Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

ANAF: Procedam astfel ca sa reinnoim certificatele digitale care au expirat

ANAFreinnoire certificate digitaleprocedura reinnoire certificatedeclaratii




Va reamintim care este procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora. Astfel, daca va aflati in aceasta situatie, trebuie sa parcurgeti urmatoarele etape pe care vi le prezentam mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

Ghid GDPR pentru cabinetele medicale
Ghid GDPR pentru cabinetele medicale

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii




4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ANAFreinnoire certificate digitaleprocedura reinnoire certificatedeclaratii

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 29 Februarie 2012


Votati articolul "ANAF: Procedam astfel ca sa reinnoim certificatele digitale care au expirat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratia 010 - schimbare sistem de impozitare

Intrebare: Buna ziua,

Mai pot depune formularul 010 pe 25 februarie in cazul in care se doreste optarea pentru schimbarea sistemului de impozitare de la impozit pe profit la impozitul pe veniturile microintreprinderilor? Stiu ca era valabil doar pana pe 25 ianuarie. Este vorba de o societate infiintata in decembrie 2012, neplatitoare de TVA.
Va multumesc.

Raspuns: Incepand cu data de 01.02.2013, impozitul pe veniturile microintreprinderilor este obligatoriu...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 29 Februarie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ANAF a publicat Ghidul caselor de marcat eletronice. Ce trebuie sa faceti de la A la Z

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) a publicat pe site-ul insitutiei un ghid destinat distribuitorilor autorizati si unitatilor acreditate pentru vanzari si service case de marcat, precum si pentru utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale. In ghidul caselor de marcat electronice veti gasi informatii legate de inregistrarea caselor de marcat si proceduri legate de certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a casei de marcat in etapa opera...» citeste mai departe aici

  • ANUNT ANAF: 25 iunie este termenul limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale

    • ANAF atrage atentia asupra datei de 25 iunie. Aceasta reprezinta termenul limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale. Iata mai jos lista formularelor care trebuie completate si depuse pana la aceasta data, dar si ce reprezinta acestea! Asadar, 25 iunie este termenul de depunere a:    – formularului 097 ” Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare&rd...» citeste mai departe aici

  • Semnarea situatiilor financiare. Cum se procedeaza in lipsa unui contabil sef?

    • Semnarea situatiilor financiare anuale se poate dovedi o reala problema  in conditiile in care societatea nu are desemnat contabil sef/director economic. Luam drept exemplu, o societate cu CA peste 35.000 euro, numar de salariati peste 50, un angajat cu studii economice superioare, fara viza pe anul 2017 la CECCAR (inactiv), in functie de control intern. Vom afla de la specialist daca acest angajat are dreptul sa semneze ...» citeste mai departe aici

  • Venituri din dobanzi, chirii si dividende. Ce se trece in Declaratia unica pentru fiecare caz in parte?

    • Completarea Declaratiei unice da multe batai de cap contribuabililor. Avand in vedere ca nu exista un ghid de completare personalizat al formularului, care sa te invete de la A la Z ce trebuie sa faci, prezentam mai jos un studiu de caz care sa iti vina in ajutor. Exemplu de astazi il reprezinta un contribuabil persoana fizica ce are depozite pe termen de 1 an la banci in perioada 01.07.2016-30.06.2017. Acesta a incasat dobanda in valoare de 28.000 lei in data 30.06.2017 si a reinno...» citeste mai departe aici

  • Aplicarea GDPR-ului in cazul unei companii comerciale cu capital integral privat

    • Regulamentul general de protectie a datelor (GDPR) a intrat in vigoare din data de 25 mai, insa putine firme sunt bine informate si pregatite in ceea ce priveste aplicarea masurilor acestuia. Consiliul IMM-urilor a realizat recent un chestionar arata ca peste 42% dintre IMM-uri nu au reusit sa adopte noile reglementari. Daca aveti necu...» citeste mai departe aici

  • MFP: Sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018

    • MFP (Ministerul Finantelor Publice) a realizat modul de intocmire si depunere a raportarilor contabile la 30 iunie 2018 de catre operatorii economici, precum si pentru reglementarea unor aspecte contabile. Astfel, potrivit actului normativ, sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018 a operatorilor economici prevazut la art. 1 se aplica entitatilor carora le sunt incidente Reglementarile contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile f...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X