Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Impozitul pe profit, venit si salarii"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Impozitul pe profit, venit si salarii

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Impozitul pe profit, venit si salarii".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Cartea Verde a Contabilitatii 2015

Examenul ANAF: Rezultatele Garzii Financiare

Ultimele date furnizate cu privire la examenul de testare profesionala prin care au trecut zilele acestea angajatii Garzii Financiare indica un numar de 740 de persoane inscrise, dintre care 42 nu au obtinut note de trecere.

Ca urmare a masurilor de restructurare ANAF, 1.063 de angajati ai Garzii Financiare au primit preaviz, doar 740 dintre acestia fiind obligati sa se prezinte la examen dat fiind faptul ca ceilalti au ocupat direct posturile pentru care a optat cate un singur candidat.

In Timis au fost obtinute rezultatele cele mai slabe, din totalul de 31 de candidati fiind respinse 6 persoane care au obtinut sub 50 de puncte, iar alte 4 persoane nu s-au prezentat. Astfel, media generala a angajatilor Garzii Financiare din Timis a fost de 58,1 de puncte.

Alte rezultate slabe au fost si in Braila, Buzau, Tulcea, media acestor judete fiind de 58,7 de puncte. In urma acestui examen, angajatii Garzii urmeaza sa obtina noi locuri de munca in functie de media obtinuta, de alegerea proprie si de numarul de candidati pentru acelasi post.

Acest examen reduce numarul angajatilor cu cel putin 291 (21% din total). Dupa aceasta prima transa, vine randul angajatilor din cadrul Autoritatii Nationale a Vamilor (ANV) sa fie testati. Personalul ANV va fi redus de la 4.586 la 3.159 de posturi, fiind astfel facuta o diminuare a locurilor de munca de 31%.

OMFP 3055/2009 a fost abrogat!
OMFP 3055/2009 a fost abrogat!

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2015
Cartea Verde a Contabilitatii 2015

Vezi detalii

Manualul de Politici Contabile 2015
Manualul de Politici Contabile 2015

Vezi detalii



In total, reorganizarea ANAF are in vedere desfiintarea unui numar total de 4.927 de posturi, dintre care 1.200 ocupate. In cadrul ANV au fost desfiintate 1.427 de posturi, dintre care 600 ocupate, iar de la Garda Financiara au fost eliminate 713 posturi (300 ocupate).
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Iulie 2011


Votati articolul "Examenul ANAF: Rezultatele Garzii Financiare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

In ce consta avizul pe Dosarul de inventariere ?

Intrebare: Buna seara !

Va rog sa ma sfatuiti cum se procedeaza in urmatoarea situatie:

Dosarul complet de inventariere a fost inaintat de catre
presedintele comisiei de bunuri culturale
consilierului juridic al institutiei publice.

Conducatorul /directorul institutiei va aproba Procesul-verbal final
de inventariere, in urma avizului contabilului sef si al consilierului juridic
ai institutiei publice.

Ce va trebui sa faca, consilierul juridic ?

- sa-si puna doar semnatura ? pe care din documentele Dosarului ?
sau sa-i faca o Adresa oficiala presedintelui comisiei de inventariere ?
Sau sa se adreseze, in scris, in mod direct, directorului
si sa-i aduca la cunostinta ca ....?

- sa spuna ca toate etapele prevazute de lege
pentru inventariere au fost respectate sau nu
si sa semneze ?

- daca nu au fost respectate unele etape,
sa intoarca dosarul presedintelui comisiei de inventariere ?

- in ce consta acel aviz al consilierului juridic ?
Ce va trebui sa ii scrie consilierul juridic
presedintelui comisiei de inventariere ?

- daca a fost constatata lipsa unui bun cultural
in gestiunea comuna a 3 salariati ai institutiei,
ce va trebui sa faca consilierul juridic ?
Sa-i ceara presedintelui comisiei de inventariere sau contabilului sef al institutiei
ca unul din acestia sa aduca la cunostinta directorului acest fapt si
sa ceara sa se inregistreze in contabilitate acea lipsa /acel prejudiciu
si sa-i notifice pe cei 3 salariati vinovati ?



