
 
Raspuns : In Declaratia 100 . In OPANAF nr 73/2011 la poz. 24 din Nomenclatorul obligatiilor de plata la Bugetul de Stat exista „Varsaminte de la persoanele juridice, pentru persoanele cu handicap neincadrate”
 
Intrebare 27: In Declaratia 112 se fac corelatii cu declaratiile anterioare ?
 
Raspuns: Corelatiile cu declaratiile depuse anterior se vor face la casele de pensii, sanatate, somaj .
 
Intrebare 28: In legatura cu completarea D112 am intalnit urmatoarea situatie: avem sume de recuperat din lunile anterioare din "Contributia pentru concedii si indemnizatii de la persoane juridice sau fizice care au calitatea de angajator" (pozitia nr.15 din nomenclator) si nu stim cum putem evidentia aceasta suma, astfel incat sa nu mai primim mesaj de eroare cand completam randul 2 "Suma deductibila" in limita sumei datorate in luna.
 
Raspuns: In conformitate cu prevederile art. 40 alin.(1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobata cu modificari prin Legea nr.399/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2010, indemnizatiile pot fi solicitate pe baza actelor justificative, in termen de 90 de zile de la data de la care beneficiarul era in drept sa le solicite.
 
Astfel, de la momentul intrarii in vigoare a OUG nr. 36/2010, angajatorii nu mai pot solicita, respectiv, nu mai pot recupera din contributia datorata in luna de raportare, sume reprezentand indemnizatii platite de catre acestia asiguratilor, care
depaasesc suma contributiilor datorate, daca este depasit termenul de 90 de zile de la data la care era in drept sa le solicite/recupereze.
 
De asemenea, art. 38 alin. (2) din OUG nr. 158/2005 a fost modificat prin OUG nr. 117/2010 si incepand cu ianuarie 2011 sumele reprezentand indemnizatii de asigurari sociale de sanatate,achitate de angajator asiguratilor salariati, care depasesc contributia datorata in luna de raportare, nu se mai pot recupera din contributiile datorate in viitor, ci numai prin cerere de restituire depusa la casa de asigurari de sanatate.
 
PRECIZARE: Venit brut realizat conditii normale(se inscrie castigul brut neplafonat realizat de asigurat in conditii normale de munca in vederea calcularii contributiilor de asigurari sociale pentru pensii conform OUG 117/2010, exclusiv sumele exceptate de prezenta ordonanta de urgenta). Nu se includ indemnizatiile de asigurari sociale)
 
Intrebare 29: Cum pot depune XML-ul validat? Trebuie sa-l import/ atasez in PDF-ul inteligent?
 
Raspuns: Declaratia Unica D112 consta dintr-un PDF la care se ataseaza un fisier XML. Programul genereaza automat PDF-ul declaratiei si ataseaza XML-ul validat. De asemenea oferaa si posibilitatea semnarii digitale. Nu aveti nevoie de niciun alt program suplimentar.
 
Intrebare 30: De ce nu mi se genereaza (pentru listare/vizualizare) si Anexele 1.1 si 1.2?
 
Raspuns: Pentru depunerea declaratiei D112 este necesar doar PDF-ul cu Anexa 1, impreuna cu XML-ul atasat din care vor fi preluate datele pe serverul central. Programul nu include in PDF anexele 1.1 si 1.2
 
Intrebare 31: Nu pot semna cu certificatul digital. Nu-mi apar tipurile de certificate digitale.
 
Raspuns: Verificati existenta, in acelasi director cu DUKIntegrator.jar sau conform comenzii cu “-c” a folderului config, care trebuie sa contina cele 4 fisiere de configurare .cfg.
 
Intrebare 32: Nu pot semna cu certificatul digital. Imi apare o eroare (exceptie) la semnare.
 
Raspuns: Verificati ca in fisierul .cfg corespunzator dispozitivului cu care semnati este inscrisa calea corecta catre fisierul .dll, reprezentand driverul necesar accesarii dispozitivului de pe calculatorul local. Aceasta cale poate fi editata pentru a arata corect locatia existenta.
 
Intrebare 33: In denumirea firmei exista un &. La validarea xml-ului imi apare o eroare fatala de parsare.
 
Raspuns: In formatul xml exista "escape characters":
 
& pentru &
< pentru <
> pentru >
" pentru "
' pentru '
 
Inlocuiti & cu & in XML. Daca deschideti fisierul, de exemplu in Internet Explorer, continutul apare corect si nu veti avea nici eroare la validare
 
Intrebare 34: Cat de rapid este programul?
 
Raspuns: Pe un calculator DualCore 2.4 Ghz, 4Gb RAM, JVM cu setari default, un fisier cu date reale de 2000 asigurati a durat la validare 0.6 secunde. Crearea si semnarea dureaza aproximativ inca o secunda fiecare.
 
Intrebare 35: Am eroarea - eroare structura: tag necunoscut (“frmMain”)
 
Raspuns: Ati folosit pentru validare, cel mai probabil, fisierul XML rezultat in urma exportului (Document – Forms – Export) din Pdf-ul inteligent. XML-ul declaratiei D112 este cel care se gasete in atasamentul PDF-ului inteligent.
 
Intrebare 36: Dorim sa se ofere posibilitatea de a crea PDF-ul declaratiei si de al semna direct din linia de comanda, prin folosirea de parametri
 
Raspuns: Este una dintre facilitatile pe care dorim sa le implementam in viitorul apropiat. Nu putem preciza o data exacta la care va aparea o versiune care sa includa aceasta posibilitate intrucat prioritatea noastra este, in acest moment, verificarea validarilor (si corectarea daca este cazul).
 
