Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Impozitul pe profit, venit si salarii"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Impozitul pe profit, venit si salarii

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Impozitul pe profit, venit si salarii".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Stiri si analize economice

ContaUtil: Model contract prestari servicii contabile

Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra prin informatii care pot fi preluate si utilizate in mod practic in cel mai scurt timp, va oferim mai jos un model de contract prestari servicii contabile, in conformitate cu normele actuale si sub egida institutiilor competente.

CONTRACT - CADRU
DE PRESTaRI-SERVICII FINANCIAR-CONTABILE*

Incheiat in baza art.14 din Ordonanta Guvernului nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati, republicata, intre:

1) Expert contabil/contabil autorizat ____________________________________, cu domiciliul in localitatea ___________________, strada ______________ nr._____, bloc ____, scara ______, etaj ______, apartament ______, judetul/sectorul _________, cod numeric personal ______________________, inscris in Tabloul Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, avand carnet nr. _________________, denumit in continuare prestator
sau
Societatea comerciala de expertiza contabila/societatea comerciala de contabilitate _______________________, cu sediul in localitatea ___________, strada _____________ nr.___, bloc ___, scara ____, etaj ___, apartament ___, judetul/sectorul ______________, inregistrata la Registrul comertului cu nr.________________, cod fiscal nr.___________, cont bancar nr._______________________ deschis la ___________________________, inregistrata in Tabloul Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, avand autorizatia de functionare nr.__________________, legal reprezentata de _________________, in calitate de ___________, denumita in continuare prestator si
2) Societatea comerciala _____________________________, cu sediul in localitatea ___________________, strada _______________ nr.__, bloc __, scara ___, etaj __, apartament ___, judet/sector ________, inregistrata la Registrul comertului cu nr._____________________, cod fiscal nr.________________, cont bancar nr._______________________ deschis la _________________________, legal reprezentata de __________________________________________________, in calitate de ______________, denumita in continuare client in urmatoarele conditii:

Declaratia 101! - NOUL model de formular + 57 studii de caz
Declaratia 101! - NOUL model de formular + 57 studii de caz

Vezi detalii

OMFP 3055/2009 a fost abrogat!
OMFP 3055/2009 a fost abrogat!

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2015
Cartea Verde a Contabilitatii 2015

Vezi detalii




I. OBIECTUL CONTRACTULUI

Art.1 - in baza prezentului contract prestatorul se obliga sa efectueze clientului sau urmatoarele servicii:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
* Aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al CECCAR nr. 01/42 din 11 august 2001, cu modificarile si completarile ulterioare

II. PRETUL SERVICIILOR

Art.2 - Pentru serviciile efectuate in baza prezentului contract clientul va plati prestatorului un onorariu in suma de _____ lei/luna, inclusiv/exclusiv TVA. In cazul in care onorariul se stabileste in valuta, acesta va fi achitat in lei, la cursul leu/dolar al B.N.R. din ziua efectuarii platii, pana, cel mai tarziu, la data de 5 ale lunii urmatoare.

III. OBLIGATIILE PARTILOR

Art.3 - Prestatorul se obliga sa efectueze lucrarile mentionate la art. 1 conform normelor legale si/sau profesionale, la termenele stipulate in acestea.

Art.4 - Clientul se obliga sa puna la dispozitia prestatorului toate informatiile si documentele necesare pentru buna desfasurarare a activitatii si sa plateasca c/val. serviciilor ce i-au fost prestate la termenele stipulate in contract.

IV. RASPUNDERI

Art.5 - Nerespectarea termenului prevazut la art. 2 obliga clientul la plata de penalitati de _____% din suma datorata pe fiecare zi de intarziere, dar nu mai mult de 60 de zile.

Daca clientul nu plateste suma datorata si penalitatile aferente, la expirarea celor 60 de zile contractul se desfiinteaza de plin drept fara punere in intarziere si fara interventia instantei.

Art.6 - Daca prestatorul nu-si indeplineste obligatiile asumate producand astfel prejudicii clientului va fi obligat la plata de daune catre acesta, potrivit dispozitiilor art. 3-6 din indrumarile privind limitarea raspunderii civile a a expertilor contabili si contabililor autorizati, aprobate prin Hotararea Consiliului Superior al CECCAR nr. 12/243 din 25 ianuarie 20121.

Art.7 - Neindeplinirea obligatiilor contractuale de catre una din parti da dreptul celeilalte sa considere contractul desfiintat de plin drept, fara interventia instantei, cu conditia anuntarii celeilalte parti cu cel putin 5 zile inainte.

Art.8 - in cazul in care clientul este supus procedurii de insolventa prevazuta de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, contractul se reziliaza de plin drept in conditiile articolului precedent.

V. FORTA MAJORA

Art.9 - Forta majora, inteleasa ca eveniment absolut imprevizibil si insurmontabil de tipul razboiului, calamitatilor naturale, restrictiilor legale etc., apara de raspundere partea care o invoca cu conditia anuntarii celeilalte parti in termen de cel mult 5 zile de la aparitie; incetarea fortei majore trebuie anuntata cocontractantului tot in termen de 5 zile. Obligatiile partilor sunt suspendate pe durata fortei majore.
Daca forta majora se prelungeste mai mult de 60 de zile, oricare dintre parti se poate retrage din contract fara despagubiri.

