Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Oferte de munca - Slujbe disponibile acum

oferte de muncacontabil
Cautati o slujba in domeniul acesta?

Cititi mai jos oferte de munca specializate de la companii cu experienta in domeniu.

Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti email la recrutare@rs.ro
cu precizarea slujbei care va intereseaza si sa atasati CV-ul.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton recruteaza Ofiter Executare Silita pentru un important grup financiar din Romania cu peste 7.500 de angajati care se adreseaza populatiei si companiilor, printr-o gama larga de produse.

Descrierea postului:

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii




• Monitorizeaza portofoliul de credite neperformante aflat in procedura de executare silita.
• Identifica problemele in cadrul portofoliului, propune planuri de actiune.
• Pregateste si trimite dosarele de executare silita.
• Verifica si semnaleaza erori survenite in actele de executare silita.
• Analizeaza procesele verbale de insolventa a debitorilor persoane fizice emise de birourile executorilor judecatoresti si propune trecerea pe pierdere (write-off) a sumelor in sold.
• Pregateste prezentarea activelor pentru agentiile imobiliare si brokeri.
• Mentine relatia cu executorii judecatoresti, societatile de recuperari creante si firmele de avocatura, monitorizeaza actiunile acestora si le asigura suport, verifica si confirma situatiile de plata catre acestia.
• Colaboreaza cu ofiterul de frauda pentru prevenirea fraudelor si minimizarea pierderilor aferente portofoliului de credite persoane fizice.
• Este direct reponsabil de pastrarea reputatiei Bancii in comunitatea de afaceri precum si in relatiile cu colegii si tertii.

Cerinte:

• Studii universitare (profilul juridic reprezinta un avantaj).
• Foarte bune cunostinte PQ: Excel; constituie un avantaj: Access, SQL.
• Fluenta in limba engleza.
• Cunostinte generale legate de politici bancare, regulamente si proceduri.
• Spirit analitic, abilitati de rezolvare a problemelor.
• Atentie la detalii, creativitate, organizare foarte buna.
• Foarte bun management al timpului.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton recruteaza Consilier client microintreprinderi pentru un important grup financiar din Romania cu peste 7.500 de angajati care se adreseaza populatiei si companiilor, printr-o gama larga de produse.

Descriere scurta

Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si pe cele ale subsidiarelor, clientilor persoane fizice autorizate si microintreprinderilor.

Descriere detaliata

- Promoveaza si vinde produsele si serviciile Grupului BCR, ofera consultanta clientilor existenti si potentialilor clienti microintreprinderi si persoane fizice autorizate.
- Administreaza propriul portofoliu de clienti.
- Identifica cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling.
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii de consultanta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al bancii.
- Actioneaza si participa activ pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii.
Indeplineste sarcinile si obiectivele stabilite in conformitate cu reglemementarile legale si interne.

Cerinte post

- Experienta minima in specialitate 2 ani, din care in institutii financiar bancare 2 ani.
- Studii absolvite superioare de lunga durata economice sau juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata economice
- Produsele si serviciile oferite de BCR.
- Analiza situatiilor financiare si analiza cash-flow-ului.
- Cunoasterea legislatiei privind companiile romanesti.
- Tehnici de comunicare si negociere.
- Aplicatii informatice specifice domeniului de activitate.
- Abilitati de comunicare.
- Initiativa si capacitate de decizie.
- Abilitati de vanzare.
- Abilitati de negociere.
- Orientare spre servirea clientilor.
- Capacitate de analiza in evaluarea informatiei.
- Gandire logica, rapiditate.
- Responsabilitate.
- Puternica orientare catre clienti si afaceri.
- Orientare spre obtinerea de rezultate.
- Abilitati de relationare si spirit de echipa.
- Receptivitate la nou.
- Autocontrol in situatii de stres.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Economist pentru o firma de audit financiar, contabilitate si consultanta fiscala, autorizata de C.E.C.C.A.R si de Camera Auditorilor Financiari din Romania. Firma a acumulat cunostiinte si experienta in auditarea si consilierea unor companii cu obiect de activitate divers si un grad mare de complexitate al lucrarilor.

Sarcini

- organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
- urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
- organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere;
- organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuand personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinat controlul casieriei, atat sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
- asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta conducerii societatii;
- consiliaza conducerea si entitatile functionale ale societatii in ce priveste politica financiar-fiscala a acesteia;
- reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare.

Cerinte

Pregatire de baza - studii superioare economice; specializarea contabilitate
- cunostinte: - utilizarea calculatorului; cunoasterea aplicatiilor PC specifice;
- cunoasterea legislatiei de specialitate
- experienta: - minim 3 ani
- aptitudini: - gandire economica
- bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a intelege si a se face inteles,
- rigoare si eficienta personala

Oferta (bonusuri, beneficii)

- salariu fix;
- telefon de serviciu;
- tichete de masa;
- decontare transport.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Analist financiar pentru o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Banca are peste 500 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, aproape 70.000 de IMM-uri si peste 5.500 corporatii mari si medii.

