Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Gestiunea inventariata. Model proces-verbal de inventariere

proces-verbal inventarieregestiune inventariatalista de inventarieregestionar





Toate bunurile ce se inventariaza se inscriu in listele de inventariere, care trebuie sa se intocmeasca pe locuri de depozitare, pe gestiuni si pe categorii de bunuri. Rezultatele inventarierii se stabilesc prin compararea datelor constatate faptic si inscrise in listele de inventariere cu cele din evidenta tehnico-operativa (fisele de magazie) si din contabilitate

Pe ultima fila a listei de inventariere, gestionarul trebuie sa mentioneze daca toate bunurile si valorile banesti din gestiune au fost inventariate si consemnate in listele de inventariere in prezenta sa.

De asemenea, acesta mentioneaza daca are obiectii cu privire la modul de efectuare a inventarierii. in acest caz, comisia de inventariere este obligata sa analizeze obiectiile, iar concluziile la care a ajuns se vor mentiona la sfarsitul listelor de inventariere.

Listele de inventariere se semneaza pe fiecare fila de catre presedintele si membrii comisiei de inventariere, de catre gestionar, precum si de catre specialisti solicitati de catre presedintele comisiei de inventariere pentru participarea la identificarea bunurilor inventariate. Rezultatele inventarierii se inscriu de catre comisia de inventariere intr-un proces-verbal.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii



Procesul-verbal privind rezultatele inventarierii trebuie sa contina, in principal, urmatoarele elemente:

- data intocmirii,
- numele si prenumele membrilor comisiei de inventariere,
- numarul si data deciziei de numire a comisiei de inventariere,
- gestiunea/gestiunile inventariata/inventariate,
- data inceperii si terminarii operatiunii de inventariere,
- rezultatele inventarierii,
- concluziile si propunerile comisiei cu privire la cauzele plusurilor si ale lipsurilor constatate si persoanele vinovate, precum si propuneri de masuri in legatura cu acestea, volumul stocurilor depreciate, fara miscare, cu miscare lenta, greu vandabile, si propuneri de masuri in vederea reintegrarii lor in circuitul economic, propuneri de scoatere din functiune a imobilizarilor corporale, respectiv din evidenta a imobilizarilor necorporale, propuneri de scoatere din uz a materialelor de natura obiectelor de inventar si declasare sau casare a unor stocuri, constatari privind pastrarea, depozitarea, conservarea, asigurarea integritatii bunurilor din gestiune, precum si alte aspecte legate de activitatea gestiunii inventariate.

Un model simplificat se prezinta mai jos:


PROCES-VERBAL DE INVENTARIERE LA 31.12.2011

Comisia de inventariere constituita din:
………………………….................... in calitate de …………………………........
……………………........................... in calitate de ……………………………....
…………………….......................... in calitate de ……………………................
in baza deciziei nr …../……………… a efectuat inventarierea mijloacelor fixe, obiectelor de
inventar, marfa si materialele din depozit, disponibilitati banesti, creante si datorii, in zilele
de .................. .
Au fost constatate urmatoarele:
Nu s-au inregistrat plusuri sau minusuri de inventar.
Rezultatele inventarierii cuprinse in listele de inventar prin efectuarea inventarierii faptice se vor
inregistra in contabilitate.
Comisia de inventariere declara incheiata inventarierea patrimoniului la 31.12.2011.
Comisia de inventariere:

Nume: ……………………... Semnatura: ________________
Nume: ……………………… Semnatura: ________________
Nume: …………………….... Semnatura: ________________
incheiat azi: ………………..



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
proces-verbal inventarieregestiune inventariatalista de inventarieregestionar

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 21 Martie 2012


Votati articolul "Gestiunea inventariata. Model proces-verbal de inventariere":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bilant contabil societate suspendata

Intrebare: Poate administratorul sa semneze bilantul si declaratiile la o firma suspendata si care nu a avut activitate,toate declaratiile si bilantul sunt pe 0.Administratorul nu are studii economice,dar fiind toate pe 0 nu are de facut calcule si nu ar apela la o firma de contabilitate.

Raspuns: Deci declaratiile le poate semna,doar bilantul-nu.Si cum se procedeaza cu bilantul,cine il poate...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 Martie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Comert cu ridicata. Registru de casa si casa de marcat. Care sunt obligatiile punctului de lucru?

    • Analiza de azi se opreste asupra cazului unei societati care face comert cu ridicata la unul dintre punctele sale de lucru. Prin urmare, ceea ce ne dorim sa identificam este in ce masura se aplica obligatia ca punctul de lucru sa fie dotat cu registru de casa, inclusiv in cazul in care se face comer...» citeste mai departe aici

  • Taxe si impozite mai mari din 2019. Iata cat vor scoate bucurestenii din buzunare!

    • UPDATE. Proiectul de Hotarare referitor la stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in Municipiul Bucuresti incepand cu anul 2019 a fost aprobat in sedinta CGMB de joi, 19 aprilie. Conform legii, Consiliul General adopta hotarari privind impozitele si taxele locale pentru anul urmator, punctand ca PMB pune in aplicare prevederile Codului fiscal.   Mai jos, cititi cu cat vor fi major...» citeste mai departe aici

  • Nota de receptie si constatare de diferente (Cod 14-3-1A)

    • Cititi in randurile urmatoare tot ce trebuie sa stiti despre nota de receptie si constarea de diferente (NIR)!   Nota de receptie si constatare de diferente (NIR) serveste ca: - document pentru receptia bunurilor aprovizionate; - document justificativ pentru incarcare in gestiune; - document justificativ de inregistrare in contabilitate.   Nota de receptie si constatare de diferente se f...» citeste mai departe aici

  • VIDEO Impozitarea salariilor in 2018. Modificari la calculul CAS

    • Va invitam sa urmariti mai jos un videoclip care face parte din seria de seminare online realizata de Rentrop & Straton. Tema principala a acestuia o reprezinta impozitarea salariilor in anul 2018, cu accent pus pe modificarile care au fost aduse la calculul CAS (contributiile de asigurari sociale). Pentru a participa la un seminar specializat din domeniile fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii sau salarizare, accesati ...» citeste mai departe aici

  • Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta, printr-un comunicat publicat pe site-ul insitituiei, informatii generale despre SPV (Spatiul Privat Virtual). Iata in randurile urmatoare ce ar trebui sa stie contribuabilii despre acest serviciu! ANAF informeaza ca “Serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica p...» citeste mai departe aici

  • O fetita de 6 ani a primit o somatie de plata de la Casa de Asigurari. Ce raspunde ANAF

    • O femeie, in varsta de 24 de ani, din localitatea Vanatori spune ca a primit o somatie de plata, pe numele fiicei sale de 6 ani. Aceasta era atentionata in privinta achitarii unei datorii catre Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Iasi, ce ar reprezenta contravaloarea spitalizarii celei mici in anul 2015. Mirela Strungaru, mama copilei in varsta de 6 ani, spune ca “Nu este o suma mare de platit. Sunt doar 35 de lei. Nu am nimic impotriva sa ii achit. Nu inteleg ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile