Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!

Taxe si Impoziteajutoare de minimiscererea de acordfinantaredocumente justificative



MFP a emis un nou comunicat privind suplimentarea bugetului alocat schemei de minimis destinata IMM-urilor si amanarea deschiderii sesiuniii de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, Ministerul Finantelor Publice a initiat demersurile pentru suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici. in acest sens, deschiderea sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, se amana pana la data de 26.08.2013, la ora 08.30. Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se

gasesc aici.

http://www.mfinante.ro/ghid274.html?pagina=domenii
 
In baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru finalizarea demersurilor legale ce au ca obiect suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici, Ministerului Finantelor Publice anunta ca prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 26.08.2013 -31.10.2013.

Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii



            Conform prevederilor Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 26.08.2013, ora 08.30.           

            Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru

finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic:
 

"Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".

                       Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 26.08.2013?31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

I.  Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare

In perioada 26.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:

·     de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.

·     Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa

www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:

Denumirea intreprinderii

Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)

Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare

Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare

Valoarea proiectului de investitii (lei)

Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)

Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

 

Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.

In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.

Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie  sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele

justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

·     in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.

·     Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru

procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.

Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:

-                toate datele transmise de intreprindere,

-                ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea

de acord pentru finantare,

-                informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la

Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare

insotita de documentele justificative.

·     Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge

Cererile de inregistrare on-line.

·     Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica

lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.

II.    inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte  servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis" Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.


Inregistrarea, Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:

·     in perioada luni, 26.08.2013 - sambata, 31.08.2013, inclusiv, intre orele 08:30 - 17:00;

·     in perioada 02.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:

     - de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si

     - vineri, intre orele, 08:30-14:30.

Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a

documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

·     in cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;

·     in cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila

Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;

·     in cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru

finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.



Sursa: MFP


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impoziteajutoare de minimiscererea de acordfinantaredocumente justificative

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 August 2013


Votati articolul "Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabilă firmă de organizare evenimente

Intrebare: Bună seara,
În vederea realizării unui studiu de caz aș avea mare nevoie de cineva care să-mi explice ce anume inregistrează o firmă de organizare evenimente( de tipul all inclusive). Vă mulțumesc

Raspuns: Inregistrarea se face in functie de operatiunile stabilite contractual. Puteti avea ca achizitii:...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 August 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Casa de marcat electronica. Care sunt procedura de inregistrare, termenul de utilizare si sanctiunile

    • Introducerea noilor case de marcat electronice a starnit numeroase reactii in randul operatorilor economici. De la procedura de inregistrare pana la sanctiunile care se vor da, exista multe neclaritati. Analizam cazul unei societati care are drept activitate principala codul CAEN 4671 "Comert cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi si al produselor derivate", iar in acest domeniu, nicio alta entitate (PECO), nu au fost inca omologate casele de marc...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! 27 august este termenul limita pentru depunerea declaratiilor fiscale

    • Contribuabilii trebuie sa fie atenti la termenul de 27 august fiindca reprezinta data limita pentru depunerea mai multor declaratii fiscale importante.   Luni, 27 august 2018 este termenul limita pentru depunerea urmatoarele declaratii:   - formularului 097 " Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare";   - ...» citeste mai departe aici

  • ANAF – Modificarea procedurii privind inregistrarea operatorilor de produse energetice

    • In Monitorul Oficial nr. 700 din data de 10 august 2018 a fost publicat Ordinul Presedintelui ANAF nr. 1960 din data de 6 august 2018. Acesta reprezinta modificarea OPANAF nr. 1.849/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare a operatorilor economici care comercializeaza in sistem angro en detail produse energetice – benzine, motorine, petrol lampant, gaz petrolier lichefiat si biocombustibili, precum si aprobarea modelului si continutului unor formulare, precum si pentru modificar...» citeste mai departe aici

  • Declararea modificarilor ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala

    • Modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal central, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni. Termenul de 15 zile este termenul general prevazut de Codul de procedura fiscala si se aplica atunci cand legislatia nu prevede un termen pentru declararea modificarilor. Exista situatii in care modificarile se declara la alte termene, expres prevazu...» citeste mai departe aici

  • REMINDER! Plata obligatiilor fiscale se efectueaza intr-un cont unic

    • Obligatiile fiscale datorate de contribuabili se platesc, incepand cu 1 iulie 2018, in contul unic 55.03 "Sume incasate pentru bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, in curs de distribuire", deschis pe codul de identificare fiscala al contribuabililor la unitatile Trezoreriei Statului la care este arondat organul fiscal central competent pentru administrarea creantelor fiscale datorate de ace...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X