Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Legea 70/2015 si OUG 6/2015  - comentarii si studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
HoReCa

Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice

Prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2618 din 6 octombrie 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice, a certificatului de obligatii bugetare, precum si a modelului si continutului acestora, au fost stabilite noi modele ale documentelor reglementate.

Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice va cuprinde 4 sectiuni, adaugandu-se la cele anterioare privind obligatiile de plata, alte mentiuni si informatii pentru verificarea eligibilitatii persoanelor juridice pentru accesarea fondurilor externe nerambursabile, sumele de rambursat respectiv de restituit.

Cu titlu de noutate, in situatia in care contribuabilul are de incasat sume certe, lichide si
exigibile de la autoritatile contractante definite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului
nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, odata cu depunerea cererii de eliberare a certificatului de atestare fiscala depune, in original, si documentul eliberat de autoritatile contractante prin care se certifica cuantumul sumelor certe, lichide si exigibile pe care contribuabilul le are de incasat de la acestea.

Cartea Verde a Contabilitatii 2015
Cartea Verde a Contabilitatii 2015

Vezi detalii

117 monografii contabile - aplicati CORECT noile modificari fiscal-contabile
117 monografii contabile - aplicati CORECT noile modificari fiscal-contabile

Vezi detalii

Lista completa a tuturor contraventiilor si infractiunilor fiscale
Lista completa a tuturor contraventiilor si infractiunilor fiscale

Vezi detalii



Ca urmare a modificarilor aduse in cursul anului 2011 in ceea ce priveste sediile secundare, este precizat ca pentru contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si de venituri asimilate salariilor, certificatul de atestare fiscala cuprinde atat obligatiile fiscale ale contribuabilului, cat si obligatiile fiscale ale sediilor secundare.


Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 18 Aprilie 2012


Votati articolul "Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Contabil, cum se stabileste prejudiciul de recuperat ?

Intrebare: Va rog mult de tot sa ma ajutati si sa imi spuneti
cum se stabileste prejudiciul suferit de partea civila,
in situatia in care judecatoarea a respins
Cererea de efectuare a Expertizie muzeale si a Expertizei contabile,
intrucat a considerat ca institutia ar cauta o incadrare mai grava a faptelor inculpatilor.

Expertiza muzeala a fost solicitata sa se stabileasca daca
bunurile culturale muzeale achizitionate au fost supraevaluate.

Comisiile de evaluare nu s-au intrunit efectiv,
au fost falsificate semnaturile persoanelor care chipurile ar fi facut parte din comisii,
unii membri au declarat ca au semnat actele pe strada si ca nu au participat la vreo evaluare,
Astfel, valoarea bunurilor achizitionate nu poate fi considerata ca reala.

Daca s-ar fi efectuat cele 2 expertize s-ar fi stabilit prejudiciul
ca fiind diferenta dintre valoarea contractelor si valoarea reala.

Insa, procurorul Parchetului a spus in instanta
ca se considera ca prejudiciul = valoarea contractelor,
contractele vor fi anulate,
partile vor fi puse in situatia anterioara.

Este corect stabilit prejudiciul ?
Ce sume sa ceara institutia ?
Fara acele Expertize, cum trebuie procedat ?

Raspuns: Nu am cuvinte sa va multumesc pentru tot ajutorul oferit ! Institutia va apela la unul din cele 2...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Aprilie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
Produse de contabilitate - REDUCERE 25%

Subiectele saptamanii

  • 20 de criterii noi de la ANAF pentru inregistrarea unei firme in scopuri de TVA

    • ANAF a publicat recent cele 20 de criterii noi de crae tine cont la inregistrarea unei firme in scopuri de TVA. Ordinul aprobat recent adopta noile prevderi care conditioneaza inregistrarea in scopuri de TVA. Totodata, este reglemnatat si formularul 088 "Declaratie pe propria raspundere pentru evaluarea intentiei si a capacitatii de a desfasura activitati economice care implica operatiuni din sfera TVA". De retinut ca formularul 088 se depune de catre soc...» citeste mai departe aici

  • Unele modificari privind cota redusa de TVA se aplica din august 2015

    • In ce priveste extinderea aplicarii cotei reduse de TVA de 9 la suta, reluam o parte din prevederile potrivit carora, de la 1.06.2015, se aplica cota redusa de TVA de 9% si pentru livrarea urmatoarelor bunuri: - alimente, inclusiv bauturi, cu exceptia bauturilor alcoolice, destinate consumului uman si animal, animale si pasari vii din specii domestice, seminte, plante si ingrediente utilizate in prepararea alimentelor, produse utilizate pentru a completa sau inlocui...» citeste mai departe aici

  • Securitatea sociala a lucratorilor detasati in Romania din spatiul comunitar

    • Securitatea sociala a lucratorilor detasati in Romania din spatiul comunitar este supusa  prevederile Regulamentului (CE) nr. 883/2004 si Regulamentul de punere in aplicare (CE) nr. 987/2009. Potrivit acestor regulamente, lucratorii care se deplaseaza pe teritoriul Uniunii Europene trebuie sa faca obiectul unei singure legislatii in materie de securitate sociala respectiv, locul unde se desfasoara activitatea. Prin urmare, in cazul u...» citeste mai departe aici

  • Formulare pentru inregistrarea in scopuri de TVA la depasirea plafonului de 220.000 lei. Ce declaratii se depun?

    • In cazul urmator, o societate cu datele de mai sus la 30.06.2015 are o cifra de afaceri de 28.000 lei depasind plafonul de TVA.  In perioada 1-10 iulie s-a depus declaratia 010 pentru depasire plafon si inregistrare ca platitor de TVA incepand cu 01.08.2015. S-a procedat corect? Depunerea declaratiei cod 010 nu este suficienta pentru inregistrarea in scopuri de TVA, fiind necesara completarea si depunerea formularului cod 088. Astfel, incepand cu anul 2015, pentru inr...» citeste mai departe aici

  • Depunere declaratii fiscale cu termen la 25 august 2015. Formulare importante

    • Mai multe declaratii au termen-limita in aceasta luna la data de 25 august 2015. Mai jos regasiti declaratiile care se depun la ANAF, la ghiseu sau online. – Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat, cu termen lunar pentru obligatiile bugetului de stat aferente lunii iulie 2015, formular 100. Reglementare: OPANAF nr. 1.950/2012, cu modificarile si completarile ulterioare; – Declaratia privind obligatiile de plata a con...» citeste mai departe aici

  • Retragere de la plata TVA. In ce conditii se poate efectua?

    • Analiza de mai jos aduce in prim-plan un P.F platitor de TVA din 2014 prin optiune, care in anii 2014-2015 a avut achizitii intracomunitare pentru care a beneficiat de taxare inversa. Vom vedea daca poate depune cerere de scoatere de la TVA, in cursul anului 2015, intrucat nu depaseste 220.000 lei. Potentialii clienti vor fi persoane fizice care nu-si deduc TVA-ul. Se mentioneaza ca in patrimoniul PF-ului sunt mijloace fixe (echipamente agricole achizionate cu subventii prin fo...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Legea 70/2015 si OUG 6/2015  - comentarii si studii de caz
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Legea 70/2015 si OUG 6/2015 - comentarii si studii de caz".
X