Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Legea 70/2015 si OUG 6/2015  - comentarii si studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Legea 70/2015

Gestiunea inventariata. Model proces-verbal de inventariere

Toate bunurile ce se inventariaza se inscriu in listele de inventariere, care trebuie sa se intocmeasca pe locuri de depozitare, pe gestiuni si pe categorii de bunuri. Rezultatele inventarierii se stabilesc prin compararea datelor constatate faptic si inscrise in listele de inventariere cu cele din evidenta tehnico-operativa (fisele de magazie) si din contabilitate

Pe ultima fila a listei de inventariere, gestionarul trebuie sa mentioneze daca toate bunurile si valorile banesti din gestiune au fost inventariate si consemnate in listele de inventariere in prezenta sa.

De asemenea, acesta mentioneaza daca are obiectii cu privire la modul de efectuare a inventarierii. in acest caz, comisia de inventariere este obligata sa analizeze obiectiile, iar concluziile la care a ajuns se vor mentiona la sfarsitul listelor de inventariere.

Listele de inventariere se semneaza pe fiecare fila de catre presedintele si membrii comisiei de inventariere, de catre gestionar, precum si de catre specialisti solicitati de catre presedintele comisiei de inventariere pentru participarea la identificarea bunurilor inventariate. Rezultatele inventarierii se inscriu de catre comisia de inventariere intr-un proces-verbal.

117 monografii contabile - aplicati CORECT noile modificari fiscal-contabile
117 monografii contabile - aplicati CORECT noile modificari fiscal-contabile

Vezi detalii

Lista completa a tuturor contraventiilor si infractiunilor fiscale
Lista completa a tuturor contraventiilor si infractiunilor fiscale

Vezi detalii

PFA: Taxe, Impozite si Deduceri – conform Noului Cod Fiscal
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri – conform Noului Cod Fiscal

Vezi detalii



Procesul-verbal privind rezultatele inventarierii trebuie sa contina, in principal, urmatoarele elemente:

- data intocmirii,
- numele si prenumele membrilor comisiei de inventariere,
- numarul si data deciziei de numire a comisiei de inventariere,
- gestiunea/gestiunile inventariata/inventariate,
- data inceperii si terminarii operatiunii de inventariere,
- rezultatele inventarierii,
- concluziile si propunerile comisiei cu privire la cauzele plusurilor si ale lipsurilor constatate si persoanele vinovate, precum si propuneri de masuri in legatura cu acestea, volumul stocurilor depreciate, fara miscare, cu miscare lenta, greu vandabile, si propuneri de masuri in vederea reintegrarii lor in circuitul economic, propuneri de scoatere din functiune a imobilizarilor corporale, respectiv din evidenta a imobilizarilor necorporale, propuneri de scoatere din uz a materialelor de natura obiectelor de inventar si declasare sau casare a unor stocuri, constatari privind pastrarea, depozitarea, conservarea, asigurarea integritatii bunurilor din gestiune, precum si alte aspecte legate de activitatea gestiunii inventariate.

Un model simplificat se prezinta mai jos:


PROCES-VERBAL DE INVENTARIERE LA 31.12.2011

Comisia de inventariere constituita din:
………………………….................... in calitate de …………………………........
……………………........................... in calitate de ……………………………....
…………………….......................... in calitate de ……………………................
in baza deciziei nr …../……………… a efectuat inventarierea mijloacelor fixe, obiectelor de
inventar, marfa si materialele din depozit, disponibilitati banesti, creante si datorii, in zilele
de .................. .
Au fost constatate urmatoarele:
Nu s-au inregistrat plusuri sau minusuri de inventar.
Rezultatele inventarierii cuprinse in listele de inventar prin efectuarea inventarierii faptice se vor
inregistra in contabilitate.
Comisia de inventariere declara incheiata inventarierea patrimoniului la 31.12.2011.
Comisia de inventariere:

Nume: ……………………... Semnatura: ________________
Nume: ……………………… Semnatura: ________________
Nume: …………………….... Semnatura: ________________
incheiat azi: ………………..



Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 21 Martie 2012


Votati articolul "Gestiunea inventariata. Model proces-verbal de inventariere":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Societatile cu domeniu 7112 fac parete din categoria celor de consultanta?

Intrebare: Buna ziua .
Va rog sa imi spuneti o societate cu domeniu principal de activitate 7112 , face parte din societatile care vor trece la impozit oe profit in situatia cand veniturile din consultanta depasesc 20% , din total venituri realizate?
Cum deosebesc aceste venituri , cand stiu daca am atins acet prag de 20%?
Multumesc.

Raspuns: In cazul in care societatea are venituri in procent de 20% din prestarea activitatii principale, de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 Martie 2012 ARTICOLE SIMILARE

X

Noi apreciem opinia ta.
Adauga comentariul tau acum


user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
Produse de contabilitate - REDUCERE 25%

Subiectele saptamanii

  • Raport privind registrul-jurnal de incasari si plati si registrul inventar

    • Avand in vedere prevederile art. 7 din Ordinul nr. 170/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind contabilitatea in partida simpla, potrivit carora incepand cu 1.03.2015 (data intrarii in vigoare a ordinului) se abroga: - Ordinul ministrului finantelor publice 1040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuab...» citeste mai departe aici

  • A fost eliminat impozitul pe bacsis. Iohannis a promulgat legea

    • Presedintele Klaus Iohannis a promulgat Legea privind aprobarea ordonantei care reglementeaza emiterea bonurilor fiscale pentru toate bunurile sau serviciile, fara prevederile privind impozitarea bacsisului, abrogate in Parlament. Prin urmare, bacsisul nu va mai fi evidentiat distinct pe bon. Presedintele Klaus Iohannis a semnat decretul pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 8/2015 pentru modificarea si completarea unor acte normat...» citeste mai departe aici

  • Raportul Z - casa de marcat. Ce obligatii are societatea?

    • In ce masura o societate cu domeniu de activitate vanzarea cu amanuntul de produse alimentare, la raportul zilnic emis la sfarsitul fiecarei zile de casa de marcat, trebuie atasata obligatoriu si chitanta tinand cont de faptul ca raportul zilnic contine pozitii separate de gestiuni si TVA 24% si 9% iar inregistrarea in contabilitate se face pe baza acestui raport zilnic? Intr-adevar, trebuie sa anexati si chitanta la raportul zilnic emis la sfasitul fiecarei zile, chiar daca raportu...» citeste mai departe aici

  • Descarcati ultima versiune pentru cec ridicare numerar multiplu

    • Va reamintim ca cec pentru ridicare numerar multiplu reprezinta o aplicatie dezvoltata de ANAF pentru prelucrarea asistata, validarea si listarea cecurilor pentru ridicare numerar conform OMFP 1801/2014. Programul a fost actualizat la 30.06.2015 si poate fi descarcat in varianta actualizata aici. Formularul Carnet de cecuri pentru ridicare num...» citeste mai departe aici

  • Operatiuni privind casa de marcat. Nelamuriri privind soldul Registrului de casa

    • In analiza urmatoare, pornim de la o societate dotata cu o casa de marcat electronica fiscala. La inchiderea zilei se listeaza RAPORTUL ZILNIC in care apar informatii referitoare la totalul incasarilor, numerar in sertar etc. 1. MONETARUL mai este un document care trebuie intocmit obligatoriu seara la inchidere? 2. A doua zi dimineata la deschiderea case de marcat banii ramasi de seara trebuie inregistrati in casa de marcat? 3. Soldul din registrul de casa trebui...» citeste mai departe aici

  • Inventar intermitent. Cand poate fi aplicata metoda in cazul unei institutii publice?

    • In ce masura metoda inventarului intermitent poate fi aplicata in cazul unei institutii publice? In ce conditii si care va fi temeiul legal? Reglementari privind metoda inventarului  intermitent sunt  prevazute in OMFP nr.1802/2014 si in Legea Contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.   Aceste reglementari se aplica entitatilor care au obligatia organizarii si conducerii contabilita...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Legea 70/2015 si OUG 6/2015  - comentarii si studii de caz
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz".
X