Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Cum sa aplicati Legea 196/2018 privind asociatiile de proprietari

Cine poate tine contabilitatea unei societati cu doi angajati? Ce conditii trebuie sa respectati

legea contabilitatiitinerea contabilitatiiadministrator societate

Aducem in atentia dumneavoastra clarificari cu privire la cine poate tine contabilitatea unui SRL cu doi asociati in conditiile in care administratorul este expert contabil si membru activ CECCAR, dar asociatii sunt parintii administratorului. Vom vedea daca acesta poate conduce contabilitatea si semna situatiile financiare in calitate de director economic angajat in baza unui contract de munca daca este si administrator in acelasi timp.

Deoarece expertul contabil este administrator conform statutului si nu in baza unui contract de administrare, el poate incheia cu societatea un contract de munca pentru functia de director economic sau contabil-sef.

De asemenea, daca detine un cabinet de contabilitate, poate incheia un contract de prestari servicii cu societatea in discutie pentru tinerea contabilitatii.

In final, pentru ca Legea contabilitatii prevede la art. 10 ca "(1) Raspunderea pentru organizarea si conducerea contabilitatii la persoanele prevazute la art. 1 alin. (1) - (4) revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii entitatii respective".

In opinia mea, daca administratorul are cunostintele necesare, el poate tine contabilitatea entitatii pe care o gestioneaza fara incheierea unui contract de munca separat. 
 

Planul de Conturi General 2019
Planul de Conturi General 2019
Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica
Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic
Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
legea contabilitatiitinerea contabilitatiiadministrator societate

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 16 Iunie 2017


Votati articolul "Cine poate tine contabilitatea unei societati cu doi angajati? Ce conditii trebuie sa respectati":
Rating:

Nota: 3.88 din 5 din 8 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Scoaterea din evidenta a creantelor neincasate

Intrebare: Buna seara.
Va rog sa-mi precizati in baza caror documente pot beneficia de prevederile art. 21, alin. 2, lit. n, pct. 1, Codul Fiscal, privind scoaterea din evidenta a creantelor neincasate,mai exact:
sunt deductibile la determinarea profitului impozabil:
- pierderile inregistrate la scoaterea din evidenta a creantelor incerte sau in litigiu pentru partea acoperita de provizion, potrivit art. 22,
- pierderile inregistrate la scoaterea din evidenta a creantelor incerte sau in litigiu, neincasate, in situatiile prevazute la art. 21 alin. (2) lit. n) din Codul fiscal , respectiv:
1. procedura de faliment a debitorilor a fost inchisa pe baza hotararii judecatoresti;
3. debitorul este dizolvat, in cazul societatii cu raspundere limitata cu asociat unic, sau lichidat, fara succesor;

Este necesara hotarea judecatoreasca in original?Sau este suficienta o copie? Sau exista alte documente?

Multumesc.




Raspuns: Cheltuielile inregistrate la scoaterea din evidenta a creantelor neincasate, potrivit prevederilor...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Iunie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
Bună dimineața și Un An Nou 2019 de succes!!! Doresc să știu o firmă pentru coafor/cosmetică cu 3 angajați ce formă de organizare ar fi cea mai bună din punct de vedere al costurilor financiare.Apoi care sunt obligațiile privind latura contabil financiară și costuri:contabil, documentație,etc.Orice care să mă poată lămuri cam ce costuri și obligații sunt pt a intra într-o astfel de afacere. Mulțumesc anticipat. O zi frumoasă.
Data adaugarii: 03-Ian-2019

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X