Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi

aplicatia smart billgestiuneprogramul de gestiunegestiunea in smart billcrm

Programul de gestiune este, pentru multe companii, "inima" firmei. Acel loc in care totul trebuie sa fie actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial.

In general exista tendinta mutarii programului de gestiune catre solutii profesioniste, sau mult mai ofertante, dupa o perioada de timp. Evident, in acel moment apare intrebarea: "cum putem muta gesiunea in noul program cat mai usor si mai rapid?" Din fericire, exista solutii.

Mai intai, trebuie stiut ca gestiunea, la fel ca si contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucura pe mai multe planuri. Asa cum in contabilitate lucram cu conturi, rulaje sau solduri, asa si in gestiune vom structura baza de date pe:

- liste de preturi;
- liste de produse sau servicii;
- date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
- numarul, locatia si tipul gestiunilor.

Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie atunci cand dorim sa lucram cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranzitia sa fie cat mai usor si rapid de facut.

Pentru a avea un program de gestiune care sa va ajute in activitatea de zi cu zi, va recomandam Smart Bill (...vezi aici programul >>


Primul sau avantaj este ca veti putea importa in mod automat datele.

Pentru a importa informatii, puteti merge in sectiunea Nomenclatoare. Ca alternativa, datele pot fi introduse si manual, pozitie cu pozitie.

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Veti putea importa si exporta fisierele in si din Excel, intr-un format prestabilit.

Atunci cand importati, va trebui descarcat un fisier model care, dupa completare, este incarcat in aplicatie.

Atentie: pentru a nu intampina probleme este obligatoriu sa respectam cu strictete coloanele stabilite.

Cu ce ne ajuta aceasta facilitate?

Cu foarte mult timp salvat, pe scurt. Stim cu totii ca atunci cand incepem lucrul intr-o noua aplicatie de gestiune, prin tranzitie, cea mai laborioasa munca este introducerea manuala, linie cu linie, a tuturor produselor si serviciilor, fiecare cu preturile lor. De aceea, preluarea automata este varianta care ne scuteste de timp pierdut si ne eficientizeaza munca.

Gestiunea in Smart Bill functioneaza si ca un CRM - ai posibilitatea sa introduci datele complete ale clientilor si furnizorilor – de la datele fiscale pana la telefon si adrese de mail.

Gestiunile se pot adauga manual in Smart Bill si presupun stabilirea tipului fiecarei gestiuni, a adresei si a gestionarului desemnat.

Dupa ce am adaugat gestiunea, putem importa dintr-un fisier Excel stocul care trebuie preluat de la inceputul activitatii. Tot prin aceasta operatiune putem adauga si produsele din nomenclator.

Acestea sunt, practic, cele mai importante aspecte care tin de configurarea modului de lucru cu gestiunea. Urmeaza apoi introducerea datelor cantitative: stocul de produse, rezultat in urma inventarierii.

Nu uitati ca este recomandat sa utilizati la maxim datele din gestiune, nu doar pentru scop strict contabil.

Aplicatii complexe precum Smart Bill va ajuta si sa respectati reglementarile legale, dar si sa obtineti rapoarte vitale pentru managementul companiei, legate de previzionarea a activitatii, preturi, disponibilitati, etc samd.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
aplicatia smart billgestiuneprogramul de gestiunegestiunea in smart billcrm

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 15 Iunie 2017


Votati articolul "Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Semnatura contabil, Contract de utilizare ? sau un Contract de custodie ?

Intrebare: Buna dimineata !

Avem in derulare un Contract de service calculatoare.
Furnizorul a venit cu o propunere de incheiere a unui Contract de utilizare
a unui numar de 2 imprimante de catre institutia noastra.
Juristul este in concediu medical si nu stiu daca se poate incheia un asemenea contract.

Furnizorul vrea sa lege acest ultim contract de primul, fara a avea vreo alta pretentie financiara.
Propune ca utilizarea echipamentului sa inceapa odata cu semnarea acestui ultim contract
si sa se mentina pe toata perioada contractului de service.

1 - va fi un Contract de utilizare ? sau un Contract de custodie ?
pentru cele 2 imprimante.
2 - va fi bine sa se incheia un asemenea contract ?
Contabilul va putea semna singur un asemenea contract ?

Va rog mult de tot sa ma sfatuiti ce trebuie facut.


Raspuns: In calitate de institutie publica nu puteti sa faceti contracte de comodat. In situatia prezentata...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 15 Iunie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016