Raspuns: Va multumesc foarte mult pentru sfaturi ! O zi frumoasa va doresc !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Iulie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Articole similare

Examenul ANAF: Rezultatele Garzii Financiare
Mai multe articole despre examen anaf
X

Noi apreciem opinia ta.
Adauga comentariul tau acum


user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
Produse de contabilitate - REDUCERE 25%

Subiectele saptamanii

  • Ce se schimba in domeniul CASS si TVA in 2015, potrivit noului Cod fiscal

    • Noul Cod fiscal aprobat la jumatatea saptamanii de Guvern aduce modificari in toate ariile din domeniul fiscal si influenteaza semnificativ unele categorii de contribuabili. In cuprinsul acestui articol, discutam insa cum se modifica prin noul Cod fiscal aspectele care tin de contributia de asigurari sociale de sanatate (CASS) si precizam astfel ca se elimina exceptia prin care se stabileste ca persoanele fizice care realizeaza venituri din drepturi de propr...» citeste mai departe aici

  • Top 5 noutati ale saptamanii si modificarile din Codul fiscal. Retrospectiva Contabilul.ro

    • Daca la 23 martie inca mai vorbeam despre Codul fiscal care "urma sa fie aprobat", iata ca pana la finalul saptamanii am avut ocazia nu doar de a vedea ca noul cod a fost aprobat de Guvern, dar si de a scrie mai multe articole pe aceasta tema. Consideram utile informatiile referitoare la modificarile aprobate de Guvern astfel ca am analizat pe segmente unele dintre cele mai importante schimbari. In primul rand, am discutat despre cum se modifica impozitul pe prof...» citeste mai departe aici

  • Reglementarile contabile in partida simpla prevazute de OMFP nr.170/2015

    • Regasiti mai jos aspectele privind reglementarile contabile in partida simpla prevazute de OMFP 170/2015 in vigoare cu 1 martie 2015. Va reamintim ca incepand cu data de 1 martie se abroga: - Ordinul MFP 1040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil in conformitate cu prevederile Legii 571/2003 privind Codul fiscal; - Normele spe...» citeste mai departe aici

  • Decizie de impunere. Care e modalitatea corecta de calcul?

    • In cazul urmator, facem referire la un PFA care a primit de la Administratie Fiscala la care apartine Decizia de impunere privind platile anticipate cu titlul de impozit pe venit si contributii de asigurari sociale de sanatate aferent anului 2015 in felul urmator: -Venit brut estimat: 24000 lei; -Chelt.deductibile: 14600 lei; -Venit net estimat: 9400 lei; -Plati anticipate cu titlu de impozit: 1504 lei; -Total plati anticipate cu titlu de CASS: 517 l...» citeste mai departe aici

  • Activitate de comert prin internet. Cum stabilim obligatia de a avea casa de marcat pentru un PFA?

    •   Stabilim, prin cele ce urmeaza, daca un PFA infiintat recent cu obiect de activitate comert prin internet cod CAEN 4791 are obligatia de a avea casa de marcat.  Art.1 alin.(1) din OUG 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare, prevede urmatoarele:   "Operatorii economici care incaseaza, integral sau partial, cu numerar sau prin...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe cladiri, pe teren sau pe masini se plateste pana la 31 martie

    • Nu uitati ca prima rata a impozitelor locale se achita pana la 31 martie a.c,, fiind vorba in concret de impozitul pe cladiri, impozitul pe teren si taxa asupra mijloacelor de transport. Termenul stabilit pentru prima transa este de 31 martie, in vreme ce a doua transa trebuie platita pana la 30 septembrie. In cazul in care achitati impozitele datorate pana la 31 martie, beneficiati de o reducere de pana la 10%, stabilita prin hotarare a consiliului local,...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Impozitul pe profit, venit si salarii
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Impozitul pe profit, venit si salarii".
Stiri si analize economice
SATI
X