Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Asocieri fara personalitate juridica - obligatii fiscale

asociere fara personalitate juridicaLegea 571/2003Ordonanta 92/2003formularisticaD204

Asocierile fara personalitate juridica constituite intre persoane fizice care realizeaza venituri din activitati independente-comerciale si profesii libere, inclusiv din activitati adiacente sau din activitati agricole vor depune formularul 204 „Declaratie anuala de venit pentru asocierile fara personalitate juridica”, cod. 14.13.01.13/2i. Pentru asocierile care realizeaza mai multe categorii de venit, se depune cate o declaratie pentru fiecare categorie de venit in parte.

 Termen de depunere

Formularul 204 se depune anual de catre asociatul desemnat prin contract sa raspunda pentru indeplinirea obligatiilor asociatiei fata de autoritatile publice, pana la 15 martie 2011 pentru veniturile realizate in anul 2010.
Atentie! Fiecare membru al asociatiei are obligatia de a depune anual pana la 15 mai 2011 „Declaratia privind veniturile realizate din Romania” formular 200, cod 14.13.01.13, pentru venitul net/pierderea realizat/realizata in anul 2010, repartizata proportional cu cota de participare a fiecarui membru in asociatie, la unitatea fiscala pe raza careia are domiciliul.

Completare

Declaratia se completeaza in doua exemplare, astfel: originalul se depune la organul fiscal la care asociatia este inregistrata in evidenta fiscala; copia se pastreaza la domiciliul fiscal al asociatiei, impreuna cu celelalte documente privind activitatea acesteia.

Formularistica

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii




Formularul 204 se pune gratuit la dispozitia contribuabilului, prin procurarea direct de la unitatea fiscala sau prin accesarea siteurilor ANAF, www.anaf.ro, categoria Formulare din prima pagina, precum si al DGFP Valcea, www.finantevalcea.ro, categoria Utile, subcategoria Descarcare declaratii fiscale/ Formulare fiscale/ Formulare fiscale ordonate dupa numar, din prima pagina, lateral stanga.

Sanctiuni
Nedepunerea formularului 204 „Declaratia anuala de venit pentru asocierile fara personalitate juridica” constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta pentru persoanele fizice, de la 10 la 100 lei.
*
Baza legala: Ordin ministrului Economiei si Finantelor nr. 2.371 din 12 decembrie 2007 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare prevazute la Titlul III din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; art. 86 alin. (4) din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal; art. 219 alin. (4) coroborat cu alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala, republicata. (Sursa: Directia Generala a Finantelor Publice Valcea)
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
asociere fara personalitate juridicaLegea 571/2003Ordonanta 92/2003formularisticaD204

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 02 Martie 2011


Votati articolul "Asocieri fara personalitate juridica - obligatii fiscale":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Retineri - decizie de imputare ? sau nu se mai face ?

Intrebare: Hristos a inviat !

Va rog din tot sufletul sa ma lamuriti
si sa imi spuneti cum ar trebui sa se procedeze corect ?
in cazul urmator:

In urma efectuarii inventarului s-a constatat o lipsa
de bunuri in gestiunea unui salariat.

Comisia de inventariere a intocmit Procesul verbal.

Contabilul institutiei a spus ca:
- pentru recuperare suma /prejudiciu,
acum nu se mai face o decizie de impunere.
Nu se mai fac decizii de impunere de la intrarea in vigoare a codului muncii
Retinerea pagubei provocata de salariat, iniferent ce functie ar avea, gestionar sau nu, nu mai este permisa de Codul muncii actual prin decizii de imputare.
- acum, recuperarea s-ar face
fie prin acordul partilor, fie prin hotararea instantei.

Va rog din tot sufletul cum este corect sa se faca ?

- daca recuperarea s-ar face prin acordul partilor,
ce act trebuie sa faca institutia ?

- sa se faca o Notificare din partea institutiei
prin care sa se aduca la cunostinta gestionarului vinovat
ca are o lipsa in gestiune si ca paguba este de X lei ?
si sa i se spuna ca
- daca gestionarul vinovat nu recunoaste lipsa in gestiune
si nu depune un Angajament de plata,
va fi dat in judecata,
iar recuperarea sumei se va face prin hotararea instantei.?

Va rog mult de tot sa imi dati un sfat
cum trebuie sa se procedeze ?

Raspuns: Nu s-a facut niciodata o Decizie de recuperare. Abia din acest an s-a inceput sa se lucreze la...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 02 Martie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Casa de marcat electronica. Care sunt procedura de inregistrare, termenul de utilizare si sanctiunile

    • Introducerea noilor case de marcat electronice a starnit numeroase reactii in randul operatorilor economici. De la procedura de inregistrare pana la sanctiunile care se vor da, exista multe neclaritati. Analizam cazul unei societati care are drept activitate principala codul CAEN 4671 "Comert cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi si al produselor derivate", iar in acest domeniu, nicio alta entitate (PECO), nu au fost inca omologate casele de marc...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! 27 august este termenul limita pentru depunerea declaratiilor fiscale

    • Contribuabilii trebuie sa fie atenti la termenul de 27 august fiindca reprezinta data limita pentru depunerea mai multor declaratii fiscale importante.   Luni, 27 august 2018 este termenul limita pentru depunerea urmatoarele declaratii:   - formularului 097 " Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare";   - ...» citeste mai departe aici

  • ANAF – Modificarea procedurii privind inregistrarea operatorilor de produse energetice

    • In Monitorul Oficial nr. 700 din data de 10 august 2018 a fost publicat Ordinul Presedintelui ANAF nr. 1960 din data de 6 august 2018. Acesta reprezinta modificarea OPANAF nr. 1.849/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare a operatorilor economici care comercializeaza in sistem angro en detail produse energetice – benzine, motorine, petrol lampant, gaz petrolier lichefiat si biocombustibili, precum si aprobarea modelului si continutului unor formulare, precum si pentru modificar...» citeste mai departe aici

  • Declararea modificarilor ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala

    • Modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal central, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni. Termenul de 15 zile este termenul general prevazut de Codul de procedura fiscala si se aplica atunci cand legislatia nu prevede un termen pentru declararea modificarilor. Exista situatii in care modificarile se declara la alte termene, expres prevazu...» citeste mai departe aici

  • REMINDER! Plata obligatiilor fiscale se efectueaza intr-un cont unic

    • Obligatiile fiscale datorate de contribuabili se platesc, incepand cu 1 iulie 2018, in contul unic 55.03 "Sume incasate pentru bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, in curs de distribuire", deschis pe codul de identificare fiscala al contribuabililor la unitatile Trezoreriei Statului la care este arondat organul fiscal central competent pentru administrarea creantelor fiscale datorate de ace...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X