Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Fisa de magazie. Cum se completeaza corect de catre gestionari?

stocmagaziefisa de magaziedocumenteorgan de controlmateriale constructiigestionar

In cazul urmator, o firma de constructii are deschise mai multe santiere in Bucuresti si in tara unde se folosesc materiale constructii. In majoritatea cazurilor materialele sunt livrate direct pe santierul pe care se face consumul.

De asemenea, se mentioneaza ca firma detine si o magazie centrala, la sediul sau, pentru materialele care se returneaza din diferite santiere, sau pentru cele care se receptioneaza direct aici, precum si un atelier de tamplarie. Pentru santiere, gestionari sunt sefii de santier.
Niciun santier nu dispune de calculator, toate documentele primare fiind operate in contabilitate la sediul firmei. Pentru gestiunea centrala si pentru atelierul de tamplarie sunt numiti 2 gestionari diferiti.
Nici acestia nu dispun de calculator.

In aceste conditii, fisele de magazie pot fi listate din calculator sau trebuie completate manual de fiecare gestionar in parte?


Dupa cum rezulta si din  Normele specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMEF 3512/2008
privind documentele financiar-contabile, formularul "Fisa de magazie" (Cod 14-3-8  si Cod 14-3-8/a) se intocmeste intr-un exemplar, separat pentru fiecare fel de material si se completeaza de catre:

- compartimentul financiar-contabil la deschiderea fisei (datele din antet) si la verificarea inregistrarilor (data si semnatura de control). In coloana "Data si semnatura de control" semneaza si organul de control financiar cu ocazia verificarii gestiunii;

- gestionar sau persoana desemnata, care completeaza coloanele privitoare la intrari, iesiri si stoc.

Inregistrarile in fisele de magazie se fac document cu document. Stocul se poate stabili dupa fiecare operatiune inregistrata si obligatoriu zilnic.

De asemenea, formularul nu circula, fiind document de inregistrare.

Institutiile Statului in Control
Institutiile Statului in Control
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Deoarece stocul de magazie  trebuie stabilit obligatoriu zilnic, aceasta ar impune listarea zilnica a fiselor de magazie din programul informatic (respectiv in zilele in care au loc operatii de intrari si iesiri) si transmiterea lor catre gestionari/persoane cu atributii de gestionari, in vederea insusirii lor prin semnatura.


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Constanta Popa, economist

 

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
stocmagaziefisa de magaziedocumenteorgan de controlmateriale constructiigestionar

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Septembrie 2015


Votati articolul "Fisa de magazie. Cum se completeaza corect de catre gestionari?":
Rating:

Nota: 3.92 din 5 din 13 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Inchiriere depozit

Intrebare: O firma din Romania inchiriaza un depozit unei firme din SUA. Inchirierea este scutita fara drept de deducere? Cum se intocmeste factura de catre firma din Romania?
Care este regimul fiscal al achizitiilor aferente acestei activitati de inchirire?

Raspuns: Emiteti factura fara tva.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Septembrie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016