Descrierea postului

- Elaboreaza si transmite calendarul de inchidere lunara si anuala;
- Analizeaza lunar variatiile venituri/ cheltuieli;
- Intocmeste pachetul de rapoarte lunare pentru management;
- Revizuieste periodic bugetul;
- Informeaza asupra costurilor reale vs. buget si analizeaza abaterile fata de buget pentru stabilirea masurilor de corectie.

Cerinte

- studii superioare economice finalizate;
- minim 3 ani experienta in domeniu;
- capacitate de analiza si sinteza;
- cunostinte foarte bune de MS Office;
- cunostinte SAP constituie un avantaj.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Senior Tax Consultant pentru o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Banca are peste 500 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, aproape 70.000 de IMM-uri si peste 5.500 corporatii mari si medii.

Descrierea postului

- Analiza impozitelor si taxelor directe si indirecte pe baza documentelor justificative a situatiilor si rapoartelor financiar-contabile ale clientilor;
- Intocmirea de rapoarte si note de consultanta fiscala, verificarea si supervizarea declaratiilor fiscale ale clientilor;
- Reprezinta interesele companiei pe durata intalnirilor cu clientii;
- Mentine comunicarea cu clientii societatii, prelucreaza informatiile si raspunde la cerintele acestora;
- Emite opinii, interpretari ale legislatiei in domeniul impozitelor si taxelor indirecte si ofera consultanta fiscala clientilor companiei;
- Participa la lucrari de due diligence.

Cerinte

- Nivel superior de educatie profesionala / studii universitare cu specializare in domeniul economic si/sau juridic;
- Cunoasterea legislatiei nationale si internationale in domeniul fiscal;
- Experienta de 3 -5 ani intr-o companie de profil - in activitate de consultanta fiscala in impozite si taxe directe si indirecte - sau in departamentul de taxe al unei societati comerciale;
- Cunostinte de limba Engleza la un nivel avansat-scris si vorbit;
Cunostinte de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) la nivel de utilizator;
- Persoana organizata,comunicativa,cu spirit de echipa si determinata sa evolueze profesional,atenta la detalii si acuratete in lucru;
- Gandire logica si sistematica;
- Capacitate de a munci in conditii de stres si disponibilitate de lucru peste programul normal atunci cand sarcinile de serviciu o impun;

Oferta (bonusuri, beneficii)

Salariu atractiv.
Pregatire profesionala continua.
Participa la stagii de pregatire profesionala precum si la Conferinte de profil.

*******************************************************************************

Rentrop&Straton angajeaza Contabil Senior pentru o firma de audit financiar, contabilitate si consultanta fiscala, autorizata de C.E.C.C.A.R si de Camera Auditorilor Financiari din Romania.

Descrierea postului

1. Realizeaza lucrari de contabilitate financiara pana la nivel de bilant inclusiv.
2. Coordoneaza si supervizeaza activitatea contabilului responsabil de contabilitatea primara.
3. Informeaza in timp util clientul cu privire la datoriile de plata la bugetul statului.
4. Efectueaza contabilitatea financiara pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor.
5. Completeaza registrele contabile obligatorii respectand termenele legale specifice.
6. Raporteaza clientului rezultatele financiar-contabile obtinute.
7. Intocmeste deconturile si declaratiile pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare.
8. Participa la controalele pe probleme financiar-contabile efectuate de reprezentanti ai institutiilor de stat abilitate.
9. Informeaza permanent clientul cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatii.

Cerinte

1. Absolvent studii superioare economice - A.S.E. - CIG/Finante-Banci;
2. Experienta de minim 3 ani in contabilitate integrala;
3. Experienta in firma prestatoare de servicii de contabilitate si salarizare reprezinta un avantaj;
4. Foarte buna cunoastere a legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
5. Membru CECCAR - prezinta avantaj
6. Cunostiinte operare PC: nivel avansat;
7. Limba engleza: nivel mediu-avansat (scris si vorbit);
8. Persoana orientata spre dezvoltare profesionala, cu dorinta de perfectionare continua, spre rezultat, capabila sa lucreze cu termene-limita;
9. Abilitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual.
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 25 Ianuarie 2012


Votati articolul "Oferte de munca - Slujbe disponibile acum":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Scutire contributii sociale angajator srl debutant

Intrebare: Buna ziua,

Cand inceteaza scutirea pentru contributii sociale in cazul unui srl debutant la doi ani de la infiintare sau la doi ani de la angajarea in societate?

Multumesc,

Raspuns: Buna ziua, Daca firma a fost infiintata in iulie 2013 in iulie 2015 inceteaza scutirea.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 25 Ianuarie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: na*****
cel mai tare site. bravo
Data adaugarii: 02-Mai-2012
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Inventarierea anuala. Care este regimul fiscal al bunurilor degradate?

    • Persoanele juridice prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991 au obligatia de a efectua inventarierea patrimoniului cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii. Inventarierea anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se face, de regula, cu ocazia incheierii exercitiului financiar. Bunurile pot fi inventariate si inaintea datei de incheiere a exercitiului financiar, cu conditia as...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X