Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Mentiuni importante in vederea inregistrarii formularului 150 "Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat"

formularul 150certificat digitalinregistrare certificat digitaldeclaratia 112

In aceasta perioada, institutiile de drept reamintesc tuturor contribuabililor ca, incepand cu obligatiile aferente lunii iulie a.c., formularul 112 "Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" va fi depus numai prin mijloace electronice de depunere la distanta. Astfel, formularul 112 va fi depus on-line pana joi, 25 august a.c., inclusiv.

Ca urmare a faptului ca procedura de obtinere a certificatului digital calificat necesita parcurgerea mai multor etape, invitam contribuabilii sa urgenteze acest demers. Ulterior obtinerii formularului 150 "Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat", pentru utilizarea serviciului "Depunere declaratii on-line", contribuabilii vor depune la orice unitate fiscala din subordinea ANAF:

- formularul 150 listat, semnat si stampilat de contribuabilul pentru care se depun declaratiile fiscale;

- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si copie;

- documentul in original si copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);

- documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil, in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii



In etapa care urmeaza depunerii documentatiei, contribuabilii vor primi o confirmare pe adresa de e-mail mentionata in formularul 150 pentru utilizarea serviciului "Depunere declaratii on-line". Ultima etapa consta in accesarea site-ului ANAF, sectiunea Declaratii electronice, categoria Descarcare declaratii, parcurgand etapele prezentate in ghidul Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor on-line, publicat pe website.
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul 150certificat digitalinregistrare certificat digitaldeclaratia 112

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 August 2011


Votati articolul "Mentiuni importante in vederea inregistrarii formularului 150 "Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat"":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cat mai are de plata ?

Intrebare: Buna ziua !

Va rog din tot sufletul sa ma ajutati cu un calcul contabil.
Nu am mai avut o situatie similara
si nu stiu cum se face.

Un coleg a trebuit sa achite institutiei suma de 1515 lei + actualizata
cu indicii de inflatie incepand cu data de 26.09.2016
pana la data platii efective,
in baza unei hotarari judecatoresti pierdute.

Colegul a achitat:
200 lei /22.07.2017
315 lei /10.08.2017
250 lei /06.10.2017
750 lei /16.10.2017

Va rog din tot sufletul sa ma ajutati cu un calcul contabil,
sa imi explicati cat mai are de plata ?
cum se calculeaza indicele de inflatie ?

Raspuns: Se aplica indicele de inflatie pentru toata suma, pana la prima plata partiala, apoi se aplica...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 August 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Senatul a adoptat TVA de 9%. De cand va fi introdusa taxa si pentru ce servicii?

    • Senatul a adoptat intr-o sedinta recenta un proiect de lege care reglementeaza o cota de TVA de 9% pentru anumite tipuri de servicii. In forma initiala, propunerea introducea aceasta cota redusa de TVA si in cazul livrarii de electricitate si gaze naturale, respectiv productia, transportul, distributia si furnizarea de energie termica in sistem centralizat. Asadar, proiectul de lege pentru completarea alin. (2) al art. 291 din Codul fiscal introducea in categoria p...» citeste mai departe aici

  • Semnarea situatiilor financiare. Cum se procedeaza in lipsa unui contabil sef?

    • Semnarea situatiilor financiare anuale se poate dovedi o reala problema  in conditiile in care societatea nu are desemnat contabil sef/director economic. Luam drept exemplu, o societate cu CA peste 35.000 euro, numar de salariati peste 50, un angajat cu studii economice superioare, fara viza pe anul 2017 la CECCAR (inactiv), in functie de control intern. Vom afla de la specialist daca acest angajat are dreptul sa semneze ...» citeste mai departe aici

  • MFP: Sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018

    • MFP (Ministerul Finantelor Publice) a realizat modul de intocmire si depunere a raportarilor contabile la 30 iunie 2018 de catre operatorii economici, precum si pentru reglementarea unor aspecte contabile. Astfel, potrivit actului normativ, sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018 a operatorilor economici prevazut la art. 1 se aplica entitatilor carora le sunt incidente Reglementarile contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile f...» citeste mai departe aici

  • Controlul fiscal in 2018: ce masuri trebuie luate?

    • Controlul fiscal poate da palpitatii chiar si contribuabililor care stiu ca au actele puse in ordine si taxele platite la zi. Din cauza modificarilor fiscale care apar peste noapte, cine mai poate fi sigur ca are toata activitatea firmei pusa la punct? Oricat de bine vi s-ar parea ca sunteti pregatiti pentru inspectie, parca Fiscul gaseste mereu ceva. Asadar, ce este de facut in urma controlului fiscal? Ce masuri trebuie luate? Vom dezbate in randurile urmatoare ce se intampla in ur...» citeste mai departe aici

  • ANAF raspunde: completarea Declaratiei unice pentru veniturile din activitati independente

    • ANAF a sustinut ieri o sesiune online cu tema “Completarea Declaratiei Unice pentru veniturile din activitati independente - realizate in anul 2017 si/ sau estimate pentru anul 2018”. Specialistii de la Directia Generala de Asistenta pentru Contribuabili au raspuns la intrebarile adresate in comentarii. Am realizat mai jos o selectie cu cele mai interesante intrebari si raspunsuri. Completarea Declaratiei unice pentru veniturile...» citeste mai departe aici

  • Afla unde poti verifica daca o casa de marcat este in evidenta ANAF!

    • Operatorii economici pot verifica daca o casa de marcat este sau nu in evidenta ANAF cu ajutorul unei aplicatii implementate de institutie. Agentia Nationala de Administrare Fiscala a creat pe site-ul propriu o sectiune numita “Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)”. Prin intermediul unei aplicatii din aceasta sectiune, numita Evidenta aparatelor de marcat el...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X