Intrebare 37: Calea/fisierul XML contin spatii; mesajul de la parsare este:
 
E: validari globale
 
Eroare fatala de parsare: 'unknown protocol: c'
 
Raspuns: versiunea jre 1.6 instalata contine un bug. Solutie: instalare ultima versiune jre 1.6.
 
Intrebare 38: Nu pot semna cu certificat digital pe Windows 7 pe 64 biti.
 
Raspuns: folositi versiunea JVM pt. 32 de biti (semnarea apeleaza din java DLL-uri din Windows si acestea sunt in varianta 32 biti)
 
Puteti adresa intrebari/ observatii/ sugestii pe adresa de mail d112@mfinante.gov.ro.
 

Am creat o pagina speciala unde gasiti mai multe Declaratii Electronice Actualizate 

 
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Februarie 2011


Votati articolul "Declaratia 112: ANAF prezinta 38 de raspunsuri la problemele depunerii online":
Rating:

Nota: 2.42 din 5 din 6 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratia trimestriala 112

Intrebare: Buna ziua
Va rog sa-mi spuneti care este declaratia de mentiuni sau ce trebuie sa contina aceasta declaratie pentru depunerea trimestriala a declaratiei 112.

Raspuns: Am intrebat azi la Administratia Financiara si raspunsul a fost: veti fi instiintati printr-o adresa...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Februarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Am un salariat care la data de 22.12.2015 i-a incetat cim ptr pensioare invaliditate.Cum operez in 112 alte drepturi, deoarece in aceiasi luna i s-a acordat drepturile co.(figureaza in luna cu alte drepturi si are numai ore suspendate....imi da eroare la declaratie....
Data adaugarii: 15-Feb-2016
Postat de: user
Daca lucrez la plata cu ora 2 ore pe sapt pot beneficia de CCC
Data adaugarii: 06-Mai-2015
Postat de: ri*****
AM UN SALARIAT CARE A DEPASIT 90 ZILE CM SI A NECESITAT VIZA MEDICULUI EXPERT, ACEST NUMAR NU SE VEDE IN ANEXA1.2.CE SA FAC?
Data adaugarii: 11-Iun-2014
Postat de: as*****
B ziua, validez D112,O SEMNEZ ELECTRONIC SI O TRANSMIT OBTINAND NUMAR DE INREGISTRARE. Cand merg la STARE D112 imi apare,,IN PRELUARE" timp de 4 zile, ce pot face in acest caz, in momentul cand am verificat nr.inregistrarii CUI-ul?Multumesc.
Data adaugarii: 10-Dec-2013
Postat de: ba*****
Am de corectat un impozit care nu trebuia introdus in declaratie, am venit cu delaratia rectificativa pezero la acel impozit si nu imi rectifica in fisa valoarea. In fisa imi recunoaste declaratia rectificativa operand pe debit cu pozitie zero si nu pe credit cu ultima suma iregistrata. Ce trebuie sa fac
Data adaugarii: 24-Iul-2011
Postat de: ma*****
eroare atribut: D_19:numarul zecimal'34.6512' nu respecta modelul:6.2 avem suma venit 4470 nr zile 129, medie zilnica 34.6512
Data adaugarii: 13-Mai-2011
Postat de: to*****
Pentru societiile care au in vectorul fiscal contributiile sociale, dar nu au niciun angajat se mai depune 112? Pana acum era obligatoriu acest lucru. Multumesc.
Data adaugarii: 21-Feb-2011
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • De ce ar putea fi mai avantajos sa devii PFA din 2018

    • Veniturile din activitati independente nu au fost ferite de noile modificari fiscale care, in unele cazuri, vor duce la scaderi ale castigului net.  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 79/2017 a adus astfel modificari importante in domeniul impozitului pe venit si al contributiilor sociale. Claudia Sofianu, Partener EY Romania, a explicat recent, pentru Startupcafe.ro, in ce fel...» citeste mai departe aici

  • OANAF 3501/2017: Scapati de lista datornicilor cu o conditie!

    • Noile reglementari aduse de ordinul din decembrie 2017 stabileste ca persoanele juridice si fizice pot sa nu mai fie inscrise pe lista datornicilor publicata de ANAF daca indeplinesc o anumita conditie.    In acest sens, ANAF a publicat recent Ordinul nr. 3501/2017 pentru modificarea Procedurii de publicare a listelor debitorilor care inregistreaza obligatii fiscale restante, precum si cuantumul acestor obligatii, aprob...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala din 6-10 decembrie

    • ANAF a publicat un nou buletin informativ in care a inclus actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial al Romaniei din perioada 6-10 decembrie.    1. Legea nr. 233/2017 privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 14/2015 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice (...» citeste mai departe aici

  • Contribuabilii vor avea posibilitatea actualizarii online a mentiunilor privind vectorul fiscal

    • De la 1 ianuarie 2018, contribuabilii vor avea posibilitatea de modificare prin intermediul Internetului a categoriilor de obligatii fiscale declarative care sunt inscrise in vectorul fiscal, cu exceptia inregistrarii in scopuri de TVA. Declararea prin mijloace electronice de transmitere la distanta a mentiunilor privind vectorul fiscal se va face de catre toate categoriile de contribuabili prin completarea ...» citeste mai departe aici

  • Lichidare voluntara. Arhivare documente. Cum procedam cu registrele contabile?

    • In analiza de mai jos, stabilim ce se intampla cu registrele contabile in cazul in care o societate a parcurs etapele de lichidare voluntara urmata de dizolvare si radiere. De asemenea, vom vedea daca trebuie predate toate registrele si documentele aferente din ultimii 10 ani precum si situatiile financiare la arhivele statului sau daca exista si alta optiune. Iata raspunsul specialistului: Cu privire la arhivarea documentelor Ordinul 2634/2015 prevede:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X