Potrivit art. 16 alin. 2 din OG 65/1994, republicata, limitele raspunderii civile pot fi negociate de catre partile contractante, in functie de uzantele interne si internationale ale profesiei contabile.

VI. ALTE CLAUZE

Art.10 - Orice neintelegeri dintre parti rezultate din prezentul contract sau in legatura cu acesta se vor rezolva - de preferinta - pe cale amiabila, in caz contrar vor fi solutionate prin arbitraj, organizat de Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania conform normelor si regulamentului sau de procedura arbitrala.

Art.11 - Denuntarea unilaterala a prezentului contract este permisa numai dupa un termen de cel putin 6 luni de la intrarea sa in vigoare si numai dupa anuntarea celeilalte parti cu cel putin 60 de zile inainte.

Art.12 - Modificarea clauzelor prezentului contract poate fi facuta numai cu acordul scris al ambelor parti materializat intr-un act aditional.

Art.13 - Prezentul contract se incheie pe o perioada de un an, incepand cu data semnarii sale de catre ambele parti, si se poate prelungi automat cu noi perioade de un an, daca nici una dintre parti nu isi manifesta intentia de a-i pune capat, anuntand cealalta parte cu cel putin 15 zile inainte.
incheiat astazi ________________, in doua exemplare cu valoare de original, cate unul pentru fiecare parte.

PRESTATOR , CLIENT,

Model intocmit de C.E.C.C.A.R


Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 31 Octombrie 2012


Votati articolul "ContaUtil: Model contract prestari servicii contabile":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Conditii si scutiri pentru SRL D

Intrebare: Buna seara !
As dori sa stiu care sunt scutirile de care beneficiaza un SRL D ?
MULTUMESC.

Raspuns: In cazul infiintarii unei SRL-D, aceasta va avea un regim fiscal de microintreprindere. Societatile...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 31 Octombrie 2012 ARTICOLE SIMILARE

X

Noi apreciem opinia ta.
Adauga comentariul tau acum


user
user

Intrebare antispam: 2 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: ic*****
foarte laudabil ! multumesc in numele tuturor utilizatorilor !
Data adaugarii: 02-Nov-2012
Adauga acest articol in site-ul tau
Produse de contabilitate - REDUCERE 25%

Subiectele saptamanii

  • 25 mai 2015 - Termen depunere Declaratia 200 pentru PFA

    • Declaratia 200 se completeaza in mod obligatoriu de catre toate persoanele care realizeaza alte venituri decat cele salariale. Astfel, formularul 200 se va depune de catre toate persoanele care au realizat in anul anterior venituri in bani sau in natura, pe teritoriul Romaniei, din profesii liberale, PFA (persoane fizice autorizate), venituri din drepturi de proprietate intelectuala, cedarea folosintei bunurilor, activitati agricole pentru care veni...» citeste mai departe aici

  • Modificarea deciziei de impunere prin care au fost stabilite sume de plata cu titlu de impozit pe venit sau contributii. Comunicat ANAF

    • ANAF transmite un comunicat referitor la proiectul de ordin pentru aprobarea procedurii privind depunerea cererii de modificare a deciziei de impunere prin care au fost stabilite sume de plata cu titlu de impozit pe venit sau contributii de asigurari sociale de sanatate. Incepand cu 1 februarie 2015, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 4/2015 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind  COdul fiscal, veniturile din activitati independente, din activitati...» citeste mai departe aici

  • SRL-D-urile cu 3 ani la activ trebuie sa isi schimbe denumirea!

    • Potrivit legislatiei in vigoare, S.R.L.-D.-urile care au implinit 3 ani de la inregistrare, incepand cu 1 ianuarie 2015, trebuie sa depuna documentele necesare pentru schimbarea denumirii. In concret, aceasta modificare consta in schimbarea sintagmei S.R.L.-D. in S.R.L.. totodata, reprezentantii S.R.L.-D.-urilor pot opta pentru o alta forma juridica, aminteste Cabinetexpert.ro. Ordonanta de urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii ...» citeste mai departe aici

  • Casare stocuri de marfa. Ce inregistrari contabile se fac?

    • Cazul urmator se refera la o firma in cazul careia s-au distrus mai multe materiale, in urma  intemperiilor din timpul iernii. Materialele nu mai pot fi comercializate si se caseaza. Vom vedea daca se ajusteaza TVA-ul si daca la calculul impozitului de 3% aceste sume sunt deductibile. In plus, stabilim care va fi monografia contabila. Casarea marfurilor care au fost distruse in timpul ierni se inregistreaza pa baza de Proces verbal de casare: 607 = 371 Daca ...» citeste mai departe aici

  • Refacturare costuri intre societatile din grup. Ce tratament fiscal si TVA se aplica?

    • Obiectul analizei urmatoare il reprezinta o sucursala deschisa pe teritoriul Romaniei de firma-mama din Ungaria. La sfarsitul anului, sucursalei i se aloca de la firma mama si de la o alta sucursala din Germania, in baza a doua debite-note, cota parte a costurilor acestora, precum si alte costuri considerate efectuate in folosul sucursalei din Romania (combustibili, cheltuieli postale, salariale etc.). Stabilim ce regim de taxare se aplica in acest caz din punct de vedere TVA pentru...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Impozitul pe profit, venit si salarii
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Impozitul pe profit, venit si salarii".
X