email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Notificare intrare in insolventa. Ce documente sunt necesare?

notificare insolventabilet la ordindebitorinsolventamasa credala

In analiza de mai jos, discutam despre situatia in care societatea a primit bilete la ordin de la un client cu date scadente in 30.09.2015 si 02.10.2015. Pe data de 29.09 societatea a primit notificare ca acest client a intrat in insolventa.

In aceasta situatie, societatea mai depune bilet la ordine la banca sau se face doar inscrierea la masa credala?

Raspuns: In cazul in care societatea a primit notificare de la client privind intrarea acestuia in insolventa, nu mai poate depune la banca biletul la ordin al clientului , iar firma se va inscrie la masa credala.

In Legea 85/2006 privind procedura insolventei cu modificarile si completarile ulterioare, la Art. 36 este prevazuta o masura conform careia la data inceperii procedurii insolventei se suspenda toate actiunile de executare silita, actiuni judiciare si extrajudiciare de executare a debitorului:

"Art. 36 - De la data deschiderii procedurii se suspenda de drept toate actiunile judiciare, extrajudiciare sau masurile de executare silita pentru realizarea creantelor asupra debitorului sau bunurilor sale.
Astfel, actiunea executare a biletului la ordin de catre executorul judecatoresc se suspenda, acestea nemaiputand fi supuse executarii."

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Gabriela Ilicea, economist si expert contabil

 

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
notificare insolventabilet la ordindebitorinsolventamasa credala


Data aparitiei: 01 Octombrie 2015

Votati articolul "Notificare intrare in insolventa. Ce documente sunt necesare?":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X