Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!

Taxe si Impoziteajutoare de minimiscererea de acordfinantaredocumente justificative
MFP a emis un nou comunicat privind suplimentarea bugetului alocat schemei de minimis destinata IMM-urilor si amanarea deschiderii sesiuniii de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, Ministerul Finantelor Publice a initiat demersurile pentru suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici. in acest sens, deschiderea sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, se amana pana la data de 26.08.2013, la ora 08.30. Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se

gasesc aici.

http://www.mfinante.ro/ghid274.html?pagina=domenii
 
In baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru finalizarea demersurilor legale ce au ca obiect suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici, Ministerului Finantelor Publice anunta ca prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 26.08.2013 -31.10.2013.

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii



            Conform prevederilor Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 26.08.2013, ora 08.30.           

            Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru

finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic:
 

"Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".

                       Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 26.08.2013?31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

I.  Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare

In perioada 26.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:

·     de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.

·     Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa

www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:

Denumirea intreprinderii

Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)

Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare

Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare

Valoarea proiectului de investitii (lei)

Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)

Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

 

Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.

In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.

Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie  sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele

justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

·     in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.

·     Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru

procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.

Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:

-                toate datele transmise de intreprindere,

-                ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea

de acord pentru finantare,

-                informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la

Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare

insotita de documentele justificative.

·     Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge

Cererile de inregistrare on-line.

·     Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica

lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.

II.    inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte  servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis" Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.


Inregistrarea, Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:

·     in perioada luni, 26.08.2013 - sambata, 31.08.2013, inclusiv, intre orele 08:30 - 17:00;

·     in perioada 02.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:

     - de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si

     - vineri, intre orele, 08:30-14:30.

Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a

documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

·     in cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;

·     in cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila

Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;

·     in cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru

finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.



Sursa: MFP


Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 August 2013


Votati articolul "Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Produse finite acordate salariatilor ca plata in natura

Intrebare: inregistrarea contabila pentru: Se acorda salariatilor produse finite ca plata in natura, la cost de productie de 600 um.TVA-ul de 24% este suportat de catre societate

Raspuns: Avand in vedere prevederile Ordinului 3055/ 2009, ale Codului fiscal precum si ale normelor de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 August 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • De ce ar putea fi mai avantajos sa devii PFA din 2018

    • Veniturile din activitati independente nu au fost ferite de noile modificari fiscale care, in unele cazuri, vor duce la scaderi ale castigului net.  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 79/2017 a adus astfel modificari importante in domeniul impozitului pe venit si al contributiilor sociale. Claudia Sofianu, Partener EY Romania, a explicat recent, pentru Startupcafe.ro, in ce fel...» citeste mai departe aici

  • OANAF 3501/2017: Scapati de lista datornicilor cu o conditie!

    • Noile reglementari aduse de ordinul din decembrie 2017 stabileste ca persoanele juridice si fizice pot sa nu mai fie inscrise pe lista datornicilor publicata de ANAF daca indeplinesc o anumita conditie.    In acest sens, ANAF a publicat recent Ordinul nr. 3501/2017 pentru modificarea Procedurii de publicare a listelor debitorilor care inregistreaza obligatii fiscale restante, precum si cuantumul acestor obligatii, aprob...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala din 6-10 decembrie

    • ANAF a publicat un nou buletin informativ in care a inclus actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial al Romaniei din perioada 6-10 decembrie.    1. Legea nr. 233/2017 privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 14/2015 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice (...» citeste mai departe aici

  • Contribuabilii vor avea posibilitatea actualizarii online a mentiunilor privind vectorul fiscal

    • De la 1 ianuarie 2018, contribuabilii vor avea posibilitatea de modificare prin intermediul Internetului a categoriilor de obligatii fiscale declarative care sunt inscrise in vectorul fiscal, cu exceptia inregistrarii in scopuri de TVA. Declararea prin mijloace electronice de transmitere la distanta a mentiunilor privind vectorul fiscal se va face de catre toate categoriile de contribuabili prin completarea ...» citeste mai departe aici

  • Lichidare voluntara. Arhivare documente. Cum procedam cu registrele contabile?

    • In analiza de mai jos, stabilim ce se intampla cu registrele contabile in cazul in care o societate a parcurs etapele de lichidare voluntara urmata de dizolvare si radiere. De asemenea, vom vedea daca trebuie predate toate registrele si documentele aferente din ultimii 10 ani precum si situatiile financiare la arhivele statului sau daca exista si alta optiune. Iata raspunsul specialistului: Cu privire la arhivarea documentelor Ordinul 2634/2015 prevede:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X