Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ce presupune fiscalizarea unei case de marcat?

case de marcatfiscalizare casa de marcatbonuri fiscalecontract de inchirierecase de marcat fiscale cu jurnal electronic

Dupa ce ati ales si ati cumparat o casa de marcat, aceasta trebuie fiscalizata, programata conform legislatiei si specificului societatii, iar personalul dumneavoastra trebuie instruit sa o foloseasca.

Fiscalizarea casei de marcat inseamna procesul de trecere al unei case de marcat in regim de lucru fiscal, regim in care aparatul memoreaza toate sumele batute in memoria fiscala.

Pentru a fiscaliza o casa de marcat trebuie parcurse urmatoarele etape:

1. intocmirea dosarului necesar eliberarii seriei fiscale;

2. Depunerea acestuia la Directia Generala a Finantelor Publice a judet ului in care societatea dvs. are punctul de lucru la care va folosi casa de marcat. (De exemplu, daca o societate comerciala are sediul social in Municipiul Bucuresti si doreste sa foloseasca o casa de marcat la un punct de lucru din judetul Constant a, dosarul se va depune la D.G.F.P. Constanta);

3. Obtinerea raspunsului (seria fiscala);

4. Programarea casei de marcat de ca tre unitatea de service, conform seriei fiscale, datelor firmei, specificului societatii si trecerea casei de marcat i n regim fiscal. Actele necesare pentru intocmirea dosarului de fiscalizare sunt:

5. Copie a Certificatului de inmatriculare al firmei (C.U.I)


Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru casele de schimb valutar
Ghid GDPR pentru casele de schimb valutar

Vezi detalii



6. Copie a dovezii spatiului (contract de inchiriere, comodat, asociere, etc.) in cazul Municipiului Bucuresti sau copie a declaratiei punctului de lucru la Registrul Comertului in cazul judetului Constanta s i a judetului Ilfov

7. Stampila necesara pentru completarea Cererii de obtinere a numarului fiscal.

Redam lista cu documentele complete de care aveti nevoie pentru intocmirea dosarului pentru obtinerea seriei fiscale de la D.G.F.P.

- C.U.I. (Certificatul de Inmatriculare al Utilizatorului) + C.I.F. (Certificatul de Inregistrare in Scopuri de T.V.A.)
- Contractul de Inchiriere/Comodat al punctului de lucru sau al sediului;
- Certificatul Constatator al punctului de lucru sau al sediului;
- Rezolutia O.C.R. privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile;
- Declaratie pe proprie raspundere (scrisa de administratorul societatii), conform careia casa de marcat se instaleaza la adresa punctului de lucru, sau dupa caz, in regim de comert ambulant;
- C.I. administrator;
- Actul Constitutiv al societatii.

De la distribuitor veti avea nevoie de urmatoarele documente (copii):

- Factura si document de plata (Chitanta sau O.P. vizat de banca);
- Cerere tip – 2 exemplare;
- Certificatul de garantie;
- Aviz de distributie si service;
- Proces-verbal de sigilare a caselor de marcat;
- Copie C.I. delegat si imputernicire (daca dosarul pentru obtinerea seriei fiscale se va depune la D.G.F.P de catre un imputernicit/angajat).

Actele necesare pentru a fiscaliza o casa de marcat in regim ambulant:

- Copie dupa C.U.I. (Certificatul de Inmatriculare al firmei);
- Copie dupa C.I.F. (Certificatul de Inregistrare Fiscala) – in cazul firmelor platitoare de TVA;
- Copie dupa Actul constitutiv pentru a dovedi existenta unui cod CAEN ce permite vanzarea ambulanta (vanzarea in targuri si expozitii)
- Copie dupa actul de identitate al reprezentantului legal
- Copie dupa actul doveditor al faptului ca reprezentantul are o functie in firma (copie Act constitutiv sau copie Contract de munca) – doar pentru Mun. Bucuresti
Retineti ca este necesara si stampila pentru completarea unei cereri tip.

Termenul de obtinere al seriei fiscale de la D.G.F.P. este de 7-8 zile in cazul Municipiului Bucuresti si de 1-5 zile pentru celelalte judete! in acest interval, de la cumparare pana la fiscalizare, puteti sa folosit i casa de marcat in regim de proba dar nu puteti emite bonuri fiscale.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcatfiscalizare casa de marcatbonuri fiscalecontract de inchirierecase de marcat fiscale cu jurnal electronic

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 25 Mai 2015


Votati articolul "Ce presupune fiscalizarea unei case de marcat?":
Rating:

Nota: 4.36 din 5 din 73 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum se inregistreaza corect in contabilitate?

Intrebare: Care este inregistratrea corecta in cazul achizitionarii a 2 geamuri termopan in valoare de 1999 lei/buc?Obiecte de inventar,mijloc fix sau materiale consumabile?Plata facturii s-a facut in ziua achzitionarii. Ce conturi folosim in acest caz?

Raspuns: Valoarea unui mijloc fix nu este de 2500lei?Aici este vorba de 2 buc geam ,valoarea fiind de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 25 Mai 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
Buna ziua. Puteti sa imi spuneti ce coduri ar trebui sa aiba casa de marcat pentru o frizerie-coafura? E suficient sa am .urmatoarele coduri: tuns copii, tuns barbati, tuns femei, coafat simplu, coafura mireasa, manopera vopsit, spalat; avand in vedere ca lista de preturi contine detalii legate de pret in functie de lungimea parului, sau trebuie trecute aceleasi detalii si in casa de marcat?
Data adaugarii: 16-Mar-2016
Postat de: user
Am o casa de marcat fiscalizata pe o firma pe care am inchis-o acum 5 ani.Pot sa o refolosesc pe o alta firma daca o refiscalizez?
Data adaugarii: 01-Mar-2016
Postat de: gh*****
Pot sa deschid un magazin daca nu a iesit de la fiscalizare casa de marcat?
Data adaugarii: 11-Mar-2013
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X