Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Ultimele declaratii ale lunii martie. Vezi in ce categorie te incadrezi!

Taxe si Impozitedeclaratii martie 2013calendar fiscal
Va reamintim ca luna aceasta urmeaza o noua serie de declaratii care se depun la Fisc, dupa caz, pana la 25 martie a.c. inclusiv. Regasiti astfel mai jos lista completa a obligatiilor declarative care au termenul amintit, impreuna cu mai multe informatii referitoare la contribuabilii obligati sa depuna aceste formulare.

- Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, formular 010. Se depune de catre persoanele juridice platitoare de impozit pe profit care la 31 decembrie 2012 indeplineau conditiile de microintreprindere prevazute la art. 112 indice (1) pentru trecerea de la plata impozitului pe profit la  plata impozitului pe venit microintreprinderi. Reglementare: art. 112 indice 2, alin. (3) Cod Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare, formular 097.Se depune de catre persoanele impozabile inregistrate conform art. 153 si care se afla inscrise in ,,Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare,, a caror perioada fiscala este luna si care au depasit cifra de afaceri de 2.250.000 lei in luna februarie 2013, in vederea iesirii din sistemul TVA la incasare incepand cu 1 aprilie 2013. Reglementare: OPANAF nr. 1529/2012;

- Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat, cu termen lunar pentru obligatiile bugetului de stat aferente lunii februarie, formular 100. Reglementare: OPANAF nr. 1950/2012;

- Declaratie privind impozitul pe profit, formular 101 pentru anul 2012. Se depune de catre persoanele juridice platitoare de impozit pe profit, cu exceptia contribuabililor prevazuti la art. 34 alin. (5) lit. a) si b), alin. (14) si (15). Reglementare: art. 35 alin. (1) Cod Fiscal; OPANAF nr. 1.950/2012;

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii



- Declaratie privind impozitul pe profit, formular 101 pentru luna ianuarie 2013. Se depune de catre persoanele juridice platitoare de impozit pe profit care la 31 decembrie 2012 indeplineau conditiile de microintreprindere prevazute la art. 112 indice (1)  si incepand cu 1 februarie 2013 au devenit platitori de impozit pe venit microintreprinderi. Reglementare: art. 112 indice 2, alin. (3) Cod Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, cu termen lunar, pentru obligatiile aferente lunii februarie 2013, formular 112. Reglementare: OMFP nr. 1.045/2012;

- Declaratia privind veniturile sub forma de salarii din strainatate obtinute de catre persoanele fizice care desfasoara activitate in Romania si de catre persoanele fizice romane angajate ale misiunilor diplomatice si posturilor consulare acreditate in Romania - pentru obligatiile bugetului de stat aferente lunii februarie 2013, formular 224. Reglementare: OPANAF nr. 52/2012;

- Decontul de taxa pe valoarea adaugata, cu termen lunar, pentru obligatiile bugetului de stat aferente lunii februarie 2013, formular 300. Reglementare: art. 156^2 Cod Fiscal; OPANAF nr. 1.790/2012. Atentie! Decontul se depune si de contribuabilii care au solicitat scoaterea din evidenta ca platitor de TVA conform art. 152 alin. (7) din Codul Fiscal pana la 10 februarie 2013;

- Decontul special de taxa pe valoarea adaugata, formular 301, pentru contribuabilii inregistrati in scopuri de TVA, conform art. 153^1 din Codul Fiscal si care au efectuat: achizitii intracomunitare in luna precedenta, achizitii intracomunitare de mijloace de transport care nu sunt considerate noi conform art. 125^1 alin. (3), contribuabilii care au efectuat achizitii de servicii intracomunitare pentru care beneficiarul este obligat la plata TVA, precum si pentru contribuabilii neinregistrati si care nu au obligatia inregistrarii, care au efectuat achizitii intracomunitare de mijloace de transport noi sau produse accizabile. Reglementare: art. 156^3 Cod Fiscal; OPANAF nr. 30/2011;

- Declaratie privind sumele rezultate din ajustarea taxei pe valoarea adaugata, formular 307. Se depune de catre persoanele impozabile: pentru operatiunile prevazute la art. 128 alin.(7); al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat conform art. 153, alin. (9) lit. a) - e) din Codul Fiscal.Reglementare: art. 156^3  Cod Fiscal; OPANAF nr. 640/2012;

- Declaratia privind taxa pe valoarea adaugata datorata de catre persoanele impozabile al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat conform art. 153, alin. (9) lit. a) - e) din Codul Fiscal, formular 311. Se depune pana la 25 inclusiv, a lunii urmatoare celei in care a intervenit exigibilitatea taxei, de catre persoanele impozabile al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat conform art. 153, alin. (9) lit. a) - e) din Codul Fiscal, pentru declararea si plata TVA aferenta: livrarilor de bunuri/prestarilor de servicii efectuate si/sau achizitiilor de bunuri si/sau de servicii efectuate ulterior anularii codului de inregistrare in scopuri de TVA. Reglementare: OPANAF nr. 418/2012;

- Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare pentru obligatiile de declarare aferente operatiunilor desfasurate in luna februarie 2013, formular 390 VIES. Reglementare: art. 156^4 Cod Fiscal; OPANAF nr. 76/2010;

- Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394, pentru declararea operatiunilor desfasurate in luna februarie 2013 de catre platitorii de TVA cu perioada fiscala lunara. Reglementare: OPANAF nr. 3.596/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.



Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 15 Martie 2013


Votati articolul "Ultimele declaratii ale lunii martie. Vezi in ce categorie te incadrezi!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Pensie anticipata si apoi infiintare PFA, alte venituri

Intrebare:
Ref. Pensie anticipată și apoi inființare PFA, funcționarii de la FISC mi-au spus că și în primul an de funcționare se poate activa în regim de contabilitate simplă, fără obligativitatea declarării unui venit estimat și fără sistarea pensiei - având venitul anual mai mic de 4xvenitul mediu pe economie (deci nu se opresc asigurările CAS pentru aceste venituri).
Vă rog să-mi confirmați/infirmați acest lucru.

În plus, o persoană în situația de mai sus având și alte venituri ca mai jos, : ce taxe și impozite trebuie să plătească: CAS, CASS, impozit pe venit?
1. venituri personale din dobânzi + randamente bancare (prin bănci - fondurile ce gestionează obligațiuni și acțiuni de stat și corporatiste) + dividente la SIF-uri +/eventual premii personale
2. și sponsorizări- pe PFA

Vreunul dintre veniturile de mai sus determină sistarea pensiei?

Cu multe mulțumiri

Raspuns: " Pentru aceste persoane care au acest mod de calcul este o obligatie declararea estimativa a...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 15 Martie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X