Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Notificare TVA la incasare in anul 2013. Completare formular

notificare TVAplata incasareANAF25 octombriecifra afaceri


Va reamintim ca persoanele impozabile inregistrate normal in scopuri de TVA conform art. 153 a caror cifra de afaceri in perioada 1 octombrie 2011 - 30 septembrie 2012 inclusiv nu depaseste plafonul de 2.250.000 lei aplica sistemul TVA la incasare de la 1 ianuarie 2013. [art. II OG nr. 15/2012]

Pentru aplicarea sistemului TVA la incasare aceste persoane au obligatia sa depuna la organul fiscal pana la data de 25 octombrie inclusiv o NOTIFICARE din care sa rezulte ca cifra de afaceri in perioada 1 octombrie 2011 - 30 septembrie 2012 inclusiv nu depaseste plafonul de 2.250.000 lei.

In situatia in care persoana impozabila nu depune notificarea va fi inregistrata din oficiu de organul fiscal in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare si va aplica acest sistem incepand cu data de 1 ianuarie 2013. [art. II alin. (2) teza a treia OG nr. 15/2012]

Persoanele impozabile care se inregistreaza in scopuri de TVA conform art. 153 in cursul anului 2013 aplica acest sistem incepand cu data inregistrarii in scopuri de TVA. [art. 134^2 alin. (3) lit. b) Cod fiscal]

Pentru aceste categorii de persoane se deschide REGISTRUL PERSOANELOR IMPOZABILE CARE APLICA SISTEMUL TVA LA INCASARE, care se afiseaza pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
[art. 156^3 alin. (13) Cod fiscal]

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii



CIFRA DE AFACERI pentru calculul plafonului de 2.250.000 lei este constituita din valoarea totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii taxabile si/sau scutite cu drept de deducere, precum si a operatiunilor rezultate din activitati economice pentru care locul livrarii/prestarii se considera ca fiind in strainatate, conform art. 132 si 133, realizate in cursul unui an calendaristic. [art. 134^2 alin. (3) lit. a) Cod fiscal]

Sursa: DGFP Brasov


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
notificare TVAplata incasareANAF25 octombriecifra afaceri

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 Octombrie 2012


Votati articolul "Notificare TVA la incasare in anul 2013. Completare formular":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Estimare cval expertize, Nota de fundamentare pentru rectificare bugetara

Intrebare: Buna seara !

In cadrul sedintei de astazi, s-a hotarat
ca la procesul penal, institutia noastra,ca parte civila prejudiciata,
sa raspunda instantei ca este de acord sa se faca expertiza muzeografica, expertiza contabila si expertiza grafologica
pentru bunurile muzeale care fac obiectul procesului.

Insa, la aceasta data institutia nu are bani in buget
pentru efectuarea expertizelor.

Seful compartimentului de la muzeu va trebui sa faca
o Nota de fundamentare pentru rectificare buget.

Va rog foarte mult sa ne ajutati cu un sfat
si sa ne spuneti:
- ce ar trebui sa contina acea Nota de fundamentare ?
- cine ar trebui sa faca o estimare a sumei
pe care institutia noastra o va cere la rectificarea bugetara ?
Ce salariat va trebui sa faca o estimare a cval expertize ?
- cine altcineva ne-ar putea spune cat ar costa cele 3 expertize,
ca sa putem cere o suma cat de cat exacta Consiliului Judetean ?
- ce documente va trebui atasate
la acea Nota de fundamentare pentru rectificare bugetara ?
- daca vom obtine o suma mai mica decat vor costa cele 3 expertize,
cum am putea proceda ? .... pentru este aproape sfarsitul anului
si nu vom mai putea obtine o alta suma suplimentara de bani.

Va rugam din suflet sa ne ajutati cu catve sfaturi utile.

Raspuns: Nu aveti cum sa faceti rectificarea inainte de fundamentarea cheltuielilor. Pentru cazuri speciale...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Octombrie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X