Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Pentru Asociatiile de proprietari: ati uitat sa depuneti bilantul?

asociatii de proprietaribilant contabilactivitate financiar-contabila
Unele asociatii de proprietari au "uitat" sa-si depuna bilantul contabil la primarie. Acestea sunt obligate, conform HG nr. 1.588/2007, ca pana la finele lunii martie sa depuna la Serviciul asociatii situatia cu activul si pasivul pe anul anterior. Numai ca nu putine au fost asociatiile de proprietari care au fost cuprinse de amnezie si au uitat cu desavarsire de bilant.

Reprezentantii acestora, desi au ceva vechime in domeniu, au „uitat“ sa-si puna la punct activitatea financiar-contabila, cu toate ca din martie pana in mai s-au scurs aproape doua luni. Altii, „coplesiti“ de cate nereguli au prin documentele contabile, nu s-au mai obosit sa intocmeasca un bilant.

Inspectorii primariei au luat la puricat si activitatea asociatiilor care au uitat de bilant si, cum era de asteptat, au gasit o serie de nereguli in registrele de casa, din care cauza nici nu si-au prezentat bilantul contabil pentru anul 2010.
„Lista asociatiilor care nu si-au depus bilantul contabil este lunga. Spre surpriza inspectorilor, reprezentantii acestor asociatii au motivat ca au uitat de bilant. Multi au omis aceasta obligatie din cauza neregulilor din contabilitate.

In Craiova, spre exemplu, in aceasta situatie se gasesc peste zece asociatii deja controlate, iar alte asociatii aflate intr-o situatie asemanatoare urmeaza sa fie supuse unor astfel de controale. Pentru alte asociatii de proprietari din Craiova, nici Adunarea Generala, care trebuie si ea tinuta in primele trei luni ale anului, nu este atat de importanta si prin urmare nici nu au tinut-o.

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017

Vezi detalii

Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende

Vezi detalii



„Sunt asociatii care nu si-au tinut adunarile generale, nu au depus la noi bilantul contabil. Bineinteles ca aceste asociatii de proprietari au fost verificate cu prioritate de catre inspectorii nostri. Presedintii acestor asociatii au primit amenzi de peste 500 de lei fiecare pentru neindeplinirea acestor atributiuni. Amendati au fost si reprezentantii asociatiilor care nu au depus bilantul contabil in termenul legal“, a precizat Carmen Licu, purtatorul de cuvant al Primariei Craiova.
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 18 Mai 2011


Votati articolul "Pentru Asociatiile de proprietari: ati uitat sa depuneti bilantul?":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Inregistrari contabile pentru I.I.

Intrebare: Am infiintat o intreprindere individuala. Sunt neplatitor de tva. Daca se poate ajutati-ma sa incep inregistrarile contabile in urmatoarele registre:
- registru jurnal de incasari si plati
- nnota de receptie fara tva
- raport de gestiune zilnic
- registru inventar
- bon de consum (colectiv)
Acum, am inchiriat spatiul de la o persoana fizica, si ii platesc chiria cu dispozitie de plata, e bine? Totodata trebuie sa o inregistrez si in reg jurnal de incasari si plati
- curentul si gazele vin tot pe numele acelei persoane fizice, sa ma inregistrez tot cu dispozitie de plata, sau introduc facturile?
- am cumparat un elevator( domeniu de activitate service auto), ma inregistrez cu el in nota de receptie, sau in registru inventar?
- Mai achizitionez din cand in cand piese pentru reparatiile vehiculelor. Le trec in registru de incasari si plati cu total suma factura, si registru inventar?
- pentru clenti am achizitionat: apa, suc; iar pentru service diverse (lavete, hartie igienica, matura, mop...), le trec in bon de consum si registru jurnal de incasari si plati?
Eu asa am dedus ca ar trebui, dar v-as multumi daca ma puteti ajuta si pe mine cu cateva sfaturi pentru inceput.
Va multumesc din suflet.

Raspuns: Orice plata care are la baza activitatea economica a I.I. o treceti in registrul de incasari si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Mai 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Sfatul expertului Robert Gearba: Operatiuni in numerar pe teritoriul Romaniei

    • Potrivit Legii nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata, persoanele care desfasoara acte si fapte de comert au obligatia sa realizeze operatiunile de incasari si plati in lei sau in valuta numai prin instrumente de plata fara numerar. In mod specific, aceste persoane sunt: persoanele...» citeste mai departe aici

  • PFA-urile platesc impozit specific in 2017?

    • Tema sesiunii ANAF de asistenta online de saptamana aceasta a fost IMPOZITUL SPECIFIC UNOR ACTIVITATI. Persoanele juridice romane platitoare de impozit pe profit comunica organelor fiscale teritoriale aplicarea impozitului specific anual, pana la data de 31 martie inclusiv a anului pentru care se plateste impozitul specific. Sunt obligate la plata impozitului specific unor activitati, persoanele juridice romane care la data de 31 decembrie a anului precedent au indeplinit,...» citeste mai departe aici

  • Anunt ANAF! Avantajele derularii unei esalonari la plata

    • Va informam puteti beneficia de facilitatile la plata obligatiilor fiscale restante in conformitate cu prevederile art.184-208 din Codul de procedura fiscala, aprobat prin Legea nr. 207/2015. Procedura de aplicare a acordarii esalonarii la plata de catre organele fiscale subordonate ANAF se regasesc in O.P.A.N.A.F. nr. 90/2016. Esalonarile la plata a obligatiilor fiscale se solicita de catre debitor in baza unei cereri depuse la...» citeste mai departe aici

  • Premierul Grindeanu a semnat decizia de demitere a sefului Antifrauda

    • Premierul Sorin Grindeanu a semnat miercurea aceasta eliberarea din functia de sef al Directiei Generale Antifrauda Fiscala a lui Petre-Dragos Voinescu si numirea lui Marin-Marius Florea, decizia fiind publicata in Monitorul Oficial. Totodata, de la Ministerul Tineretului si Sportului, va ocupa functia de secretar general ANAF,  Ion Cristinel Rujan:  "Decizie privind aplicarea mobilitatii lui Ion Cristinel Rujan din functia publica de secretar general adjunc...» citeste mai departe aici

  • Cine are obligatia detinerii unei case de marcat fiscale?

    • Cu siguranta v-ati intrebat cel putin o data daca activitatea prestata de catre firma  dumneavostra necesita utilizarea unei case de marcat, ce obligatii au firmele care detin o casa de marcat sau cum se anuleaza un bon fiscal care a fost emis gresit.  Vom incerca in cele ce urmeaza sa va raspundem cat mai clar la aceste intrebari, nu inainte de a va aduce la cunostinta ca informatiile complete precum si consultanta in ceea ce priveste achizitionarea unei case de marcat pu...» citeste mai departe aici

  • Vanzare imobile din patrimoniul personal. Obligatii de indeplinit in 2017 pentru a nu fi amendati!

    • Aveti obligatia de a declara la Fisc tranzactiile derulate si castigurile incasate. Pentru a nu incalca prevederile in vigoare, atunci cand depasiti plafonul de TVA, la vanzarea unor imobile, aveti de respectat o procedura distincta, pe care v-o prezentam mai jos pornind de la urmatorul studiu de caz: "O persoana fizica vinde locuinta personala, imobil vechi, inregistrand un venit de 300.000 lei. Conform Codului fiscal, pentru aceasta operatiune nu se considera ca persoana fizi...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X