Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Exista piata pentru consiliere din partea profesionistilor contabili

ProceduriInregistrari si Politici ContabileIFACconsiliere profesionisti contabiliintreprinderi mici
Chestionarul rapid PMM IFAC SMP publicat in New York la 30 iulie 2013 arata ca majoritatea (73%) celor aproape 4.000 de practici contabile mici si mijlocii (PMM-uri) chestionate fie presteaza, fie planifica sa presteze servicii legate de sustenabilitate clientilor lor, sugerand ca exista o piata semnificativa pentru aceste servicii in cadrul intreprinderilor mici pe care PMM-urile le deservesc in mod obisnuit.

Din cei care ofera servicii legate de sustenabilitate, multi ofera mai mult de un serviciu, cel mai intalnit serviciu oferit fiind consultanta, serviciu indicat de peste 75% din respondenti. Raportarea si certificarea reprezinta urmatoarele servicii oferite des intalnite, cu procente de aproximativ 50%, respectiv 40%.

"Furnizarea larg raspandita a serviciilor legate de sustenabilitate sugereaza ca intreprinderile mici recunosc din ce in ce mai mult beneficiile tangibile ale functionarii mai sustenabile.

La randul sau, acest lucru pare sa stimuleze dorinta de a solicita consiliere din partea profesionistilor contabili”, a comentat Presedintele Comitetului PMM, Giancarlo Attolini.

"PMM-urile isi pot ajuta clientii din categoria IMM-urilor in multe moduri, de exemplu, prin consultanta legata costurile si beneficiile schimbarilor comportamentale axate pe reducerea deseurilor, evaluarea potentialelor investitii in surse de energie alternativa si asistenta in implementarea unui sistem de gestiune a mediului (EMS). Acesta este un domeniu de cerere amplu si in curs de extindere, pe care PMM-urile trebuie sa fie pregatite sa il satisfaca.

Rezultatele au variat intr-o oarecare masura in functie de marimea practicii si de regiune. Cu cat practicile sunt mai mari, cu atat este mai probabil sa ofere servicii legate de sustenabilitate. Peste jumatate din practicile cu 21 sau mai multi profesionisti contabili ofera in prezent aceste tipuri de servicii, comparativ cu 37% dintre practicienii individuali.

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii




Pe regiuni, Asia si Africa/Orientul Mijlociu au inregistrat cea mai mare probabilitate de furnizare a serviciilor legate dustenabilitate, in timp ce America Centrala si de Sud si Australasia/Oceania au inregistrat cea mai mica probabilitate.

Acest raport include, de asemenea, rezultate cu privire la cele mai mari provocari cu care se confrunta PMM-urile si clientii acestora, intre alte subiecte. La fel ca in chestionarele anterioare, povara reglementarilor si presiunile economice au ocupat primele locuri. Totusi, tensiunile din jurul costurilor in crestere, presiunile concurentiale si mentinerea la curent cu noile tehnologii au castigat importanta. Acest mix modificat sugereaza ca PMM-urile se bucura de un climat economic mai favorabil si isi planifica dezvoltarea.

Raportul complet este disponibil in sectiunea dedicata Comitetului PMM de pe site-ul IFAC: www.ifac.org/SMP. Ca urmare a ratelor de raspuns diferite din zone geografice diferite, rezultate ar putea sa nu fie reprezentative din punct de vedere statistic pentru populatia globala sau regionala a PMM/urilor.

Chestionarul de la jumatatea anului 2013 a primit 3.678 de raspunsuri si a fost realizat in 16 limbi, in perioada 29 mai - 8 iulie. Chestionarul, care este realizat de doua ori pe an, are ca scop obtinerea unui instantaneu al principalelor provocari si tendinte care influenteaza PMM-urile la nivel global. IFAC doreste sa multumeasca organizatiilor membre si organizatiilor regionale care au ajutat la traducerea si distribuirea chestionarului.

Despre Comitetul PMM

Comitetul PMM din cadrul Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC) reprezinta interesele profesionistilor contabili care isi desfasoara activitatea in practici mici si mijlocii (PMM-uri). Comitetul elaboreaza indrumari si instrumente si incearca sa se asigure ca nevoile PMM-urilor sunt luate in considerare de normalizatorii de standarde, organismele de reglementare si factorii politici. De asemenea, comitetul actioneaza ca un purtator de cuvant pentru PMM-uri pentru a spori nivelul de cunoastere a rolului si valorii acestora, in special in ceea ce priveste sprijinirea IMM-urilor, precum si a importantei sectorului intreprinderilor mici in general.

Despre IFAC

IFAC este organizatia globala a profesiei contabile, dedicata servirii interesului public prin consolidarea profesiei si contribuirea la dezvoltarea unor economii internationale puternice. IFAC este formata din 173 de membri si asociati din 129 de tari si jurisdictii, reprezentand aproximativ 2,5 milioane de contabili din practica publica, educatie, servicii de stat, industrie si comert.
http://www.ifac.org/

Sursa: ceccar.ro


Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 August 2013


Votati articolul "Exista piata pentru consiliere din partea profesionistilor contabili":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Obiecte de inventar, materii prime, cum pot deveni stocuri pentru a le vinde

Intrebare: buna ziua ,
o firma are pe teren obiecte de inventar. materi prime ,materiale neconsumate ,cum pot fi aduse in magazie si inregistrate ca stoc marfa pentru a le vinde , pentru a-si recupera bani pe ele
procedura contabila
va multumesc

Raspuns: Daca in cadrul procesului economic desfasurat de societate, rezulta plusuri de materii prime,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 August 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Inventarierea anuala. Care este regimul fiscal al bunurilor degradate?

    • Persoanele juridice prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991 au obligatia de a efectua inventarierea patrimoniului cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii. Inventarierea anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se face, de regula, cu ocazia incheierii exercitiului financiar. Bunurile pot fi inventariate si inaintea datei de incheiere a exercitiului financiar, cu conditia as...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X