Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Cum organizam contabilitatea unui punct de lucru pentru ONG? Consultantul raspunde

contabilitatepunct de lucruONGbalantaorganizarea contabilitatiisediul social


Cum se organizeaza contabilitatea unui punct de lucru al uni ONG din punctul de vedere al inregistrarii documentelor contabile pana la nivel de balanta?


Organizarea contabilitatii  pana la nivel de balanta la punctul de lucru al unui ONG se efecteaza la punctul de lucru daca acesta are mai mult de 5 salariati.Daca la  punctul de lucru sunt  inregistrati pana la 5 salariati, atunci contabilitatea acestui punct de lucru  se organizeaza la sediul social.

In cazul in care punctul de lucru are mai mult de 5 salariati, aveti obligatia sa inregistrati punctul de lucru ca platitor de impozit pe venituri din salarii la organul fiscal pe raza caruia  acesta se afla situat.Platitorii de salarii si de venituri asimilate salariilor au obligatia sa organizeze si sa conduca evidenta contabila astfel incat aceasta sa reflecte impozitul aferent veniturilor fiecarei luni calculat, retinut si virat pe puncul de lucru al ONG-ului.

In conformitate cu prevederile art.32 alin.(7) din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, orice persoana subiect al unui raport juridic fiscal, inclusiv operatorul economic care are organizata o entitate, cu sau fara personalitate juridica, la alta adresa decat sediul social al  subiectului respectiv , cu minimum 5 persoane care realizeaza venituri din salarii, are obligatia sa solicite inregistrarea fiscala a entitatii respective, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, la organul fiscal din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in a carui raza teritoriala se afla adresa unde se desfasora efectiv activitatea acelei entitati.

Solicitarea se face in termen de 30 de zile de la data infiintarii pentru entitatile nou-infiintate.Organul fiscal are obligatia ca in termen de 5 zile de la inregistrarea fiscala sa transmita o copie de pe certificatul de inregistrare fiscala primarului unitatii administrativ-teritoriale/sectorului municipiului Bucuresti in a carei/carui raza teritoriala isi desfasoara activitatatea enitatea respectiva.
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica
Declaratia 101
Declaratia 101



Gabriela Ilicea
 
Membru activ CECCAR Bucuresti in calitate de expert contabil din 2007.
Experienta profesionala de 15 ani ca economist si director economic.



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabilitatepunct de lucruONGbalantaorganizarea contabilitatiisediul social

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 19 August 2014


Votati articolul "Cum organizam contabilitatea unui punct de lucru pentru ONG? Consultantul raspunde":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum pot descarca programul pentru bilantul anului 2013

Intrebare: Buna dimineata,
Imi puteti spune si mie, va rog, cum sa descarc raportarile contabile pentru anul 2013 (31.12.2013) impreuna cu anexele pentru societati aflate in lichidare (termen depunere 31.03.2014) ? Am vazut ca a aparut ordinul nr. 79/2014 care reglementeaza intocmirea acestor situatii financiare ...
Va multumesc !

Raspuns: a aparut ordinul, dar inca nu a aparut si programul pentru intocmirea acestuia!... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 August 2014 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X